Ainoa vaihtoehto

On NATO Suomen kansalle.

4

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asia ei ole kovin yksinkertainen Kapi. Tarvitaan viisautta. Löytyykö? HO HOO, HO HOO!

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä. Sotilasliitto Suomen ja Ruotsin välillä sopisi venjälle hyvin, mutta Suomen etu olisi liittyminen Natoon ja tehdä kerralla selväksi, että nyt on rautaa suojana riittävästi yhtä venäjää varten. Ei tarvitse pitkälle katsoa lähihistoriaa, niin ainoastaan ei-Nato maihin venäjä on hyökännyt, taitaa enää Suomi ja Valko-Venäjä olla jäljellä, mihin venäjä ei olisi hyökännyt. Ihmeen sitkeässä meillä on Kekkosen perintö "neuvostovastaisuudesta" ja suomettumisesta.

      • Sanasi ovat musiikkia korvilleni. Palovakuutus pitää ottaa ennenkuin roihuaa.
        Vielä 1985 meillä kiellettiin Harlinin ja Selinin elokuva "neuvostovastaisena".
        12-vuotiaan pojan tajuntaan hiipi 1980 lähtemättömällä tavalla kuinka amerikkalaiset koulupojat murskasivat "punakoneen".
        Mutta asiaan. Suomi on läntinen maa ja ystävämme ovat lännessä. Itään riittävät viileän asialliset välit.
        Erityiskiitos pitää antaa Soinille siitä että hän hoiti ulkosuhteet Valkoiseen Taloon kuntoon.
        Tragikoomista on se että 1970-luvulla shaahin ajan Iran oli arabivaltioksi erittäin edistyksellinen mm. naisten asemen ja koulutuksen suoraan.
        Meidän risuparrat käskivät shaahin painua ...n ja samalla edesauttoivat yhden maailman kaikkien aikojen taantumuksellisimman yhteiskuntajärjestyksen tulemista 1979.
        Semmoinen se on se meidän vihervasemmistolainen "suvaitsevaisto.
        Mannerheim aikoinaan sanoi että Venäjä kunnioittaa voimaa.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Sanasi ovat musiikkia korvilleni. Palovakuutus pitää ottaa ennenkuin roihuaa.
        Vielä 1985 meillä kiellettiin Harlinin ja Selinin elokuva "neuvostovastaisena".
        12-vuotiaan pojan tajuntaan hiipi 1980 lähtemättömällä tavalla kuinka amerikkalaiset koulupojat murskasivat "punakoneen".
        Mutta asiaan. Suomi on läntinen maa ja ystävämme ovat lännessä. Itään riittävät viileän asialliset välit.
        Erityiskiitos pitää antaa Soinille siitä että hän hoiti ulkosuhteet Valkoiseen Taloon kuntoon.
        Tragikoomista on se että 1970-luvulla shaahin ajan Iran oli arabivaltioksi erittäin edistyksellinen mm. naisten asemen ja koulutuksen suoraan.
        Meidän risuparrat käskivät shaahin painua ...n ja samalla edesauttoivat yhden maailman kaikkien aikojen taantumuksellisimman yhteiskuntajärjestyksen tulemista 1979.
        Semmoinen se on se meidän vihervasemmistolainen "suvaitsevaisto.
        Mannerheim aikoinaan sanoi että Venäjä kunnioittaa voimaa.

        Palovakuutusta ei kannata ottaa yhtiöstä, mikä lupaa korvaavansa "itse parhaaksi katsomallaan tavalla" (naton 5.artikla). Mitä nato jäsenyys toisi Suomelle? No korkeintaa vastuun Baltiasta, miksi sen ottaisimme, never! Siksi kahdenväliset yhteistyösopimukset ovat parempia (nykyinen linja).
        Kukin jäsenvaltio auttaa parhaaksi katsomallaan tavalla hyökkäyksen kohteeksi joutunutta, myös sotilaallisesti. Niin sanotaan 5. artiklassa. Artiklan ehdot täyttä esim postikortin "koettakaa pärjätä" lähettäminen. Toki sen voisi Suomikin (jäsenenä) lähettää Virolle jos Venäjä sinne höökisi.
        Nato on tyhjä käsi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe