Kuinka suuren veikkaus voiton

Anonyymi

voi nostaa ruokakauppojen pelipisteiltä tai kaupan kassalta? max?

13

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö tosiaan tullut mieleen etsiä faktoja monopolin sivuilta

https://www.veikkaus.fi/fi/asiakaspalvelu#!/ohjeet/ukk/rahansiirto-ja-voitonmaksu/mista-voin-lunastaa-suurvoitot

tai kysyä asiaa suoraan firmasta joko chat-palvelussa tai puhelimitse.

• Anonyymi

Miksi et hanki veikkauskorttia. Itse sain parin tonnin voiton maanantaina suoraa tilille lauantain jälkeen. Sama lienee eurossa.

Se raja käteisenä 200€ eikä voittoja saa nykyäänkään enää pankista kun ei ole käteiskassoja.

• Anonyymi

Itse pelaamista harrastaessani ei ollut tätä "ongelmaa". Joka ikinen vuosi pelkkää miinusta nettona, poikkeuksetta nettotappiot satoja euroja joka vuosi. Onneksi tajusin lopettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse pelaamista harrastaessani ei ollut tätä "ongelmaa". Joka ikinen vuosi pelkkää miinusta nettona, poikkeuksetta nettotappiot satoja euroja joka vuosi. Onneksi tajusin lopettaa.

Pelaaminen ja ahdistuneisuus käsi kädessä. Näin minä sen koin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelaaminen ja ahdistuneisuus käsi kädessä. Näin minä sen koin.

Itse olen ambivalenssi. Toisaalta ois kiva voittaa sievoinen summa rahhoota. Mutta toisaalta pahimmillaan pää voi seota kun äkisti olisi varaa kaikkeen, joista köyhä ei voi kuin haaveilla. Luulen kuuluvani siihen hyvin pieneen joukkoon, jonka piirissä lottovoitto olisi pahasta. Riippuvuudet saisivat liiasta rahasta bensaa liekkeihin. 5 v. Jälkeen olisin luultavasti ex-miljonääri ja ennen kaikkea Montun pohjalla.

• Anonyymi

Veikkaukselta ei voi voittaa. Siis ei tarvetta nostoille.

• Anonyymi

Fakta lienee sekin, että maamme rikkaista erittäin pieni osa on lottopeleillä vaurastunut. Kaiken maailman Ehnrootit & Ahströmit plus muutamat muut suvut / jotkut yritysjohtajat, osakemiljonäärit... Jo tällaisista tulee enemmän rikkaita kuin joistakin lottopeleistä onnenpotkun saaneista. Sitä paitsi 1970-luvun voittajista välttämättä kaikki ei enää ole monimiljonäärejä, omaisuuksia on menetetty (myös juotu) / perinnönjaoissa pirstaloitunut varallisuudet. Eri asia ovat lottovoittajat 15 vuoden takaa ja siitä nykypäivään. Mutta toisaalta voittaminen on tehty lähes mahdottomaksi: Itse en ainakaan kykene arvaamaan oikeaa riviä 18,6 miljoonan numeroyhdistelmän joukosta. Elämä loppuu kesken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fakta lienee sekin, että maamme rikkaista erittäin pieni osa on lottopeleillä vaurastunut. Kaiken maailman Ehnrootit & Ahströmit plus muutamat muut suvut / jotkut yritysjohtajat, osakemiljonäärit... Jo tällaisista tulee enemmän rikkaita kuin joistakin lottopeleistä onnenpotkun saaneista. Sitä paitsi 1970-luvun voittajista välttämättä kaikki ei enää ole monimiljonäärejä, omaisuuksia on menetetty (myös juotu) / perinnönjaoissa pirstaloitunut varallisuudet. Eri asia ovat lottovoittajat 15 vuoden takaa ja siitä nykypäivään. Mutta toisaalta voittaminen on tehty lähes mahdottomaksi: Itse en ainakaan kykene arvaamaan oikeaa riviä 18,6 miljoonan numeroyhdistelmän joukosta. Elämä loppuu kesken.

Suomessa elää myös onnettomia rikkaita. Ja paljon omaisuutensa menettäneitä ex-rikkaita. Lottofirman voittajahaastattelut - ovat aitoja tai feikkejä - maalaavat kuvan luvattuun maahan päässeistä ikionnellisista ihmisistä. Tabu on voisiko voitosta seurata mitään negatiivista. Suurimmalle osalle ei tulisi ongelmia. Itse en kuulu suureen enemmistöön riippuvuusongelmieni vuoksi. Köyhyys pitää omalla tavallaan elämän turvallisissa uomissa.

• Anonyymi

Jos veikkauksen tarkoitus on tehdä voittoa, niin silloin sinun ei tule nostaman yhtään mitään. 0% on veikkauksen uusi linja.

• Anonyymi

mine fundeera kukon laulun aikaan jytky numero lottoon

• Anonyymi

Mitä on "veikkaus voitto"?

• Anonyymi

Kympillä euro?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kympillä euro?

Samalla matematiikan logiikalla eu-onnelassa tienataan miljardeja... Tosin sinne kankkulan kaivoon luovutetaan enemmän kuin sieltä saadaan ongittua itselle.

Lotto on juuri tätä : haluatko euron... Haluan. Maksa kymppi niin saat euron. Miksi kollektiiviseen boikottiin meistä ei ole? Itse lopetin pelaamisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa on on puhunut.

Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha
      Maailman menoa
      410
      2729
    2. Miten Trump " tuo rauhaa"?

Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo
      Maailman menoa
      593
      2212
    3. Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?

Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      2132
    4. Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."

Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom
      Ensitreffit alttarilla
      40
      1945
    5. etkö osaa jättää rauhaan?

Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!
      Ikävä
      65
      1473
    6. Mitä tunteita tunnet

Häntä kohtaan?
      Ikävä
      98
      1344
    7. Leikkeleet pois leivältä

Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemus­suosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu
      Maatila ja metsä
      132
      1201
    8. Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!

Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee
      Sinkut
      152
      1167
    9. Martina tienasi taas enemmän kuin Sofia

Tuskinpa tuo ketään yllättää.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1162
    10. Milloin viimeksi tavattiin?

Onko siitä, päivä, viikko, vuosi, monta vuotta Minä vuonna?
      Ikävä
      53
      1125
    Aihe