Törmäsin hiljattain henkilöön joka kertoi olevansa kotoisin Keravalta. Keravalta! Miten voi kukaan oll kotoisin Keravalta! Ihan uskomaton ajatus. Ihminen voi olla kotoisi n kaupungeista tai maakunnista, mutta ei Keravalta tai jostain sen Korsosta.
Tätä mieltä olen.
Kotoisin Keravalta?
13
1328
Vastaukset
- Anonyymi
Mene savolainen muualle täältä palstalta ihmettelemään.
- Anonyymi
Joo, mutta arvakkaa mistä minä olen kotoisin?
Vihje : Sielä on myytävänä rivitalo jossa 6kpl asuntoa ja hinta on 15000 euroa, eli semmoset 2500 euroa per asunto.- Anonyymi
Varmaan kemistä
- Anonyymi
Minusta on hyvä että toit asian esille ja nyt se on selvitetty.
Kiitos.
Oliko sydämelläsi vielä jotain muuta ?- Anonyymi
Miten se asia on selvitetty? Siis se Keravalta kotoisin oleminen? Muuta ei ole sydämellä, enkä ole ketjun aloittaja.
- Anonyymi
Mieluummin olisin kotoisin en-mistään kuin Keravalta.
- Anonyymi
Mitä negatiivista Keravassa muihin kaurunkeihin verraten?En ymmärrä Keravaa haukkuvia.Vettä ei ole näkyvissä,ei jokea ,lampea tai järveä,se on huono juttu.
- Anonyymi
Joka paikkaan helppo lähteä käymään täältä,sekin on iso plussa.Haluat ulkomaille,merelle tai junaan, onnistuu helposti ja nopeasti.
- Anonyymi
Lieksan kopio! Kun käyt Lieksassa olet nähnyt Keravan. Kaikkialle muualle, mut ei Keravalle.
- Anonyymi
Katkeraa puhetta luuserilta. Kerava on kiva kaupunki, jossa on hyvä elää. Jos on varaa arvostella niin voisi vähän perustella. Eikä sitten mitään fake-juttuja.
- Anonyymi
Minä olen kotoisin Keravalta, se OLI kiva kaunis pieni kaupunki joskus 70-90 luvulla. Mutta on kasvanut siitä ihan liikaa ja maahanmuutto sekä huumeet on selkeästi muuttanut katukuvan kontulamaisempaan suuntaan. En käy siellä enää lainkaan, harmittaa kun ennen niin kiva kävelykatukin deekuja täynnä vaan.
- Anonyymi
Syntynyt siellä? Kyllä hän silloin on kotoisin sieltä.
- Anonyymi
Riippuu vähän siitä, mihin Keravaa vertaa. Eihän tämä nyt Hanko tai Tammisaari merimaisemineen ole, mutta näihin radanvarren pikkukaupunkeihin verrattuna ok paikka. Lyhyt matka pääkaupunkiin sekä matkan, että ajan huomioiden.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517003Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414734HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1401969
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321579Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161449
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki201194mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101109