Usein puhutaan, että ennen vanhaan kaikki oli paremmin... no, ainakin postin toiminta oli sellaista. Kello 24 mennessä veit esimerkiksi kirjeen postilaatikkoon, oli se seuraavana päivänä 250km päässä jo perillä. Nyt posti on onneksi keksinyt ihmisille (asiakkaille) ajanvietettä toimitusten odotusajaksi. Tuo ajanviete on nimeltään "postin lähetysseuranta". Sieltä voi päivittäin käydä katsomassa, onko lähetys esimerkiksi tänään liikkunut mihinkään. Postimyyntiyritys lupasi toimitusajaksi 1-3 päivää, mutta ei maininnut, että posti on kuljetuksen suorittaja. Toivottavasti 7 päivää riittää.
Postin nykyinen palvelutaso
Anonyymi
2
88
Vastaukset
- Anonyymi
Surkea laitos ei jatkoon!!
- Anonyymi
Näyttäis siltä, ettei vielä tänäänkään paketti liikahda lajittelukeskuksesta, ehkä huomenna, jännää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491