Hääyö palstalaisen kanssa?
Millainen olisi
44
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskimpa kukaan palstalaisen kanssa menisi naimisiin 😝
- Anonyymi
Yhdessä palstalla.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Hihhi-Hihhi-Hääyö. Kolme H-kirjainta ja huvittavat höpötykset heikillä, kuin Hullu Heikki Huittisista HHH.
- Anonyymi
Tuskin yksikään palstan mies edes pääsee noin pitkälle ja jos pääsisi, niin kuulusi vain oven paukahdus sen jälkeen, kun nainen riisuisi alusvaatteisilleen, kun palstan miehet säikähtäisivät lähes alastonta naista ja ottaisivat jalat alleen.
- Anonyymi
Kas kun ei lattian tämähdys, kun hän pyörtyy onnesta.
- Anonyymi
Uuusi tabletti nuhaa ja yskää vastaan olisi: Corona Professional tai Corona Ultimate.
Ei jättäisi ainakaan kylmäksi. Jos tietysti saisi valita sen itse kenet... 😜
Siitä tulis pitkä ja kiihkee hääyö... Toivottavasti ei riitainen. 😂Palstakamu kirjoitti:
Onko täällä ketään sellaista?
On tai oli tai on... 😛
En mä kyllä naimisiin mene, mutta olkoon nyt teeman mukaan.SheHe kirjoitti:
On tai oli tai on... 😛
En mä kyllä naimisiin mene, mutta olkoon nyt teeman mukaan.Eli oli, jonka kaikki tiedämme :p
- Anonyymi
Topi vois haluta tuhkaluukkuhommia.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Eli oli, jonka kaikki tiedämme :p
Mies vain nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies vain nainen?
NAINEN!!!!!! :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Topi vois haluta tuhkaluukkuhommia.
Kuka tai mikä on Topi?
- Anonyymi
Itse varmaankin pehmentäisin naista vaikka julma voin ollakin, sinänsä höptyksillä on hyvä pehmentää ajatuksia.
- Anonyymi
Poliisi paikalla.
- Anonyymi
Ehkä useampikin.
- Anonyymi
Peräänajo jos olisimme molemmat Espoosta.
- Anonyymi
Kuinkahan monella pariskunnalla, joka on jo elänyt yhdessä sen keskimääräisen n. 5 vuotta, hääyö on jotenkin erityisen ikimuistoinen?
- Anonyymi
Onhan se nyt hyvänenaika ikimuistoinen. Poikkeaa suuresti tavallisesta arkiyöstä.
No en kyllä muista yhtään mitään koko hääyöstä, kun en paljon häistäkään. Taidettiin nukkua, kun siat yö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nyt hyvänenaika ikimuistoinen. Poikkeaa suuresti tavallisesta arkiyöstä.
Tuskinpa se itselläni juuri muista hotellissa vietetyistä öistä poikkeaisi. Tai no tietysti se poikkeaa, jos ei kaksistaan mitään arjesta poikkeavaa ole tehty.
- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
No en kyllä muista yhtään mitään koko hääyöstä, kun en paljon häistäkään. Taidettiin nukkua, kun siat yö.
Mitä ihmettä? Liikaa alkoholia?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä? Liikaa alkoholia?
Ei yhtään. En vaan muista. Olen nollannu pään.
Ei sillon mitään ihmeellistä tapahtunu. Käytiin maistraatissa ja mentii himaan. Normi arkinen päivä. Pienet ruokajuhlat pidettiin meidän kotona lähimmille ihmisille. Alkoholia ei tainnu olla, kun tervetuliaismaljoissa.SheHe kirjoitti:
Ei yhtään. En vaan muista. Olen nollannu pään.
Ei sillon mitään ihmeellistä tapahtunu. Käytiin maistraatissa ja mentii himaan. Normi arkinen päivä. Pienet ruokajuhlat pidettiin meidän kotona lähimmille ihmisille. Alkoholia ei tainnu olla, kun tervetuliaismaljoissa.Ei mulla ole edes yhtään hääkuvaa. Exä piti ne.
SheHe kirjoitti:
Ei mulla ole edes yhtään hääkuvaa. Exä piti ne.
Voi negatiivit olla jossain mistä saa teetettyä kuvia, jos tahtoo teettää.
SheHe kirjoitti:
Voi negatiivit olla jossain mistä saa teetettyä kuvia, jos tahtoo teettää.
Sen muistan, että kummallakin oli sekä kihla että vihkisormukset ja ne oli aika leveähköt sileät. Tyyppiä tuo...
https://www.kultajousi.info/images/15549_z.jpgAnonyymi kirjoitti:
No jos viettää isot häät ja remuaa häävieraitten kanssa, niin varmaan. Jos käy maistraatissa ja lopun päivää on keskenään kuten yleensäkin, niin ei se nyt mitenkään poikkea muista yhteisistä illoista. Tietty voi olla onnellinen hääpäivänä, että meni naimisiin. Onhan se hetken sellanen wau, oon naimisissa juttu ja sukunimiki on eri.
- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Sen muistan, että kummallakin oli sekä kihla että vihkisormukset ja ne oli aika leveähköt sileät. Tyyppiä tuo...
https://www.kultajousi.info/images/15549_z.jpgOho, jopas jotain. Olitko haluton avioitumaan vai mitä?
Missä sormuksesi nyt on?
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Oho, jopas jotain. Olitko haluton avioitumaan vai mitä?
Missä sormuksesi nyt on?
- SheenaMinähän se kosinkin, että kai mä silloin halusin vihille. Mietin kyllä maistraatissa sen mitä jännittämiseltä muistan, että toivottavasti tää ei ole virhe.
Ne on myyty pois.SheHe kirjoitti:
Minähän se kosinkin, että kai mä silloin halusin vihille. Mietin kyllä maistraatissa sen mitä jännittämiseltä muistan, että toivottavasti tää ei ole virhe.
Ne on myyty pois.Kai mä alitajuisesti en ollut kuitenkaan valmis avioitumaan. Enkä enää avioituisi, vaikka siitä tulisi riita.
En mä sano, että se virhe oli. Muttei se tarpeellistakaan ole. Oli lähellä mennä koko omaisuus toisen touhutessa salaa velkaa, mikä käy yhteisen omaisuudenkin päälle. Ei enää ikinä.SheHe kirjoitti:
Kai mä alitajuisesti en ollut kuitenkaan valmis avioitumaan. Enkä enää avioituisi, vaikka siitä tulisi riita.
En mä sano, että se virhe oli. Muttei se tarpeellistakaan ole. Oli lähellä mennä koko omaisuus toisen touhutessa salaa velkaa, mikä käy yhteisen omaisuudenkin päälle. Ei enää ikinä.Voisin sormuksen ostaa, jos semmosta kaivataan. Kihloissa ehkä olla, mutta se ei kyllä olis mikään lupaus avioliitosta. Lähinnä vaan symboliikkaa, että on sitouduttu ja varattu, jos se toiselle tärkee asia on.
Mä en välttis sormuksiakaan kaipaa.
- Anonyymi
Harmiksen ja Partiksen hääyö 💗💗💗
- Anonyymi
Normaali tunnelmallinen ja kiva hääyö tietenkin.
- Anonyymi
Ylimainostettua. Ei kiinnosta koko hääyö missään muodossa.
- Anonyymi
Eiköhän se olisi sellainen joksi sen tekee, eli lempeäksi 🤔
- Sheena - Anonyymi
Käyttäisimme näppärää lasermittaa huoneen tarkkaan mittaamiseen.
- Anonyymi
Remonttitöitä vartenko?
- Anonyymi
Heko, heko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Remonttitöitä vartenko?
Kyllä.
- Anonyymi
Jumppaisimme vastuskuminauhalla aamunkoittoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453046- 502482
- 1072461
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382141Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2421731- 1001688
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4491644Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141532R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201349