Kotoisin Keravalta?

Anonyymi

Törmäsin hiljattain henkilöön joka kertoi olevansa kotoisin Keravalta. Keravalta! Miten voi kukaan oll kotoisin Keravalta! Ihan uskomaton ajatus. Ihminen voi olla kotoisi n kaupungeista tai maakunnista, mutta ei Keravalta tai jostain sen Korsosta.

Tätä mieltä olen.

8

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene savolainen muualle täältä palstalta ihmettelemään.

    • Anonyymi

      Joo, mutta arvakkaa mistä minä olen kotoisin?
      Vihje : Sielä on myytävänä rivitalo jossa 6kpl asuntoa ja hinta on 15000 euroa, eli semmoset 2500 euroa per asunto.

    • Anonyymi

      Minusta on hyvä että toit asian esille ja nyt se on selvitetty.
      Kiitos.
      Oliko sydämelläsi vielä jotain muuta ?

      • Anonyymi

        Miten se asia on selvitetty? Siis se Keravalta kotoisin oleminen? Muuta ei ole sydämellä, enkä ole ketjun aloittaja.


    • Anonyymi

      Mieluummin olisin kotoisin en-mistään kuin Keravalta.

    • Anonyymi

      Mitä negatiivista Keravassa muihin kaurunkeihin verraten?En ymmärrä Keravaa haukkuvia.Vettä ei ole näkyvissä,ei jokea ,lampea tai järveä,se on huono juttu.

    • Anonyymi

      Joka paikkaan helppo lähteä käymään täältä,sekin on iso plussa.Haluat ulkomaille,merelle tai junaan, onnistuu helposti ja nopeasti.

    • Anonyymi

      Lieksan kopio! Kun käyt Lieksassa olet nähnyt Keravan. Kaikkialle muualle, mut ei Keravalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe