Tervehdys
Etsin opettajaa joka voi etukäteen sovitulla summalla (olen vlamis maksamaan reilun hinnan per tunti) jeesaa suorittaa 10h ajo-opetusta, itse ostaisin polkimen jonka mielestäni voi asentaa autoon (joka olisi hyvä olla opettajalla) ilman mitään poraamista ym.
Asun Helsingin Ruoholahdessa ja pk-seudulta etsin opettajaa siis.
tähän voi jättää s-posti osoitteen johon ottaisin yhteyttä, kiitos
Etsin opetuslupaopettajaa suorittamaan 10h ajo-opetusta PK SEUTU
1
179
Vastaukset
- Anonyymi
Luuletko että minimimäärä riittää pks alueella? Voin sanoa että ei riitä. Autokoulu parempi vaihtoehto, vaikka ei niissäkään kehumista. Välttyy turhilta laskutusriidoilta. Poljin pitää olla kiinni autossa. Ei kelpaa irtonaisena ajokokeessa. Mieti turvallisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 963850
- 713155
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?632929Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?262854- 622722
- 382629
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk192350Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.672214- 312117
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim281981