Liian isoon mekkoon on Marin hypännyt.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Toiminnassa paistaa pitkälle vain aatteen palo ja epävarmuus. Kun ei ole kunnollista työkokemusta tai elämänkokemusta niin ei ole perspektiiviä asioihin. Suuri kokematon avustajakunta ei yhtään helpota asiaa. Kallis lasku tästä demareiden sekoilusta lankeaa veronmaksajille. Demareita se ei haittaa koske heidän kanattajat eivät veroja maksa.
- Anonyymi
Demareiden kannattajat ovat sitä höpökansaa, luusereita ja muiden rahoilla eläjiä, matuja unohtamatta.
- Anonyymi
Aivan ihmeellinen aloitus "sotilaalta" kun ei mainitse kapia olleenkaan.
Olen samaa mieltä. Tässä eivät riitä enää feministikortit tai hymyilevä naama.
- Anonyymi
Sanna Marin on huonoin pääministeri mikä koskaan ollut.
- Anonyymi
Vappusatasilla demarit pääsivät valtaan...
- Anonyymi
Onko HienoSOTILAS pelastusarmeijan sotilas vai Oodinin sotilaita?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591451- 251063
- 80925
- 65796
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695- 90693
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.12674- 36650
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i15649- 110614
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605- 4582
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140581Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18502
- 38496
- 38491