On NATO Suomen kansalle.
Ainoa vaihtoehto
4
89
Vastaukset
Asia ei ole kovin yksinkertainen Kapi. Tarvitaan viisautta. Löytyykö? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä. Sotilasliitto Suomen ja Ruotsin välillä sopisi venjälle hyvin, mutta Suomen etu olisi liittyminen Natoon ja tehdä kerralla selväksi, että nyt on rautaa suojana riittävästi yhtä venäjää varten. Ei tarvitse pitkälle katsoa lähihistoriaa, niin ainoastaan ei-Nato maihin venäjä on hyökännyt, taitaa enää Suomi ja Valko-Venäjä olla jäljellä, mihin venäjä ei olisi hyökännyt. Ihmeen sitkeässä meillä on Kekkosen perintö "neuvostovastaisuudesta" ja suomettumisesta.
Sanasi ovat musiikkia korvilleni. Palovakuutus pitää ottaa ennenkuin roihuaa.
Vielä 1985 meillä kiellettiin Harlinin ja Selinin elokuva "neuvostovastaisena".
12-vuotiaan pojan tajuntaan hiipi 1980 lähtemättömällä tavalla kuinka amerikkalaiset koulupojat murskasivat "punakoneen".
Mutta asiaan. Suomi on läntinen maa ja ystävämme ovat lännessä. Itään riittävät viileän asialliset välit.
Erityiskiitos pitää antaa Soinille siitä että hän hoiti ulkosuhteet Valkoiseen Taloon kuntoon.
Tragikoomista on se että 1970-luvulla shaahin ajan Iran oli arabivaltioksi erittäin edistyksellinen mm. naisten asemen ja koulutuksen suoraan.
Meidän risuparrat käskivät shaahin painua ...n ja samalla edesauttoivat yhden maailman kaikkien aikojen taantumuksellisimman yhteiskuntajärjestyksen tulemista 1979.
Semmoinen se on se meidän vihervasemmistolainen "suvaitsevaisto.
Mannerheim aikoinaan sanoi että Venäjä kunnioittaa voimaa.- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Sanasi ovat musiikkia korvilleni. Palovakuutus pitää ottaa ennenkuin roihuaa.
Vielä 1985 meillä kiellettiin Harlinin ja Selinin elokuva "neuvostovastaisena".
12-vuotiaan pojan tajuntaan hiipi 1980 lähtemättömällä tavalla kuinka amerikkalaiset koulupojat murskasivat "punakoneen".
Mutta asiaan. Suomi on läntinen maa ja ystävämme ovat lännessä. Itään riittävät viileän asialliset välit.
Erityiskiitos pitää antaa Soinille siitä että hän hoiti ulkosuhteet Valkoiseen Taloon kuntoon.
Tragikoomista on se että 1970-luvulla shaahin ajan Iran oli arabivaltioksi erittäin edistyksellinen mm. naisten asemen ja koulutuksen suoraan.
Meidän risuparrat käskivät shaahin painua ...n ja samalla edesauttoivat yhden maailman kaikkien aikojen taantumuksellisimman yhteiskuntajärjestyksen tulemista 1979.
Semmoinen se on se meidän vihervasemmistolainen "suvaitsevaisto.
Mannerheim aikoinaan sanoi että Venäjä kunnioittaa voimaa.Palovakuutusta ei kannata ottaa yhtiöstä, mikä lupaa korvaavansa "itse parhaaksi katsomallaan tavalla" (naton 5.artikla). Mitä nato jäsenyys toisi Suomelle? No korkeintaa vastuun Baltiasta, miksi sen ottaisimme, never! Siksi kahdenväliset yhteistyösopimukset ovat parempia (nykyinen linja).
Kukin jäsenvaltio auttaa parhaaksi katsomallaan tavalla hyökkäyksen kohteeksi joutunutta, myös sotilaallisesti. Niin sanotaan 5. artiklassa. Artiklan ehdot täyttä esim postikortin "koettakaa pärjätä" lähettäminen. Toki sen voisi Suomikin (jäsenenä) lähettää Virolle jos Venäjä sinne höökisi.
Nato on tyhjä käsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
