Apostolinen kristinusko vs. kristinuskon imitaatiot

Anonyymi

Mitä tapahtuu kristinuskolle kun siellä on toinen Jeesus ja se ei perustu apostoliseen uskoon?
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Adventistien Jeesus on pedonmerkkiä jakava tuomion herra.

Adventisteilla on eri Jeesus.
Yrittävät vain imitoida kristinuskoa.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten adventistien Jeesus eroaa sinun Jeesuksestasi.

Jos kristityt seuraisivat aidosti apostolista uskoa, he eivät uskoisi Jumalan kolminaisuuteen, siihen, että Jeesus syntyi neitsyestä eivätkä Jeesuksen Jumaluuteen. He uskoisivat, ettei helvettiä ole ennen kuin Jumala saapuu pelastamaan omansa. He uskoisivat, että tuo helvetti ei kestä ikuisesti ja että kärsimys kestää vain sen hetken kuin ihmislihassa riittää hiiltä palamiseen.

Onko sinulla aidosti apostolinen usko?

• Anonyymi

Apostolien usko nojaa uskoa Jumalan Poikaan, joka ennen aikojen alkua oli Sana, joka oli Jumalan tykönä ja oli Jumala. Ja jonka Sanan kautta luotiin kaikki, - ja tämä Sana oli Jeesus.
        Jeesus, joka tuli ihmisen muotoon, että sinä näkisit Jumalan. Ei Jumala voinut tulla muutoin sinulle nähtäväksi, koska kuolisit välittömästi synteihisi.
        Nyt Jeesus on sijaisena, veren vienyt Isän eteen, joten valtaistuin on Isän rinnalla, Minä Olen.
        Ja kun Hän saapuu Kuninkaana, ja kaikki kohdalleen asetetaan, luodaan Uusi taivas ja maa, niin silloin Jumalan Valtaistuimeen liudentuu Jeesuksen oikealla puolella oleva istuin koska Ylimmäistä pappia ei enää tarvita. Kaikki tuntevat Hänet ja näkevät Hänen Kirkkautensa, sekä heittävät kruununsa Hänen jalkojensa juureen, sekä sanovat. Jeesus Kristus on Herra!

Jumalan pelastusaivoituksiin tulee esiin se sanoma, minkä Hän luotujaan kohtaan on suunnitellut ja siksi Hän on tullut meille näkyväksi juuri Uuden Adamin kuvana- Pojassa.

Jumalan Henki - on myös tätä kokonaisuutta. Eli Sapatin Herra - ja Sapatti kuvaa Valtakuntaa, Jumalantyötä, jossa kaikki on yhtä ja toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apostolien usko nojaa uskoa Jumalan Poikaan, joka ennen aikojen alkua oli Sana, joka oli Jumalan tykönä ja oli Jumala. Ja jonka Sanan kautta luotiin kaikki, - ja tämä Sana oli Jeesus.
        Jeesus, joka tuli ihmisen muotoon, että sinä näkisit Jumalan. Ei Jumala voinut tulla muutoin sinulle nähtäväksi, koska kuolisit välittömästi synteihisi.
        Nyt Jeesus on sijaisena, veren vienyt Isän eteen, joten valtaistuin on Isän rinnalla, Minä Olen.
        Ja kun Hän saapuu Kuninkaana, ja kaikki kohdalleen asetetaan, luodaan Uusi taivas ja maa, niin silloin Jumalan Valtaistuimeen liudentuu Jeesuksen oikealla puolella oleva istuin koska Ylimmäistä pappia ei enää tarvita. Kaikki tuntevat Hänet ja näkevät Hänen Kirkkautensa, sekä heittävät kruununsa Hänen jalkojensa juureen, sekä sanovat. Jeesus Kristus on Herra!

Jumalan pelastusaivoituksiin tulee esiin se sanoma, minkä Hän luotujaan kohtaan on suunnitellut ja siksi Hän on tullut meille näkyväksi juuri Uuden Adamin kuvana- Pojassa.

Jumalan Henki - on myös tätä kokonaisuutta. Eli Sapatin Herra - ja Sapatti kuvaa Valtakuntaa, Jumalantyötä, jossa kaikki on yhtä ja toimii.

Tuo ei ollut oikeaa apostolista uskoa. Se on uskoa, jonka kirkkoisät ovat muuttaneet alkuperäisestä. Johanneksen evankeliumi on Raamattuun väärennetty. Sen totuusarvo on nolla.

• Anonyymi

Ketä ajattelit itse imitoida? Olisiko Apostolisesti Sapatin Herraa, vai olisiko sunnuntainherra? kumpi olisi huulillesi haaste? Sinä mantraat aina adventisteja, mutta irrotetaan se pois nyt keskusteluista.
      Moni esim. kielilläpuhumisen pilkkauttaa helluntain nimissä, mutta kuitenkin Telppäsniittyn Hengen tapahtuma on ennen helluntalaisuutta, jossa kieleilläpuhuminen toteutui.
      Ja sinä sapatin kohdalla seisot päälläsi ja manaat adventisteja, jätetään siis he pois ja luetaan Sanaa, vai luetaanko sunnuntain uskonnon tuojan elämä, jossa hän palvoi auringonpäivää- murhautti sen jälkeen poikansa, keitti vaimonsa ja tapatti sitten ruoskien sisarensa pojan, eli lähdetäänkö siitä sunnuntaista liikkeelle, sehän juuri hajoitti Apostolisen uskon ja toi korvausopit, niin, että hyväntiedonpuulla tänään vanhurskaatkin ontuvat. Eli mistä puhut, nyt on katolla mahdollisuus lopun aikana julistaa sanomansa.

• Anonyymi

Se, sapatin herra, josta adventistit meuhkaavat ja jota he palvelevat, on riivaaja.

• Anonyymi

Ef.2:20 apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus. Ilm.21:14 Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. Matt.16:18.

• Anonyymi

Jes.28:16 sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä lasken Siioniin peruskiven, koetellun kiven, kalliin kulmakiven, lujasti perustetun; joka uskoo, se ei pakene. Ps.118:22. 1Piet.2:6-8 Sillä Raamatussa sanotaan: Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva. Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi ja kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi. Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin. Jes.8:14-15. Luuk.2:34

• Anonyymi

Jes.8:14-15 Ja hän on oleva pyhäkkö, hän loukkauskivi ja kompastuksen kallio molemmille Israelin huonekunnille, paula ja ansa Jerusalemin asukkaille. Monet heistä kompastuvat ja kaatuvat ja ruhjoutuvat, monet kiedotaan ja vangitaan. Room.9:32-33 Minkätähden? Sentähden, ettei tapahtunut uskossa, vaan ikäänkuin teoista; sillä he loukkautuivat loukkauskiveen, niinkuin kirjoitettu on: Katso, minä panen Siioniin loukkauskiven ja kompastuksen kallion, ja joka häneen uskoo, se ei häpeään joudu. Room.14:12-13. 1Piet.2:7-8

• Anonyymi

Matt.21:42-44 Jeesus sanoi helle: Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme? Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä. Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa.

• Anonyymi

Luuk.20:17-18 Mutta hän katsahti heihin ja sanoi: Mitä siis on tämä kirjoitus: Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi? Jokainen, joka kaatuu siihen kiveen, ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa. 1Piet.2:4-6 Ja tulkaa hänen tykönsä, elävän kiven tykö, jonka ihmiset tosin ovat hyljänneet, mutta joka Jumalan edessä on valittu, kallis, ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia. Sillä Raamatussa sanotaan: Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva.....

• Anonyymi

Matt.3:8-9 Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä, älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: Onhan meillä isänä Aabraham; sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille. Luuk.3:8 Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä, älkääkä ruvetko sanomaan mielessänne: Onhan meillä Aabraham, sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille. Joh.8:37-42

• Anonyymi

Sama henkilö tehtailee näitä aloituksia !

• Anonyymi

Mun Jeesus on parempi kuin sun Jeesus.

• Anonyymi

1Kor.16:21-22 Tervehdys minulta, Paavalita, omakätisesti. Jos joku ei pidä Herraa rakkaana, hän olkoon kirottu! Mara ata. "Herramme tulee" Kol.4:18 Tervehdys minulta, Paavalilta, omakätisesti. Muistakaa minun kahleitani. Armo olkoon teidän kansanne. 2Tess.3:17 Tervehdys minulta, Paavalilta, omakätisesti. Tämä on merkkinä jokaisesta kirjeestäni; näin minä kirjoitan.

• Anonyymi

2Tess.3:17 Biblia (1776) Tervehdys minun Paavalin kädelläni, joka on merkki kaikissa lähetyskirjoissa: näin minä kirjoitan.

• Anonyymi

Gal.6:11 Biblia. Katsokaat kuinka suuren lähetyskirjan olen teille omalla kädelläni kirjoittanut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4721
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      512
      2486
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      144
      2055
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1999
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1606
    6. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      18
      1536
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      108
      1057
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      125
      863
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      849
    Aihe