Sopiiko kynsilakka miehelle, mikä väri, milloin, missä tilanteessa vai ei ikinä. Vai onko se mies joka uskaltaa? 🤔T. Sari.
Kynsilakka ja miehet.
33
1921
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, mutta koneöljy ja vaselkiini kyllä mutta vain, jos on likaista.
- Anonyymi
Sopii miehelle ja punainen väri aina sexy kesällä pitää lakata varpaankynnet
t. Erja trans Sopii ihan hyvin mikäli vain itse on tyytyväinen, ja silloin ei värilläkään liene väliä. Itse käytin nuorena kirkasta lakaa joissain sormissa.
- Anonyymi
Katsoisin varmaan pitkään. Mutta kyllä tänne kaikki minun puolesta mahtuu, kunhan ei ala tuputtamaan uskontoaan/aatettaan/ideologiaansa.
- Anonyymi
Eikös Alexi Laiholle sopinut hienosti musta kynsilakka?
- Anonyymi
Minä miehenä käytän kynsilakkaa varpaan kynsissä ihan
säännöllisesti. Värillä ei ole hirveästi väliä on nytkin sinistä väriä. Ei ole koskaan kukaan sanonut mitään vaikka on nähnyt julkisesti, esim rannat, kylpylät, uimahallit ja saunat jne. Ei kyllä mies voi lakata kynsiään ihan yhtä paljon kuin naiset ja jos joku ei pidä niin laittakoon silmät kiinni.😀
- Anonyymi
Miksi ei sopisi. Minä lakkaan mieheni kynnet usein kotioloissa ja jopa vaadin häntä pukeutumaan alusasuihini. Ulkona hänellä on ainoastaan hyvin kevyt värisävy kynsissään, mutta hän pitää siitä.
- Anonyymi
Kerrassaan upeaa. Minun vaimoni lakkasi kynteni, teki meikin ja laittoi kampauksen minulle kerran kun tulimme pikkujoulujuhlista vähän maistaneena. Kun koko ehostus oli valmis, hän suorastaan pakotti minut pukeutumaan alusasuihinsa. Siitä alkoi aika railakas jakso asuleikkien merkeissä. Nykyisin en käytä miesten alusasuja lainkaan. Ihanaa, kun on kekseliäs vaimo.
- Anonyymi
Ehdottomasti kynsilakkaa miehelle 🙂 Toisaalta olen vähän puolueellinen sanomaan, kun itse haluaisin lakata kynsiäni, mutta en oikein uskalla julkisesti. Kiva jos olisi kotona joku joka vähän patistelisi asiaan ja olisi ulkona tukena
- Anonyymi
Tää olis niin ihanaa 😍 olis ihana saada kivaa tukea kaapista tulemiseen
- Anonyymi
Se on paljolti tottumus kysymys, alkuun sitä luulee et kaikki TUIJOTTAA mut ei se niin mene. Ja jos tuijottaakin se on hänen sosiaalisten taitojen kehittymättömyyttä. T. Sari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on paljolti tottumus kysymys, alkuun sitä luulee et kaikki TUIJOTTAA mut ei se niin mene. Ja jos tuijottaakin se on hänen sosiaalisten taitojen kehittymättömyyttä. T. Sari.
Oot varmasti oikeassa. Loppupeleissä harvaa jaksaa kovin paljon kiinnostaa. Ehkä se vaan on useimmiten sen tyypin korvien välissä, joka ei uskalla olla oma itsensä.
Anonyymi kirjoitti:
Oot varmasti oikeassa. Loppupeleissä harvaa jaksaa kovin paljon kiinnostaa. Ehkä se vaan on useimmiten sen tyypin korvien välissä, joka ei uskalla olla oma itsensä.
Anna palaa vaan, ei ne ihmisten asenteet muutu. kaapista käsin. 💖
- Anonyymi
Sari58 kirjoitti:
Anna palaa vaan, ei ne ihmisten asenteet muutu. kaapista käsin. 💖
Minä lakkaan kynteni punaiseksi, mutta se ei enää tahdo riittää.
Tahtoisin pitkät kauniit naiselliset rakennekynnet. Anonyymi kirjoitti:
Minä lakkaan kynteni punaiseksi, mutta se ei enää tahdo riittää.
Tahtoisin pitkät kauniit naiselliset rakennekynnet.Rakennekynnet sopivat harvoin ihan arkikäyttöön, ja huolenpitoa nekin vaatii. Koeta kasvattaa ja muotoilla omat kynnet nätiksi.
- Anonyymi
Sari58 kirjoitti:
Rakennekynnet sopivat harvoin ihan arkikäyttöön, ja huolenpitoa nekin vaatii. Koeta kasvattaa ja muotoilla omat kynnet nätiksi.
Tuo on aivan totta, mutta itse olen koukussa rakennekynsiin, vaikka välillä tuottaa hankaluuksia arjen pyörittämisessä. Tietenkin omat aidot hieman pidemmät kynnet on paremmat.
- Anonyymi
Jaa, ”Kutsuni” on jälleen vauhdissa... 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Arvostettu Vasemmistoliiton kansanedustaja Veronika Honkasalo:
" Translain uudistukseen pantava vauhtia ! " Mitä pahaa siinä on kun on syntynyt naiseksi tai mieheksi? Täytyykö sen rajoittaa omaa elämää, eikö 2021 jo voisi antaa ihmisten olla omana itsenään. Ei kai toisten tartte pahoittaa mieltään pukeutumisesta, mikäli kuitenkin julkisesti käyttäytyy soveliaasti? Käyttäköön mies kynsilakkaa, vaikka hametta tai nainen housuja tai mitä ikinä. Eikö tästä keskustelusta voisi jo luopua!
Totta puhut jos itse on tyytyväinen onnellinen se riittää ei kai kuulu toisille voitte
arvata kuinl paljon saan kuraa kun olen vanhempi tv mutta ei se mitään hameessa olla
joka päivä ja lakatut kynnet!!- Anonyymi
veikkona kirjoitti:
Totta puhut jos itse on tyytyväinen onnellinen se riittää ei kai kuulu toisille voitte
arvata kuinl paljon saan kuraa kun olen vanhempi tv mutta ei se mitään hameessa olla
joka päivä ja lakatut kynnet!!Tänään viimeksi oli nahkamini yllä, mutta takki sen lähes peitti.
Tuntuu, jotta ympäröivä maailma ei vielä ole valmis näkemään minua nahkaminissä, leggareiden kanssa. Anonyymi kirjoitti:
Tänään viimeksi oli nahkamini yllä, mutta takki sen lähes peitti.
Tuntuu, jotta ympäröivä maailma ei vielä ole valmis näkemään minua nahkaminissä, leggareiden kanssa.Kyllä näillä keleillä minihame huomataan olipa se kenen päällä tahansa. Tilannetajua kannattaa harjoittaa👗tai sitten vaan nauttia huomiosta.! ♥️
- Anonyymi
Sari58 kirjoitti:
Kyllä näillä keleillä minihame huomataan olipa se kenen päällä tahansa. Tilannetajua kannattaa harjoittaa👗tai sitten vaan nauttia huomiosta.! ♥️
Eilen nahkamini ylläni muiden nahka-asujen kanssa, korkojen vieden suurimman huomion, luulen.
Anonyymi kirjoitti:
Eilen nahkamini ylläni muiden nahka-asujen kanssa, korkojen vieden suurimman huomion, luulen.
👍👍👍♥️♥️Missäpäin suomee likut?
Ois kiva rupatella.- Anonyymi
Sari58 kirjoitti:
👍👍👍♥️♥️Missäpäin suomee likut?
Ois kiva rupatella.Keski-Suomen paikkeilla. Tänään en jaksanut asettelemaan nahkaminiä kohdilleen.
Anonyymi kirjoitti:
Tänään viimeksi oli nahkamini yllä, mutta takki sen lähes peitti.
Tuntuu, jotta ympäröivä maailma ei vielä ole valmis näkemään minua nahkaminissä, leggareiden kanssa.Itse en ole uskaltautunut kuin salaa kotona käyttämään hametta ja sukkiksia.
m12cm kirjoitti:
Itse en ole uskaltautunut kuin salaa kotona käyttämään hametta ja sukkiksia.
Niin se useimmiten menee, se on sellasta totuttelua ja opettelua. ☺️ Jokainen kasvaa naiseksi tai mieheksi tavallaan ja ajallaan, kuka enempi toinen vähempi. Moni kulkee keskitietä. ♥️ Koskee myös henkistä kehitystä joka jatkuu koko elämän ajan! Jaxuhalit, kiva kun kommentoit. 👍
Sari58 kirjoitti:
Niin se useimmiten menee, se on sellasta totuttelua ja opettelua. ☺️ Jokainen kasvaa naiseksi tai mieheksi tavallaan ja ajallaan, kuka enempi toinen vähempi. Moni kulkee keskitietä. ♥️ Koskee myös henkistä kehitystä joka jatkuu koko elämän ajan! Jaxuhalit, kiva kun kommentoit. 👍
Näinhän se menee vaikka itse en ole kyllä kasvamassa naiseksi vaan kenties tutkiskelen naisellista puoltani.
Haleja sinnekin😀
- Anonyymi
Sopi erittäin hyvin! Oikean käteni nimettömän sormen pään vamman seurauksena alkoi ko. sormen kynsi kavamaan halkinaisena.
Käytin siihen väritöntä kynsilakkaa niin kauan kuin tarvittiin kynnen ehjän osan kasvettua lyhennysleikkaukseen valmiiksi.Hyvä juttu ett oli apua kynsilakasta, tunnetko nyt olevasi transvestiitti? Kynsilakka on kuulemma automaalia.! Olen kokeillut omn rakkineeni kiveniskemiin, toimii! 😉
- Anonyymi
Justiin lakasin isovarpaat punaisella lakalla tosi hyvän tuli.
- Anonyymi
Kivat kesä varpaat, punainen varsinkin! ☺️👍
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4193411Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944513038- 1241684
- 601619
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo971394- 611048
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261022En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä32972Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39925Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127902