Ylä-Satakunta kirjoittaa ke 10.3.2021 lehdessä Kihniön kunnassa aukiolleen taloussihteerin toimen hakijamääristä. Samassa tekstissä todetaan, että nimiä ei julkaista. Miten tämä on mahdollista nykyisin, jolloin painotetaan julkisuutta ja laki sen vaatii? Onko valinnan tekevällä viranhaltijalla tässä jotain salattavaa? Vaikka hakija hakemuspaperissaan ilmoittaa, että ei saa nimeä julkistaa, on nimi nykylainsäädännön mukaan asiaa vaadittaessa julkaistava. Hämmentää myös se, että palkataan uusia työntekijöitä, vaikka soteuudistus on vireillä!
Salailua taloussihteerin hakijoiden nimien julkaisussa
9
819
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sukulainen pitää saada siihen täytteeksi muuten ei tuu toimeen herra jeesus.
- Anonyymi
Onhan valittu valtuusto ja jos he haluavat että salaa tehdään ja nussitaan silmään
aina niin sellainen tämä metsäperä sitten on. - Anonyymi
sitte siinä olisko lokitiedoista mitään apua tai ketään sitte siinä kanssa.
- Anonyymi
Ainakin kunnan sivuilla on hakijat mainittu ????
- Anonyymi
Mitä porukkaa on ne jotka eivät halua nimeään julki?? Ihmeellistä touhua pelkäävätkö he muita ihmisiä? Mitä jos valitaan ovatko he piilossa ja lukkojen takana? Vai nouseeko jumalan asemaan valinnan jälkeen???
- Anonyymi
Mielenkiintoista! Julkaiseeko Yläsatakunta noiden kaikkien hakijoiden nimet.
- Anonyymi
Mitäpä niillä nimillä väliä, ette te kumminkaan pysty päätöksiin millään tavalla vaikuttaan. Turhaan mieltänne nyt jo pahotatte.
- Anonyymi
kyllä siinä sitte on yrittäjäkin sitten tyrkyttämässä ja sissään lämpiää jotta....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893