Olen Hiljaa hyvästä syystä!

Anonyymi

Viimeisen kerran: en ole kiinnostunut! Oksetat mua! Ootko jotenkin vajaa???

45

760

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lakkaa sitten tekemästä näitä saakelin aloituksia.

• Anonyymi

Mä teen niitä just niin paljo ku haluun. Pidä huoli omista asioistas. Tuntuiko pistos rinnassa. Ai nii, mut sullahan on pienet tissit 👎

• Anonyymi

Saamaton nettinyhverö. Pian menet naimisiin tämän naisen kanssa, kun et kehtaa sanoa ettei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä teen niitä just niin paljo ku haluun. Pidä huoli omista asioistas. Tuntuiko pistos rinnassa. Ai nii, mut sullahan on pienet tissit 👎

no en oo sit ainakaan mä😁

• Anonyymi

Meneeks tää sille rumalle naiselle?

• Anonyymi

Mahtavaa, joku on oikein inessä skenessä👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtavaa, joku on oikein inessä skenessä👍

Kyl on päheää elämää.

• Anonyymi

Ootkohan rakastunut?

• Anonyymi

Sulla on melko oksettava näkemys rakkaudesta. Et taida olla kovin viisas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on melko oksettava näkemys rakkaudesta. Et taida olla kovin viisas

Rakkaus on valinta ja sinä valitsit tiedät kyllä kenet...

• Anonyymi

No eihän kukaan muukaan ole.

Olen noin kymmenen vuotto elänyt ommoo elämääni, ja joka päivään on kuulunut paljon actionia, olinpa sitten kotona tai pois kotoa.

Piässäni liikkuu nimittäin melko lujjoo , josta moni ei KÄSITTÄÄKSENI pidä.

• Anonyymi

Kaikki fiksummat jo tietää, että olet troIIi etkä kirjoita kenellekään ihmiselle Et tunne ketään kun olet säälittävät hikiset 20 vuottasi viettänyt eristyneenä troIIina tietokoneella.

• Anonyymi

Juuri näin, fiksummat tajuaa ja he osaa laittaa ja ko trollin työtehon ja volyymin kaikkinensa oikeaan mittasuhteeseen.

• Anonyymi

Älä trolli viiti provota taas. Ei tuollaista provoa jaksa.

• Anonyymi

Kertoisitko ensimmäisen kerran sen sille henkilölle suoraankin palstan ulkopuolella. Täältä saattaa joku väärä omia ja luulla oman kohteensa kirjoittamaksi ja heidän välilleen tulee väärinymmärryksiä.

• Anonyymi

Siitä ei oo pelkoa, oikea tunnistaa kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet tänne jo useamman aloituksen tehnyt (kun sanoit viimeisen kerran...) , niin epäilen ettei tunnista. Olisihan hän tunnistanut jo ekastakin sitten jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä tunnistetaan kaikki. Ohihan se ollut jo pitkään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet tänne jo useamman aloituksen tehnyt (kun sanoit viimeisen kerran...) , niin epäilen ettei tunnista. Olisihan hän tunnistanut jo ekastakin sitten jo.

Haluun vaan että oikeesti tajuu että mul ei oo mitään kiinnostusta sitä naista kohtaan.
        Kaipaan jotakin ihan toista! Ja pidän vaan kauniista naisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä tunnistetaan kaikki. Ohihan se ollut jo pitkään..

Voi ristuksen reikä teitä provoisya ymmärtämättömiä salapolhiiseja🤭 viiään ku litran mittaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosien vuosien mantraa hokien hän --> oikea tunnistaa kyllä. Mitään oikeata kuitenkaan täällä ei ole.

• Anonyymi

Sinä täällä vajaa olet. Postaat typeriä aloituksia tuuleen ja luulet että joku ne lukee ajatellen että ovat juuri hänelle. Nimettömät sellaiset. Olet todellakin vajaa.

• Anonyymi

Todellakin nyhverö, ei uskalla sanoa suoraan. Ota hei ittees niskasta ja ole kerrankin mies 🤣🤣 Varmaan se toinenkin osapuoli tajunnut sen..mutta

• Anonyymi

Sun viha, EVVK!

• Anonyymi

Mutta sä oot mun ykkösvalinta, on kai sillä nyt jotain merkitystä?1!!

• Anonyymi

Anteeksi että olin ja olen aivan liian ihana sinulle.et ansaitse minua.

• Anonyymi

Olen hiukan vajaa erityispiirteinen, se on totta. Sen olen ymmärtänyt aikoja sitten ettet ole kiinnostunut minusta. Ehkä siivoojaksi kelpaisin.

• Anonyymi

Kuten huomaat ketjun vastauksista, viha saa aikaan vihaa. Et pysty vihalla muuttaa mitään asiaa.
      Sen sijaan puhumalla asiat selviää. Kun olet käsitellyt egosi, niin ymmärrät vihamiehesi motiivitkin. Jolloin olet järkevä neuvottelemaan asioista.

• Anonyymi

Yrität puhua jollekin täysidiöötille järkeä. Ei tule onnistumaan. Miksi edes vaivaudutte ihmiset? Aloitus ei ole kenellekään meistä. Nuo joita vihataan on jo uusissa suhteissa, ei ne ketään kaipaa, eikä lue näitä palstoja. Siksi niitä noin vihataan.

• Anonyymi

Kenestä sinä et ole kiinnostunut? Oletko nainen vai mies ja meneekö viestisi naiselle vai miehelle?

• Anonyymi

Miten se aloittaja itkee täällä viikosta toiseen, että vihaa jotain ja oikea tunnistaa. Kukaan ei ole tunnistanut. Onko aloittaja itse jotenkin vajaa?

• Anonyymi

Kuvitteletko oikeasti, että joku olisi kaltaisestasi kiinnostunut? Älä, petyt.

• Anonyymi

Älä tuu siihen droppaan mun tunnelmaa, sinä et siihen liity millään tavalla kuinka ihanaa elämäni nyt on.

• Anonyymi

Miten sinä teet tätä jatkuvasti sanomatta edes sukupuolta kenelle menee? Et edes halua kenenkään tunnistavan, koska ketään ei ole. Olet yksinäinen kiusaaja jossain haisevassa asunnossa pizzalaatikkojen keskellä, olut tölkit sikinsokin, kissan kuset nurkissa, suihkussa et ole käynyt joulun jälkeen. Oksetat mua vajaa.

• Anonyymi

Tää oli mulle 😏. Olen tajunnut jo aikaa sitten. Voit lopettaa jankuttamisen.

• Anonyymi

Ei ole sulle. Ei se ole kenellekään. Älä ota tällaisia itsellesi. Ei ole edes tunnisteita.

• Anonyymi

Kukaan ei ole tunnistanut itseään. Vihaamasi ei lue näitä. Etkö jo ymmärrä vai oletko jotenkin vapaa??

• Anonyymi

Äh siis oletko jotenkin vajaa?? Kirjotuserhe tuli.

• Anonyymi

J:lle: Painu v*ttuun. Inhoan sinua, en ole koskaan rakastanut. Jätä rauhaan, hoida elämäsi kuntoon. Minulla uusi mies ja kihlattu. Otan tarvittaessa poliisiin yhteyttä.

• Anonyymi

Hyvä! Juuri noin. Hän ei ansaitse mitään, pidä pintasi!

• Anonyymi

Show must go on , estradi on vapaa arvon naiset , antaa palaa vaan hauskuus ei tule loppumaan.

• Anonyymi

Lopeta tuo huutaminen tänne. Täällä kukaan ketään tunne. Ei ihan tervettä ole anonyyminä anonyymeille raivota.

• Anonyymi

Rakastan sinuakin pus.

• Anonyymi

😂Kauhean kiukkuinen hömelö täällä huutaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      16
      4562
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1692
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      274
      1542
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1505
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      242
      1381
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1110
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1089
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1044
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1023
    Aihe