Sanotaanko näin, että naisten parhaat puolet, ovat niiden takapuolet ja sitten etupuoli.
Miksi feminismi ajattelee naisista, että niiden pitäisi kärsiä? Kun ne voi ihan yhtä hyvin tulla mukaan bilettämään, jos osaavat olla.
Miksi feminismi alistaa naista?
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
En oikein ymmärrä feminismin tavoitetta - tasa arvo ? Kuinka paljon enemmän naisen pitää tienata SAMASTA työstä kuin miehen,että nainen on tyytyväinen ?
Feminismi ei salli miehen katsoa "pitkään" tms. kuitenkin jatkuvasti some ja lehdet otsikoissa naiset tuo seksistisesti itseään esiin, esim. eilen some "Anna Abrey villitsi fanit esiintymällä piti rintaliiveissä kuvassa". Tai "NAIS artistit kahmivat grammy palkinnot" ja "kaikkien aikojen eniten palkintoja saanut NAIS artisti".
Ettekö itse huomaa että tuotte ITSE jatkuvasti esiin sukupuolta ja sen eroja.
Kauhistus olisi JOS finladia palkinto ehdokkaina olisi ollut 3 miestä ja 2 naista, kun suhde oli toisinpäin naisia 3 kukaan ei valittanut - ei yksikään MIES .
Yritysten pitäisi hallituksiinsa valita vähintään puolet naisia. On esitetty jopa eduskuntaan kiintiötä puolet naisia - ettekö pelkää sitä, että saisittekin vaaleilla valittuna vaikkapa 60% paikoista ?- Anonyymi
Entä mieskiintiö hallitusta muodostettaessa. Entä mieskiintiö YLEn feministisiissä TV-uutisissa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184