Törmäsin hiljattain henkilöön joka kertoi olevansa kotoisin Keravalta. Keravalta! Miten voi kukaan oll kotoisin Keravalta! Ihan uskomaton ajatus. Ihminen voi olla kotoisi n kaupungeista tai maakunnista, mutta ei Keravalta tai jostain sen Korsosta.
Tätä mieltä olen.
Kotoisin Keravalta?
10
1159
Vastaukset
- Anonyymi
Mene savolainen muualle täältä palstalta ihmettelemään.
- Anonyymi
Joo, mutta arvakkaa mistä minä olen kotoisin?
Vihje : Sielä on myytävänä rivitalo jossa 6kpl asuntoa ja hinta on 15000 euroa, eli semmoset 2500 euroa per asunto.- Anonyymi
Varmaan kemistä
- Anonyymi
Minusta on hyvä että toit asian esille ja nyt se on selvitetty.
Kiitos.
Oliko sydämelläsi vielä jotain muuta ?- Anonyymi
Miten se asia on selvitetty? Siis se Keravalta kotoisin oleminen? Muuta ei ole sydämellä, enkä ole ketjun aloittaja.
- Anonyymi
Mieluummin olisin kotoisin en-mistään kuin Keravalta.
- Anonyymi
Mitä negatiivista Keravassa muihin kaurunkeihin verraten?En ymmärrä Keravaa haukkuvia.Vettä ei ole näkyvissä,ei jokea ,lampea tai järveä,se on huono juttu.
- Anonyymi
Joka paikkaan helppo lähteä käymään täältä,sekin on iso plussa.Haluat ulkomaille,merelle tai junaan, onnistuu helposti ja nopeasti.
- Anonyymi
Lieksan kopio! Kun käyt Lieksassa olet nähnyt Keravan. Kaikkialle muualle, mut ei Keravalle.
- Anonyymi
Katkeraa puhetta luuserilta. Kerava on kiva kaupunki, jossa on hyvä elää. Jos on varaa arvostella niin voisi vähän perustella. Eikä sitten mitään fake-juttuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774