Jumalan valtakunta 2028 - salaliitto?

Anonyymi

Viime vuosina selvisi, että saatana on Jumalan valtakunnan kuningas. Tuo valtakunta on pedon merkkeineen salaliitto ihmiskuntaa vastaan, jonka piti alkaa hallita lännessä 1975 pitkän ahdingon jälkeen.
Mutta nyt ottaakin saatana vallan koko maailmaan tullen tämän maailman Jumalaksi.
Asialle ei voi mitään . Yksi toisensa jälkeen kristityt ja muslimit ovat kumartaneet saatanaa. Yksin ihmiskunta on enää vapaa mutta sitäkin pedon merkki uhkaa.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmisten valtakunnasta on oma kuninkaansa ja Jesajan tai Jeremian kirjan viimeisten lukujen perusteella ihmiset päätyvät kokoontumaan sapattina ja uutena kuuna peläten pikku possujen grillijuhlia ja matoja.

      Ihmisistä tulee harvinainen vähäpätöinen lauma sikojen ja koirien yms. Seudulle.
      Ihmiskunta on lyöty, vaikka toista haaveili.
      Jumalan poika ja saatana yhdessä kukistivat ihmiskunnan.

      Mitään järkevää funktiota ihmiskunnalle on enää vaikea keksiä? Mitään muuta tekemistä ei ole kuin istua ja ihmetellä sormi suussa.

    • Anonyymi

      Mutta toivoa on jonkin verran katkaista suhteet kaikkiin pahoihin ja pysyä puhtaana. Esim. Euroopan yhteisö saa uuden tekijänoikeusdirektiivin jonka perusteella ei enää hyväksytä vieraita meemejä, jeesuksia, viittauksia, sitaatteja, linkkejä, nimiä tms. Vaan ihmiset kirjoittavat omissa nimissään lainkaan kopioimatta muita.

      Se on positiivista kehitystä. Ja aikuistumista. Jos suunta jatkuu samana niin ihmiskunta voi ehkä vielä löytää uuden funktion.

    • Anonyymi

      Kannattaisi, ennen päättömien ajatusten esittämistä, tutustua asiaan paremmin.

      "Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä"."
      Luukkaan Evankeliumi 17:20-21

      ""Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa". Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?" Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä."
      Johanneksen Evankeliumi 3:3-7

    • Anonyymi

      > Viime vuosina selvisi, että saatana on Jumalan valtakunnan kuningas.

      Mistä, millä perusteella?

      • Anonyymi

        Autiomaassa koeteltuaan Jeesusta sanoi MINULLE ON ANNETTU MAAILMAN KAIKKI VALTAKUNNAT JA NIIDEN LOISTO. KUKA TAHANSA KUMARTAA MINUA SAA JOHTOPAIKAN VALTAKUNNISSA.

        ISLAM VÄITTÄÄ OMAAVANSA JOHTOPAIKAN KAIKISSA USKOVIEN VALTAKUNNISSA ELI ON SIIS RAJUSTI KUMARTANUT SAATANAA?

        Mutta apokryfinen Bartholomeuksen evankeliumi on myös tärkeä lähde sekä Barnabaan evankeliumi.


    • Anonyymi

      > Autiomaassa koeteltuaan Jeesusta sanoi MINULLE ON ANNETTU MAAILMAN KAIKKI VALTAKUNNAT JA NIIDEN LOISTO. KUKA TAHANSA KUMARTAA MINUA SAA JOHTOPAIKAN VALTAKUNNISSA

      Mistä keksit tuon? Ainakaan tuo ei ole Raamatun Jeesuksen puhetta.

    • Anonyymi

      Ålkåå ottako mitään merkkiä. Älkää ottako pedonmerkkiä älkääkä ristinmerkkiä. Merkitsemätön sielu on vapaa ja silloin maailma pelastuu, ei ottamalla kummankaan merkkiä. Totalitarismi on nousemassa lännessäkin, sotaa hierotaan jotta totalitarismin ja diktatuurin kannatus nousisi. Tämän tarkoitus on alistaa ja pakottaa ihmiset ottamaan merkki jompikumpi mutta kumpaakaan ei pidä ottaa, kyseessä on huijaus. Kannattakaan ja pulustakaan dmokraattisdta tasavaltaa niin teitä ei voida totalitsristisessa valtiossa pakottaa ottamaan merkkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe