Viimeisen kerran: en ole kiinnostunut! Oksetat mua! Ootko jotenkin vajaa???
Olen Hiljaa hyvästä syystä!
45
743
Vastaukset
- Anonyymi
Lakkaa sitten tekemästä näitä saakelin aloituksia.
- Anonyymi
Mä teen niitä just niin paljo ku haluun. Pidä huoli omista asioistas. Tuntuiko pistos rinnassa. Ai nii, mut sullahan on pienet tissit 👎
- Anonyymi
Saamaton nettinyhverö. Pian menet naimisiin tämän naisen kanssa, kun et kehtaa sanoa ettei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä teen niitä just niin paljo ku haluun. Pidä huoli omista asioistas. Tuntuiko pistos rinnassa. Ai nii, mut sullahan on pienet tissit 👎
no en oo sit ainakaan mä😁
- Anonyymi
Meneeks tää sille rumalle naiselle?
- Anonyymi
Mahtavaa, joku on oikein inessä skenessä👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa, joku on oikein inessä skenessä👍
Kyl on päheää elämää.
- Anonyymi
Ootkohan rakastunut?
- Anonyymi
Sulla on melko oksettava näkemys rakkaudesta. Et taida olla kovin viisas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on melko oksettava näkemys rakkaudesta. Et taida olla kovin viisas
Rakkaus on valinta ja sinä valitsit tiedät kyllä kenet...
- Anonyymi
No eihän kukaan muukaan ole.
Olen noin kymmenen vuotto elänyt ommoo elämääni, ja joka päivään on kuulunut paljon actionia, olinpa sitten kotona tai pois kotoa.
Piässäni liikkuu nimittäin melko lujjoo , josta moni ei KÄSITTÄÄKSENI pidä. - Anonyymi
Kaikki fiksummat jo tietää, että olet troIIi etkä kirjoita kenellekään ihmiselle Et tunne ketään kun olet säälittävät hikiset 20 vuottasi viettänyt eristyneenä troIIina tietokoneella.
- Anonyymi
Juuri näin, fiksummat tajuaa ja he osaa laittaa ja ko trollin työtehon ja volyymin kaikkinensa oikeaan mittasuhteeseen.
- Anonyymi
Älä trolli viiti provota taas. Ei tuollaista provoa jaksa.
- Anonyymi
Kertoisitko ensimmäisen kerran sen sille henkilölle suoraankin palstan ulkopuolella. Täältä saattaa joku väärä omia ja luulla oman kohteensa kirjoittamaksi ja heidän välilleen tulee väärinymmärryksiä.
- Anonyymi
Siitä ei oo pelkoa, oikea tunnistaa kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet tänne jo useamman aloituksen tehnyt (kun sanoit viimeisen kerran...) , niin epäilen ettei tunnista. Olisihan hän tunnistanut jo ekastakin sitten jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä tunnistetaan kaikki. Ohihan se ollut jo pitkään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet tänne jo useamman aloituksen tehnyt (kun sanoit viimeisen kerran...) , niin epäilen ettei tunnista. Olisihan hän tunnistanut jo ekastakin sitten jo.
Haluun vaan että oikeesti tajuu että mul ei oo mitään kiinnostusta sitä naista kohtaan.
Kaipaan jotakin ihan toista! Ja pidän vaan kauniista naisista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä tunnistetaan kaikki. Ohihan se ollut jo pitkään..
Voi ristuksen reikä teitä provoisya ymmärtämättömiä salapolhiiseja🤭 viiään ku litran mittaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosien vuosien mantraa hokien hän --> oikea tunnistaa kyllä. Mitään oikeata kuitenkaan täällä ei ole.
- Anonyymi
Sinä täällä vajaa olet. Postaat typeriä aloituksia tuuleen ja luulet että joku ne lukee ajatellen että ovat juuri hänelle. Nimettömät sellaiset. Olet todellakin vajaa.
- Anonyymi
Todellakin nyhverö, ei uskalla sanoa suoraan. Ota hei ittees niskasta ja ole kerrankin mies 🤣🤣 Varmaan se toinenkin osapuoli tajunnut sen..mutta
- Anonyymi
Sun viha, EVVK!
- Anonyymi
Mutta sä oot mun ykkösvalinta, on kai sillä nyt jotain merkitystä?1!!
- Anonyymi
Anteeksi että olin ja olen aivan liian ihana sinulle.et ansaitse minua.
- Anonyymi
Olen hiukan vajaa erityispiirteinen, se on totta. Sen olen ymmärtänyt aikoja sitten ettet ole kiinnostunut minusta. Ehkä siivoojaksi kelpaisin.
- Anonyymi
Kuten huomaat ketjun vastauksista, viha saa aikaan vihaa. Et pysty vihalla muuttaa mitään asiaa.
Sen sijaan puhumalla asiat selviää. Kun olet käsitellyt egosi, niin ymmärrät vihamiehesi motiivitkin. Jolloin olet järkevä neuvottelemaan asioista.- Anonyymi
Yrität puhua jollekin täysidiöötille järkeä. Ei tule onnistumaan. Miksi edes vaivaudutte ihmiset? Aloitus ei ole kenellekään meistä. Nuo joita vihataan on jo uusissa suhteissa, ei ne ketään kaipaa, eikä lue näitä palstoja. Siksi niitä noin vihataan.
- Anonyymi
Kenestä sinä et ole kiinnostunut? Oletko nainen vai mies ja meneekö viestisi naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Miten se aloittaja itkee täällä viikosta toiseen, että vihaa jotain ja oikea tunnistaa. Kukaan ei ole tunnistanut. Onko aloittaja itse jotenkin vajaa?
- Anonyymi
Kuvitteletko oikeasti, että joku olisi kaltaisestasi kiinnostunut? Älä, petyt.
- Anonyymi
Älä tuu siihen droppaan mun tunnelmaa, sinä et siihen liity millään tavalla kuinka ihanaa elämäni nyt on.
- Anonyymi
Miten sinä teet tätä jatkuvasti sanomatta edes sukupuolta kenelle menee? Et edes halua kenenkään tunnistavan, koska ketään ei ole. Olet yksinäinen kiusaaja jossain haisevassa asunnossa pizzalaatikkojen keskellä, olut tölkit sikinsokin, kissan kuset nurkissa, suihkussa et ole käynyt joulun jälkeen. Oksetat mua vajaa.
- Anonyymi
Tää oli mulle 😏. Olen tajunnut jo aikaa sitten. Voit lopettaa jankuttamisen.
- Anonyymi
Ei ole sulle. Ei se ole kenellekään. Älä ota tällaisia itsellesi. Ei ole edes tunnisteita.
- Anonyymi
Kukaan ei ole tunnistanut itseään. Vihaamasi ei lue näitä. Etkö jo ymmärrä vai oletko jotenkin vapaa??
- Anonyymi
Äh siis oletko jotenkin vajaa?? Kirjotuserhe tuli.
- Anonyymi
J:lle: Painu v*ttuun. Inhoan sinua, en ole koskaan rakastanut. Jätä rauhaan, hoida elämäsi kuntoon. Minulla uusi mies ja kihlattu. Otan tarvittaessa poliisiin yhteyttä.
- Anonyymi
Hyvä! Juuri noin. Hän ei ansaitse mitään, pidä pintasi!
- Anonyymi
Show must go on , estradi on vapaa arvon naiset , antaa palaa vaan hauskuus ei tule loppumaan.
- Anonyymi
Lopeta tuo huutaminen tänne. Täällä kukaan ketään tunne. Ei ihan tervettä ole anonyyminä anonyymeille raivota.
- Anonyymi
Rakastan sinuakin pus.
- Anonyymi
😂Kauhean kiukkuinen hömelö täällä huutaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860