Billy Boyd :)

The Scot Is Hot

hei, onko yhtään Billy Boydin fania täällä päin, vai olenko ainoa jonka mielestä hän on aivan mahtava (ainakin TSH-trilogiassa)? toivottavasti en...:)...omasta mielestäni (ja huom. omasta mielestäni, olkaa muut mitä mieltä tahansa)Boyd on todella hyvä näyttelijä ja Pippinin rooli istuu hänelle kuin nenä päähän :) lisäksi hän on myös kaikista neljästä hobitista (näyttelijöistä) kaikkein suloisin & sympaattisin ;)...valitettavasti vaan on jäänyt vähän toisten varjoon..ainakin minusta tuntuu siltä...
fanit ja muut saman mieliset laittakaa viestiä ja kommentteja :)
(jokainen saa olla ihan mitä mieltä vaan mutta jos ei oo mitään muuta sanottavaa kuin valittaa ja haukkua toisten kommentteja niin ihan turha vaivautua...)

aurinkoista kevättä kaikille :)

6

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Billy Boyd on aivan ihana ja todella söpö:) Katoin tässä yks päivä sen ikää,ni se on 36 vuotias.Meinasin tippua penkiltä ku näin sen iän,ei heti uskois:)Olisi kivaa esim. jos Billy tulisi vierailemaan Suomessa mut tuski ikinä tapahtuu nii.Noita muitaki näyttelijöitä olisi kiva nähä mut ei niin koskaa tapahdu:(

      • Winkie

        Kaikki TSH:n näyttelijät on ihania mut carsinki Merri ja Peppin..! :D Pippinissä on tosiaankin paljon sympatiaaa... *huokaus* ois ihanaa nähdä se livenä mut tuskin tulen... Onneks leffoja voi katsoo niin paljon ku haluu.. :)


    • Billy/Pippin

      Olen samaa mieltä! Billy on ihana! Se puhuu aiavan ihanasti ja se on todella persoonallinen! Ihana Englantilainen! Ja Pippinin rooli sopii sille todella hyvin! awww.. Billy on söpin niistä kaikista Lotr näyttelijöistä

      • The Scot Is Hot

        tosi mukavaa että joku on samaa mieltä (koska a)suurin osa tuntemistani ihmisistä EI ole TSH faneja ja b) ne ketkä ovat,eivät ole meikäläisen kanssa samaa mieltä Billystä...):)
        ...ihan samaa mieltä olen kanssasi: Billyn skottiaksentti on ihana :) eikä näyttelijän työkään jätä ketään kylmäksi (on se vaan niin suloinen) :)


      • crazyy

        Aievan ehana miäs hänkin. :) Mutta Dominic Monaghan..HOT HOT! ;P


      • Billy/Pip
        crazyy kirjoitti:

        Aievan ehana miäs hänkin. :) Mutta Dominic Monaghan..HOT HOT! ;P

        Entäs mitäs mieltä ootte. Kumpi on söpömpi: Elijah Wood vai Billy Boyd? Musta ihan selvästi Billy vie voiton! Mutta Elijah oli kyllä ihan söötti 11 vuotiaana Siis silloin kun se oli siinä Ikuisesti Nuori leffassa :9 näytteli Nat Cooperia :) Mutta mites te? Kummasta te pidätte enemmän ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe