Tarkoittaako sovinismi naisenvihaamista

Anonyymi

Vaiko vain sitä että ajattelee että nainen kuuluu hellan ääreen? Mielestäni naiset eivät osaa ajaa autoa mutta on pieni prosentti joka pystyy. Samaten mielestäni miehet eivät osaa neuloa ja kutoa jonka taas naiset hallitsevat. En siis vihaa naisia tietenkään miehille ja naisille on omat paikkansa joten olenko siis sovinisti vaiko vain maalaisjärjellä varustettu yksilö

13

1363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkö ole koskaan ajatellut,että IHMINEN kutoo,neuloo ja ajaa autoa.
      Ett ole koskaan huomannut,että moni keski-ikäinen mies vaan ajaa köröttelee,vailla mitään ns.liikenteen lukutaitoa.
      Ett ole varmaan myöskään ajatellut,että moni mies mielellään laittaa ruokaa,siivoaa ja pesee pyykkiä.
      Jos nainen on hellan ääressä,niin onko se 100% tae,että ruoka on hyvää?Kun sen ruuan tekijänä on nainen.
      Jos mies on hellan ääressä,niin onko se 100% tae,että ruoka palaa pohjaan ja hella ja koko keittiö sotkeentuvat hirveään kuntoon,kun sen ruuan tekijänä on mies.
      Oletko varma ettei tilanne olisi myös päinvastoin.

• Anonyymi

No minä olen mies ja koitin paistaa lettuja mutta eihän niistä tullut edes lettuja vaan jotakin ihme sosetta tarviin akan siihen hommaan

• Anonyymi

Sovinismi ei alunperin tarkoita naisvihaa

• Anonyymi

ongelma on lienee siinä, että neo-Feminismi tarkoittaa että miestä voi potkia munille.

• Anonyymi

Olen huomannut, että peruuttaminen (varsinkin peräkärryn kanssa) tuntuu jotenkin olevan monille naisille aivan ylivoimaista. Joskus jo 15-vuotiaana jouduin aina peruuttamaan auton pihasta sikäli kun oli kärry mukana jos olin äiteen kanssa liikkeellä.

• Anonyymi

se on jännää miten on ollu pari kertaa muutamaan vuoteen rekkari mutkalla...

• Anonyymi

Naisen autonajotaito? No ehkä 10 % naisista pystyy autolla ajamaan paremmin kuin noin 10% miehistä.

Kuitenkin näen naisia ajamassa autoa joka päivä tuolla liikenteessä. Ei siellä niitä naisia moottoritiekaahaajissa ole kuin 10 %.

No tilanne on nyt tämä.. emme sitä voi muuttaa. Yritetään pärjätä.

Naisilla on eri virheet. Ei osata pitää turvaväliä ja ajateen liian lujaa, ja sitten koordinaatio, eihän ole kellään naisella se kunnossa miehiin verrattuna!!!

Osaaako nainen käyttää moottorisahaa? No ei luonnostaan, onhan niitä oitakin, jotka ovat opetelleet. Miehelle asiassa ei ole mitään outoa!!!

• Anonyymi

Ei tarkoita. Sovinismi ja feminismi ovat samaa asiaa. Sovinistit ovat miehiä, feministit naisia.

• Anonyymi

Sovinismi tarkoittaa naisen alistamista Moskovan (the Soviet Union) patriarkan sanelujen mukaisesti, kun taas feminismi on sukupuolten tasa-arvoa.

• Anonyymi

Ei tietenkään. Sovinismi tarkoittaa isänmaallisuutta, eikä siinä ole mitään hävettävää! Olen jo vanha mies, mutta suhtaudun tähän nuorten femi..nismiin? vähän epäillen. Vaikuttaa enempi ahneudelta. Jos suoraan sanotaan - ja täällä päinhän sanotaan. Tytöt sitä vaan on rahan perässä.

No niinhän se nainen aina on. Ei se itelleen mitään mahda. Kyllä tytöt minunkin nuoruudessa halusivat rahaa ja siitä on minultakin monta mukavaa muistoa. Reilusti maksoin. Mutta nämä nykyiset. Haluaisivat rahaa ilman mitään tekemättä? Ihan kyyneleillä ja ripsiä räpsyttelemällä. Sitä ei tämmöinen vanha mies ymmärrä.

• Anonyymi

Sovinismi on sitä kun nainen kokee jäävänsä jo alkumetreillä miehelle alakynteen, eikä mies huomioi sitä mitenkään.

Itse olen keskiverto miestä koolta isompi, minulla on kuuluva ja matala ääni, usein jyrään oman mielipiteeni läpi jo näillä ominaisuuksilla. Osin näiden ominaisuuksien vuoksi koen olevani vahvoilla tilanteesa kuin tilanteessa keskivertomiesten ja naisten kanssa.

Kiistatilanteissa harvemmin miehet lähtevät edes haastamaan. Useimmin haastaja on nainen. Yleensä annan naisille hieman narua, olen kohteliaampi, mutta tosipaikan tullen heitän jyräysvaihteen päälle ja se on yleensä sitten selvä peli. Tästä johtuen olen saanut kuulla suoraan naisten suusta olevani sovinisti ymv. ja olen kuullut, että minusta levitetään yleisesti naisten parissa kuvaa kovana sovinistina.

Kummallisinta tässä on se, etten todellakaan ole sovinisti. En ole koskaan alentunut määrittelemään ihmistä sukupuolen perusteella. Olen vain kova luu sukupuoleen katsomatta jos joudun puolustamaan mielipidettäni.

• Anonyymi

Sovinismi on mielestäni sitä että mies ei koskaan kysy naisen mielipidettä missään asiassa vaan menee vaan tukka putkella ymmärtämättä naisten tunteista mitään. Esim. Sovinisti on mielestäni sellainen joka harrastelee koko ajan yhden illan suhteita muttei tajua edes sitä että nainen voi tulla raskaaksi joten hänen pitäisi soittaa naiselle ja kysyä hänen vointiaan. Ikinä en miehenä käyttäytyisi naisia kohtaan niin törkeästi kuin miehet eli ns. miehet ovat minua kohdelleet. En heitä laske miehiksi ollenkaan koska minullakin on miehisempi ja vastuuntuntoisempi asenne. JOs mies ei ymmärrä suojella lapsia ja naisia niin hän ei mielestäni ole mies vaan nössö raukka paska.

• Anonyymi

Sovinismia on feministin mielestä kaikki sellainen, mistä feministi ei tykkää, mihin liittyy valkoinen heteromies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe