Olen menossa sappikivileikkaukseen Hatanpäälle ja nyt ajattelin kysyä kokemuksista liittyen sairaalaan.Itselläni on erittäin huonoja kokemuksia siltä ajalta kun Hatanpään sairaala oli vielä kaupungin sairaala.Kuinka määräytyy se missä sairaalassa hoidetaan ja voiko siihen vaikuttaa itse?
Kokemuksia sairaalasta Tays/Hatanpää?
9
701
Vastaukset
- Anonyymi
Kirurgi määräsi leikkaksen jälkeen tehdyn pikakipsin vaihdettavaksi seuraavan päivän aikana. Kolmen viikon päästä sama kipsi edelleen paikoillaan. Kamalat kolotukset ja puristus. Kukaan ei uskaltanut koskea koko pakettiin.
- Anonyymi
Sairaalasta en tiedä mutta terveysasema on aivan peestä ja syvältä.
- Anonyymi
Jos ihmisillä on huonoja kokemuksia sieltä, olisiko turvallisempaa että kaikki tuollainen on keskussairaalan suunnalla tai joku fiksu yksityinen. Ei ole kiva että ihmiset pelkäävät.
- Anonyymi
Hatanpään terveysasemalta poistuu kiireet. Monisairaalta henkilöltä poistettiin puolet vuosikontrollin labroista. Kokeet tasan vuoden päästä ja soitto hoitajalle vuoden päästä kokeiden jälkeen. Kokeista poistettiin monia tärkeitä. Hoitajilla on ilmeisesti aikaa vastailla soittoihin ja ottaa vastuut.
- Anonyymi
Hoitajat tykkää.
- Anonyymi
Ei kai kukaan niin tyhmä lapsi ole ,
että täältä kysyy jotain asiaa,
provo tuo aloitus on,
ei noin aasia voi olla olemassa. - Anonyymi
TAYS on tiedossa olin syöpäleikkauksessa en kehu. Ranteet täynnä reikiä molemmista käsistä. Nukutukseen mennessä hoitsut huomasi että letkut oli väärällä puolella sanoivat vaihtavansa toiselle puolelle nukutuksessa, oli niin paljon reikiä. Se niiden Noona, tää on siis syöpähoidosta. Ei hyvä, ei hyvä leikkauksen jälkeen kotona Noona saa painua Turkin kuuseen.
- Anonyymi
Hatanpään tk on paikoista kamalin. En todellakaan suosittele kenellekkään suomalaiselle .
- AnonyymiUUSI
Miksi se on kamala paikka kyllä minua hoidettiin hyvin kun olin rinta syöpä potilas siellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138