Rokotuksista

Anonyymi

Nokian kaupunki tiedottaa rokotustilanteesta verkkosivuillaan www.nokiankaupunki.fi/koronarokotukset. Ne, jotka eivät käytä verkkoa, voivat kuunnella ajantasaisen rokotustiedon nauhoitettuna tiedotteena numerosta 0356521150. Rokotusuutisia julkaistaan myös sosiaalisessa mediassa. Lisäksi rokotustiedotteet lähetetään lehdistölle.

Tässä tämä mikä verkossa, entä jos lehtiäkään ei tule? Siispä levittäkää numeroa läheisillenne, joilla ei nettiä.

6

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen asunut Nokialla vuosikymmenet. En ole eläissäni nähnyt niin paljon huonoa käytöstä terveydenhuollossa, kuin näinä vuosina. Vääriä dg. Ensihoito hanurista ollut. Korona-aika ehkäpä tuo palvelualttiutta, asukkaat maksavat veroina heidän palkkansa,

      julkisella/yksityisellä. Komeettaan kun joutuu, paluu epätodennäköistä. Paljon pitää tulla sydämensivistystä, osaamista jos uusi "talo" valmis joskus on. Koronarokotukset on oiva paikka kts.kokeneitten hoitajien tehtävää...siellä on hymy herkässä.. Oikein kolme hoitajaa, yksi antaa valmiin piikin, toinen kirjaa.. Ja suurin tehtävä, seisoa vartijana.. Josko vaikka joutuisi elvyttämään. Mietin, näyttää ammattitaitoiselta, hyväkäytöksiseltä henkilökunnalta. Ihmiset ovat "kiitollisia!" Nokia jakoi rokotteita, johon oli jo iltapäivälehdissä Tieto, 65-69v. saavat valita rokotteen. Miten on mahdollista. Nettiaikana tietoa ei ollut rokotuspisteissä. Miksi - Treella on todettu rokotuspaikkojen välillä mielivaltaista ihmisten heittelyä. Ikä 75.5v...Zenecaa väkisin johon asiakas ei suostunut. Huutoa, herjaamista..niin ettei ota enään. Laskekaa nyt, miksi piikkejä jää? Ei voi olla ettei pisteillä tietoa mitä pistetään? Missä se johtajuus nyt on ollut. Marin ei johda, vaan kenttäjohto. En ihmettele, herkkähipiäinen sekoaa, eikä usko mihinkään. Nyt tieteellinen tutkimus, onko vasta-aineita yhtään rokotusten jälkeen. Hupsis, yhtäkkiä tautimäärät ainakin laskee? Nyt tämä tiedotus hanurista. Netti-ilmoitus ei toiminut. Puhelimessa, huutokauppa "sun päivänä Zeneca!" Ota tai jätä! Nyt silmät auki, miten rokotteet toimii... Tai antaa oireita?

      • Anonyymi

        Kuka tuollaiselle kohtelias pystyisi olemaankaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuollaiselle kohtelias pystyisi olemaankaan!

        Juuri näin,silmä silmästä on Nokian sivistys!? Nyt maailmalle savupiippujen seasta - ihan oikeesti. Mittaamaan linnunpesästä itseensä. Juna on mennyt JO!


    • Anonyymi

      Mitä kaikkia sivuoireita rokotteesta saa ? Eikö saa kertoa ? Vaiennetaanko ? Nimimerkki : hosumalla kyhätty rokote.

      • Anonyymi

        En saanut palon mitään. Olen ottanut kaksi rokotetta. Ekasta tuli olkapää vähän kipeäksi. Toisesta ei tullut yhtään mitään.

        mRNA rokote löydettiin jo 60-luvulla. Sitä alettiin kunnolla jatkoheittämään 90-luvulla. Ei se ole mitenkään hosumalla kyhätty.


    • Anonyymi

      Hieman kummastuttaa tässä ketjussa esitetty kielteinen arvostelu Nokian terveyskeskusta kohtaan. Kohta 70 vuotta olen saanut aina asiantuntevaa ja ystävällistä apua ja käytöstä, joskus turhissakin vaivoissani. Ei ikinä kukaan ole huutanut minulle tai aliarvioinut vaivojani ei edes nyt ikäihmisenä. Minä olen äärettömän kiitollinen saamaani palveluun. Ehkä kannattaa välillä kurkistaa peiliin - niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      306
      3608
    2. 205
      2996
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2554
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1334
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe