Olen Hiljaa hyvästä syystä!

Anonyymi

Viimeisen kerran: en ole kiinnostunut! Oksetat mua! Ootko jotenkin vajaa???

45

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lakkaa sitten tekemästä näitä saakelin aloituksia.

• Anonyymi

Mä teen niitä just niin paljo ku haluun. Pidä huoli omista asioistas. Tuntuiko pistos rinnassa. Ai nii, mut sullahan on pienet tissit 👎

• Anonyymi

Saamaton nettinyhverö. Pian menet naimisiin tämän naisen kanssa, kun et kehtaa sanoa ettei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä teen niitä just niin paljo ku haluun. Pidä huoli omista asioistas. Tuntuiko pistos rinnassa. Ai nii, mut sullahan on pienet tissit 👎

no en oo sit ainakaan mä😁

• Anonyymi

Meneeks tää sille rumalle naiselle?

• Anonyymi

Mahtavaa, joku on oikein inessä skenessä👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtavaa, joku on oikein inessä skenessä👍

Kyl on päheää elämää.

• Anonyymi

Ootkohan rakastunut?

• Anonyymi

Sulla on melko oksettava näkemys rakkaudesta. Et taida olla kovin viisas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on melko oksettava näkemys rakkaudesta. Et taida olla kovin viisas

Rakkaus on valinta ja sinä valitsit tiedät kyllä kenet...

• Anonyymi

No eihän kukaan muukaan ole.

Olen noin kymmenen vuotto elänyt ommoo elämääni, ja joka päivään on kuulunut paljon actionia, olinpa sitten kotona tai pois kotoa.

Piässäni liikkuu nimittäin melko lujjoo , josta moni ei KÄSITTÄÄKSENI pidä.

• Anonyymi

Kaikki fiksummat jo tietää, että olet troIIi etkä kirjoita kenellekään ihmiselle Et tunne ketään kun olet säälittävät hikiset 20 vuottasi viettänyt eristyneenä troIIina tietokoneella.

• Anonyymi

Juuri näin, fiksummat tajuaa ja he osaa laittaa ja ko trollin työtehon ja volyymin kaikkinensa oikeaan mittasuhteeseen.

• Anonyymi

Älä trolli viiti provota taas. Ei tuollaista provoa jaksa.

• Anonyymi

Kertoisitko ensimmäisen kerran sen sille henkilölle suoraankin palstan ulkopuolella. Täältä saattaa joku väärä omia ja luulla oman kohteensa kirjoittamaksi ja heidän välilleen tulee väärinymmärryksiä.

• Anonyymi

Siitä ei oo pelkoa, oikea tunnistaa kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet tänne jo useamman aloituksen tehnyt (kun sanoit viimeisen kerran...) , niin epäilen ettei tunnista. Olisihan hän tunnistanut jo ekastakin sitten jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä tunnistetaan kaikki. Ohihan se ollut jo pitkään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet tänne jo useamman aloituksen tehnyt (kun sanoit viimeisen kerran...) , niin epäilen ettei tunnista. Olisihan hän tunnistanut jo ekastakin sitten jo.

Haluun vaan että oikeesti tajuu että mul ei oo mitään kiinnostusta sitä naista kohtaan.
        Kaipaan jotakin ihan toista! Ja pidän vaan kauniista naisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä tunnistetaan kaikki. Ohihan se ollut jo pitkään..

Voi ristuksen reikä teitä provoisya ymmärtämättömiä salapolhiiseja🤭 viiään ku litran mittaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosien vuosien mantraa hokien hän --> oikea tunnistaa kyllä. Mitään oikeata kuitenkaan täällä ei ole.

• Anonyymi

Sinä täällä vajaa olet. Postaat typeriä aloituksia tuuleen ja luulet että joku ne lukee ajatellen että ovat juuri hänelle. Nimettömät sellaiset. Olet todellakin vajaa.

• Anonyymi

Todellakin nyhverö, ei uskalla sanoa suoraan. Ota hei ittees niskasta ja ole kerrankin mies 🤣🤣 Varmaan se toinenkin osapuoli tajunnut sen..mutta

• Anonyymi

Sun viha, EVVK!

• Anonyymi

Mutta sä oot mun ykkösvalinta, on kai sillä nyt jotain merkitystä?1!!

• Anonyymi

Anteeksi että olin ja olen aivan liian ihana sinulle.et ansaitse minua.

• Anonyymi

Olen hiukan vajaa erityispiirteinen, se on totta. Sen olen ymmärtänyt aikoja sitten ettet ole kiinnostunut minusta. Ehkä siivoojaksi kelpaisin.

• Anonyymi

Kuten huomaat ketjun vastauksista, viha saa aikaan vihaa. Et pysty vihalla muuttaa mitään asiaa.
      Sen sijaan puhumalla asiat selviää. Kun olet käsitellyt egosi, niin ymmärrät vihamiehesi motiivitkin. Jolloin olet järkevä neuvottelemaan asioista.

• Anonyymi

Yrität puhua jollekin täysidiöötille järkeä. Ei tule onnistumaan. Miksi edes vaivaudutte ihmiset? Aloitus ei ole kenellekään meistä. Nuo joita vihataan on jo uusissa suhteissa, ei ne ketään kaipaa, eikä lue näitä palstoja. Siksi niitä noin vihataan.

• Anonyymi

Kenestä sinä et ole kiinnostunut? Oletko nainen vai mies ja meneekö viestisi naiselle vai miehelle?

• Anonyymi

Miten se aloittaja itkee täällä viikosta toiseen, että vihaa jotain ja oikea tunnistaa. Kukaan ei ole tunnistanut. Onko aloittaja itse jotenkin vajaa?

• Anonyymi

Kuvitteletko oikeasti, että joku olisi kaltaisestasi kiinnostunut? Älä, petyt.

• Anonyymi

Älä tuu siihen droppaan mun tunnelmaa, sinä et siihen liity millään tavalla kuinka ihanaa elämäni nyt on.

• Anonyymi

Miten sinä teet tätä jatkuvasti sanomatta edes sukupuolta kenelle menee? Et edes halua kenenkään tunnistavan, koska ketään ei ole. Olet yksinäinen kiusaaja jossain haisevassa asunnossa pizzalaatikkojen keskellä, olut tölkit sikinsokin, kissan kuset nurkissa, suihkussa et ole käynyt joulun jälkeen. Oksetat mua vajaa.

• Anonyymi

Tää oli mulle 😏. Olen tajunnut jo aikaa sitten. Voit lopettaa jankuttamisen.

• Anonyymi

Ei ole sulle. Ei se ole kenellekään. Älä ota tällaisia itsellesi. Ei ole edes tunnisteita.

• Anonyymi

Kukaan ei ole tunnistanut itseään. Vihaamasi ei lue näitä. Etkö jo ymmärrä vai oletko jotenkin vapaa??

• Anonyymi

Äh siis oletko jotenkin vajaa?? Kirjotuserhe tuli.

• Anonyymi

J:lle: Painu v*ttuun. Inhoan sinua, en ole koskaan rakastanut. Jätä rauhaan, hoida elämäsi kuntoon. Minulla uusi mies ja kihlattu. Otan tarvittaessa poliisiin yhteyttä.

• Anonyymi

Hyvä! Juuri noin. Hän ei ansaitse mitään, pidä pintasi!

• Anonyymi

Show must go on , estradi on vapaa arvon naiset , antaa palaa vaan hauskuus ei tule loppumaan.

• Anonyymi

Lopeta tuo huutaminen tänne. Täällä kukaan ketään tunne. Ei ihan tervettä ole anonyyminä anonyymeille raivota.

• Anonyymi

Rakastan sinuakin pus.

• Anonyymi

😂Kauhean kiukkuinen hömelö täällä huutaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8139
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2171
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2072
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1698
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1637
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      1116
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe