Rokotteista yleensä

Foliohattujen yksi lempiargumenteista on se että koronarokotteet tuskin poistavat virusta ihmisen tautikirjosta. No mitä sitten? No sitä vain että onko isorokon lisäksi muita tauteja joka olisi rokotteiden ansiosta kadonnut? Hyvän rokotekattavuuden ansiosta saadaan koronaryppäät tulevaisuudessa hyvin pieniksi, sillä vain alle nejännes populaatiosta hyvän rokotekattavuiden ansiosta voi sairastua. Eli se muutaman prosentin osuus rokotetuista joille ei muodostukkaan resistenssiä plus salaliittohörhöt jotka voivat sairastua.

Millaista sanktiota olisi aiheellista määrätä rokottamattomille?

8

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sanktioita?

• Pitääkö tuollaista edes kysyä? Se on väärin niitä kohtaan jotka hoitavat asiansa, jos tyhmyydestä ei sakoteta. Yksinkertaista.

• Anonyymi
        ravenlored kirjoitti:

Pitääkö tuollaista edes kysyä? Se on väärin niitä kohtaan jotka hoitavat asiansa, jos tyhmyydestä ei sakoteta. Yksinkertaista.

Millä tavalla se on väärin niitä kohtaan jotka ottavat rokotteen? En ole koskaan ymmärtänyt tuota.

• Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla se on väärin niitä kohtaan jotka ottavat rokotteen? En ole koskaan ymmärtänyt tuota.

Yhtälailla kuin muutkin vastaavat. Miksi ihmeessä toimimalla oikein sinua rankaistaan antamalla venkoilioille vapautuksia. Miksi tehdä oikein? Koulussa ne joilla oli älyttömästi poissaoloja lusmuilun takia saivat yhtälailla paperit kun ne jotka hoitivat asiansa. Miksi nämä lusmut sai todistuksen? Yhtälailla, miksi rokottamattomille ei aiheudu hankaluuksia tästä idiotismistaan?

• Anonyymi

Kylläpä meni överiksi tuo pelottelu koronalla
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007844904.html
      Vaaralliset rokotteet yritetään saada kaikille hinnalla millä hyvänsä.
      Taisivat itsekin huomata että kohta joutuvat naurunalaisiksi.

Jatkuva pelottelu liiotelluilla kuolinmäärillä on toinen konsti kaupata
      rokotteita. Iso osa noista on kuollut ihan muihin sairauksiin. Summa
      kasvaa koko ajan. Pitäisi julkaista tämänhetkinen tilanne eikä tuota
      aina vaan karttuvaa kuolin- ja tartuntamäärää.

• Anonyymi

Niinhän se foliohattuporukka väittää, mutta ääni muuttuu kellossa kun sairastuu itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se foliohattuporukka väittää, mutta ääni muuttuu kellossa kun sairastuu itse.

Foliohattuisiahan ovat juuri nuo myrkkyintoiset.
        OTTAKAA MYRKKYPIIKKI - JÄTTÄKÄÄ MUUT RAUHAAN JA VETÄKÄÄ SE FOLIOHATTU KORVILLE ASTI!

• Anonyymi

Rokotevastaiset pelkäävät rokotteissa olevia myrkkyjä ja alumiinia.

Rokotevastaiset, minulla on teille kysymys:

Miten suojaudutta saasteilta ja muilta myrkyiltä, joita saatte kehoonne päivittäin? Esimerkiksi joissain rokotteissa on käytetty alumiinia tehosteaineena noin 3 mg, mutta ihminen saa päivittäin 10-15 kertaisen määrän alumiinia kehoonsa. Miksi tämä kehon päivittäin saastuttaminen ja myrkyttäminen on ok, mutta yhdestä rokoteannoksesta saatu ei ole ok?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3839
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3215
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2827
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2510
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2460
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2398
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2387
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2334
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe