Kuinka suuren veikkaus voiton

Anonyymi

voi nostaa ruokakauppojen pelipisteiltä tai kaupan kassalta? max?

13

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö tosiaan tullut mieleen etsiä faktoja monopolin sivuilta

https://www.veikkaus.fi/fi/asiakaspalvelu#!/ohjeet/ukk/rahansiirto-ja-voitonmaksu/mista-voin-lunastaa-suurvoitot

tai kysyä asiaa suoraan firmasta joko chat-palvelussa tai puhelimitse.

• Anonyymi

Miksi et hanki veikkauskorttia. Itse sain parin tonnin voiton maanantaina suoraa tilille lauantain jälkeen. Sama lienee eurossa.

Se raja käteisenä 200€ eikä voittoja saa nykyäänkään enää pankista kun ei ole käteiskassoja.

• Anonyymi

Itse pelaamista harrastaessani ei ollut tätä "ongelmaa". Joka ikinen vuosi pelkkää miinusta nettona, poikkeuksetta nettotappiot satoja euroja joka vuosi. Onneksi tajusin lopettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse pelaamista harrastaessani ei ollut tätä "ongelmaa". Joka ikinen vuosi pelkkää miinusta nettona, poikkeuksetta nettotappiot satoja euroja joka vuosi. Onneksi tajusin lopettaa.

Pelaaminen ja ahdistuneisuus käsi kädessä. Näin minä sen koin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelaaminen ja ahdistuneisuus käsi kädessä. Näin minä sen koin.

Itse olen ambivalenssi. Toisaalta ois kiva voittaa sievoinen summa rahhoota. Mutta toisaalta pahimmillaan pää voi seota kun äkisti olisi varaa kaikkeen, joista köyhä ei voi kuin haaveilla. Luulen kuuluvani siihen hyvin pieneen joukkoon, jonka piirissä lottovoitto olisi pahasta. Riippuvuudet saisivat liiasta rahasta bensaa liekkeihin. 5 v. Jälkeen olisin luultavasti ex-miljonääri ja ennen kaikkea Montun pohjalla.

• Anonyymi

Veikkaukselta ei voi voittaa. Siis ei tarvetta nostoille.

• Anonyymi

Fakta lienee sekin, että maamme rikkaista erittäin pieni osa on lottopeleillä vaurastunut. Kaiken maailman Ehnrootit & Ahströmit plus muutamat muut suvut / jotkut yritysjohtajat, osakemiljonäärit... Jo tällaisista tulee enemmän rikkaita kuin joistakin lottopeleistä onnenpotkun saaneista. Sitä paitsi 1970-luvun voittajista välttämättä kaikki ei enää ole monimiljonäärejä, omaisuuksia on menetetty (myös juotu) / perinnönjaoissa pirstaloitunut varallisuudet. Eri asia ovat lottovoittajat 15 vuoden takaa ja siitä nykypäivään. Mutta toisaalta voittaminen on tehty lähes mahdottomaksi: Itse en ainakaan kykene arvaamaan oikeaa riviä 18,6 miljoonan numeroyhdistelmän joukosta. Elämä loppuu kesken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fakta lienee sekin, että maamme rikkaista erittäin pieni osa on lottopeleillä vaurastunut. Kaiken maailman Ehnrootit & Ahströmit plus muutamat muut suvut / jotkut yritysjohtajat, osakemiljonäärit... Jo tällaisista tulee enemmän rikkaita kuin joistakin lottopeleistä onnenpotkun saaneista. Sitä paitsi 1970-luvun voittajista välttämättä kaikki ei enää ole monimiljonäärejä, omaisuuksia on menetetty (myös juotu) / perinnönjaoissa pirstaloitunut varallisuudet. Eri asia ovat lottovoittajat 15 vuoden takaa ja siitä nykypäivään. Mutta toisaalta voittaminen on tehty lähes mahdottomaksi: Itse en ainakaan kykene arvaamaan oikeaa riviä 18,6 miljoonan numeroyhdistelmän joukosta. Elämä loppuu kesken.

Suomessa elää myös onnettomia rikkaita. Ja paljon omaisuutensa menettäneitä ex-rikkaita. Lottofirman voittajahaastattelut - ovat aitoja tai feikkejä - maalaavat kuvan luvattuun maahan päässeistä ikionnellisista ihmisistä. Tabu on voisiko voitosta seurata mitään negatiivista. Suurimmalle osalle ei tulisi ongelmia. Itse en kuulu suureen enemmistöön riippuvuusongelmieni vuoksi. Köyhyys pitää omalla tavallaan elämän turvallisissa uomissa.

• Anonyymi

Jos veikkauksen tarkoitus on tehdä voittoa, niin silloin sinun ei tule nostaman yhtään mitään. 0% on veikkauksen uusi linja.

• Anonyymi

mine fundeera kukon laulun aikaan jytky numero lottoon

• Anonyymi

Mitä on "veikkaus voitto"?

• Anonyymi

Kympillä euro?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kympillä euro?

Samalla matematiikan logiikalla eu-onnelassa tienataan miljardeja... Tosin sinne kankkulan kaivoon luovutetaan enemmän kuin sieltä saadaan ongittua itselle.

Lotto on juuri tätä : haluatko euron... Haluan. Maksa kymppi niin saat euron. Miksi kollektiiviseen boikottiin meistä ei ole? Itse lopetin pelaamisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1994
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1387
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe