Alkuperäistä Naistenpäivää vietettiin 8/3 eli Maaliskuun Vallankumouksen vuosipäivänä. Ja jo ennen bolsevistista vallankumousta kansainvälinen naisliike vannoi tiukasti sosialismin puolesta.
Nykyinen feminismi ponnistaa siis tuollaiselta pohjalta. Alkuperäinen marxismi on muuttunut petolliseksi uusmarxismiksi. Mutta tavoitehan on sama, kuten jokainen valistunut tietää.
Feminismin alku (ja loppu) oli sosialistinen!
6
98
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä.
Intersektionaalisuus ja kriittinen rotuteoria ovat marxilaisia luonteeltaan ja niitä kannattavat eniten äärivasurit. Nykyfeminismi on sitoutunut noihin rasistisiin ja epätasa- arvoisiin näkemyksiin. - Anonyymi
Marxilaisuus on alusta asti suunnattu nimenomaan ja vain valkoisia, kristillisiä ja kapitalistisia valtioita vastaan.
Ennen femakot haukkuivat yleensä miehiä sioiksi. Nykyään vain valkoisia miehiä?
Siinä suhteessa vasuriaate on jopa lisääntynyt feministisessä liikkeessä. - Anonyymi
Tosi femakot on isokokoisia, iso suisia, kovaäänisiä, vihaisia, vähän kirveen jäljiltä olevia, pömpeleitä.
- Anonyymi
Tunnen monta feministiä, jotka ovat todella kauniita naisia.
- Anonyymi
miehenä äänestän Feministinen puoluetta ja Vasemmistoliiton feministi naisia.
- Anonyymi
Oletko tohvelin alla jo ....... ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871633
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1761217Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46901- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9823- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789