Kevennys yöhön

Anonyymi

Tiedät sen ettei mitään välillemme tule. Öitä

60

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiennyt jo vuoden. Öitä.

    • Anonyymi

      En tiedä ja kuinka ilkeämielistä!

    • Anonyymi

      Parempi ajatella niin.

    • Anonyymi

      Tyhjää ja päämäärätöntä kaipausta vain. Ei se lopu sillä että jonkun saisi. Alkaisi vain lopulta uudelleen.

    • Anonyymi

      Sen näkee hyvinkin pian.

    • Anonyymi

      En tiedä enkä tuohon usko. Et ole hän tai sitten olet väärässä.

    • Anonyymi

      Onhan se näin uskottava vaikka sattuu.
      Tunteet eivät ole kuolleet kuitenkaan mutta, hyväksyn tosiasiat ❤

      • Anonyymi

        Minä en ollut tuo ap. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ollut tuo ap. :)

        Rakas, ootko mun?


    • Anonyymi

      Minä olen oppimassa siihen, että maailmassa asiat tapahtuvat vain yhdellä tapaa. Jumalan tahto tapahtuu ei ihmisen. Mistä minä tiedän olenko elossa hetken päästä? En mistään. Kyllä minä yhtälailla kaipaan sitä yhtä, mutta kuten ymmärrän, ettei kuolema ole minun hallussani, niin ei ole rakkauskaan. Herra kurittaa minua. On tuskallista kun ymmärtää miten toivoton on omien haaveiden kanssa, mutta tähän tuskaan sisältyy myös mahdollisuus turvata Jeesukseen, luottaa siihen, että Hänellä on suunnitelma, joka ei ehkä nyt lohduta tavalla jota itse haluaisin, mutta on kuitenkin täydellinen, sensijaan, että itse mokaisin ja tunaroisin. Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Tämä oli niin hienosti kirjoitettu, kirjoitit selkeästi omat epäselvät ajatukseni. Kiitos ❤
        Onko haluni toista kohtaan vain himoa. Ehkä hän ei olekaan minulle tarkoitettu. Tarkoitettu vain jonkin muun asian vuoksi tapaamaan. Toisaalta, rukoilin mielessäni, että toisi tulevan puolisoni eteeni yhtenä päivänä ja tämä mies tupsahti siihen yhtäkkiä. Olin jo karistanut tunteeni hänestä lähes pois, koska varattu. Mutta tämä pyyntö ja kohtaaminen sai minut sekaisin tunteistani. Vai koetellaanko minua taas, niinkuin yleensä. Miten voin tuntea näin varattua miestä kohtaan. Kuitenkin joku selittämätön vetovoima siinä on.


    • Anonyymi

      Kenen väliä nyt kaipaat?

    • Anonyymi

      Herrale kunnia.

    • Anonyymi

      Ei teille tulekaan ja tiedän sen. Koska hän on mun ja meistä tulee totta. Öitä.

      • Anonyymi

        Juuri näin ❤️


    • Anonyymi

      Mä pelkään että siihen on jo joku tullut. :(
      Todista mun luulo vääräksi.

    • Anonyymi

      Silti se tieto tekee kipeää, vaikka sen jo ymmärtää. Kuitenkaan yhden (omani) tahto ja tunteet eivät riitä syvempään tutustumiseen saati sitten suhteeseen. Yksipuolisessa tunteiden tai tahdon tilanteessa ei voi kun päästää irti.

      Koska tunne on niin vahva ja syvä, eikä se ole lähtenyt mihinkään edes vaikkei olla nähty pitkään aikaa, se tunne on kestänyt jo muutaman vuoden ilman mitään konkreettista etenemistä, on minun varmaan pakko hyväksyä tunne. Ei auta kuin opetella elämään sen kanssa kunnes se on ohi.

      Kun ex lipido oli alhainen eikä häntä kiinnostanut, enkä pettänyt koskaan, on turhauttava määrä selibaattia (yksi kerta/3.5v) takana. Aikaisempi pisin tauko on ollut 1.5v omasta valinnasta, eron jälkeen. Onneksi halu ei ole loppunut itseltä, jännetupintulehdus kyllä voi jossain kohtaa olla ikävä sivuoire. ;-) (Nauran itselleni).

      En voi etsiä ketään tositarkoituksella, koska tunteeni estää. :-( Kuitenkin mietin jo vakavasti pitäisikö ottaa rakastaja (fwb, avoimin säännöin). Auttaisiko se unohtamaan? Ainakin se auttaisi tähän järjettömään voimalla jylläävään seksuaalisuuteen ja jos osaan valita oikein, suhde voi olla hyvinkin antoisa. ;-) Elämääni ei mahdu kovin tiivistä yhteyttä salarakastajaa. (ei lapsille voi sänkykavereita esitellä)’enkä ole koskaan fwb-suhdetta kokeillut, mutta nyt alkaa ajatukset vähitellen kallistua, että se voisi olla askel ulos tästä tunteiden suosta. En miettisi mitään tälläistä, jos minulla olisi edes pieni toivo tutustua häneen syvemmin. Hän ei kuitenkaan ole antanut mitään toivoa. Ehkä odotan koronan rauhoittumista tai aloitan etsimisen kirjoittelulla ja tutustumisella ennen etenemistä. Öitä. Kylläpäs on taas valvottanut.

    • Anonyymi

      Kiitos Aistin jutun myöhään mutta ansaitsin sen, ansaitsin sen todella. Me emme tunne toisiamme todella ansaitaksemme lisää, emmehän.

      • Anonyymi

        Tottakai ihminen antsaitsee rakkauden. Jos kumpikin haluaa, miksi asiasta pitää tehdä vaikeaa? Miksi ei vaan voi mennä kahville, kävelylle tai vaikka yökylään ja aloittaa siitä?

        Vain jos tunne on yksipuolista, ei voi mitään!


    • Anonyymi

      Meistä ei paria tule. Tyydyn ystävyyteen ja uskon, että sinua odottaa jokin hyvin kaunis.
      Minun täytyy vielä mennä itseeni monta kertaa. Kirjoitit, että olen erilainen mutta se on vain väärässä olemista. Olen ollut väärässä koko elämäni ja aiheuttanut sillä pahaa. Se on hyvin surullista. Toivon lapsilleni parempaa. Elämä jatkuu ja kevät tulee😊 kuitenkin. Onni yksillä, kesä kaikilla niinkuin äitini tapasi sanoa.

    • Anonyymi

      Tiedän.

      Oon tiennä sen jo kauan.

      Kun oon niin hankala.

      Yksinkertaisesti

    • Anonyymi

      Tiedän. Tiennyt jo kauan. Haluaisin silti kuulla sinusta. Voisit soittaa mulle joskus S.

      • Anonyymi

        Huomenta. Minä olen hyväksynyt sen, että mitään ei välillemme tule. Välillä kieltämättä vähän innostun sinusta. Anteeksi. On vain keskityttävä siihen oikeaan elämään. Miten se on niin vaikeaa? Olen nyt ollut sairauslomalla mutta palaan töihin ensi viikolla. Sitten ei ole niin paljon aikaa roikkua täällä. Yritän kehittyä niin, että olisin ystävyytesi arvoinen. Sitä tavoittelen😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Minä olen hyväksynyt sen, että mitään ei välillemme tule. Välillä kieltämättä vähän innostun sinusta. Anteeksi. On vain keskityttävä siihen oikeaan elämään. Miten se on niin vaikeaa? Olen nyt ollut sairauslomalla mutta palaan töihin ensi viikolla. Sitten ei ole niin paljon aikaa roikkua täällä. Yritän kehittyä niin, että olisin ystävyytesi arvoinen. Sitä tavoittelen😊

        Luulen, että minun on vaikea keskittyä oikeaan elämään, koska kuitenkin olet miehen asemassa elämässäni.Todellisuudessa minulla kuitenkin on jo mies, joka opastaa. Ei voi olla kahta miestä.
        Ehkä kuitenkin on parasta, että minä häivyn pois tältä palstalta.
        Keskityn paremmin omaan elämääni, jos en ole täällä. Voi olla, että se olisi sinullekin helpompaa, en tiedä.
        Minulla on kuitenkin aina vähän syyllinen olo, kun sinulle viestittelen. Olen nyt rehellinen.
        Jos elämäni on tyhjää, se pitää täyttää jollakin muulla. Olisiko vihdoin harrastuksen paikka?
        Pommitan tyttäriäni viesteillä mielummin kuin sinua. Jos en muuta keksi, teen vaikka pullaa.
        Ystävyys olisi aivan erilaista mutta en tiedä, onnistuisiko se tällaisen alun jälkeen.
        Toivon, että olet samaa mieltä. Et koe, että hylkään jotenkin sinut...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Minä olen hyväksynyt sen, että mitään ei välillemme tule. Välillä kieltämättä vähän innostun sinusta. Anteeksi. On vain keskityttävä siihen oikeaan elämään. Miten se on niin vaikeaa? Olen nyt ollut sairauslomalla mutta palaan töihin ensi viikolla. Sitten ei ole niin paljon aikaa roikkua täällä. Yritän kehittyä niin, että olisin ystävyytesi arvoinen. Sitä tavoittelen😊

        siis pe 18.03 palaan työhön.


    • Anonyymi

      Ihme porukkaa, halutaan pelkkää ystävyyttä, mutta ollaan ikävä palstalla.

      Missä oikeat tunteet ja rakkaus?

      Ja ollaan tietävinään, ettei mitään tule. No ei varmasti tule, jos asenne on tuo eikä mitään tee asioiden eteen. Ja jos ei tee, niin ei todellakaan rakasta oikeasti!

      • Anonyymi

        Trollit asialla. Voi olla myös yksi trolli, joka kommentoi omia kirjoituksiaan. En usko, että ovat omalla asiallaan


    • Anonyymi

      Ei todellakaan tule hänen ja minun välille ja se on ollut selvää jo todella kauan.

      • Anonyymi

        Ei varmaan tulekaan, koska et tunne tarpeeksi häntä kohtaan. Se näkyy jo asenteestasi, tylsimys! Ehkä jonain päivänä vielä rakastut ja ymmärrät, kuinka syvää se voi olla ja miten siitä tulisi pitää kiinni, koska se on jotain erityistä. Toki tuolla asenteella oleva ihminen ei välttämättä kohtaa sitä Rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan tulekaan, koska et tunne tarpeeksi häntä kohtaan. Se näkyy jo asenteestasi, tylsimys! Ehkä jonain päivänä vielä rakastut ja ymmärrät, kuinka syvää se voi olla ja miten siitä tulisi pitää kiinni, koska se on jotain erityistä. Toki tuolla asenteella oleva ihminen ei välttämättä kohtaa sitä Rakkautta.

        Minä toivon, että rakastut ja rakastat vielä joskus. Se on kuitenkin jotakin niin kaunista ja syvää.
        Autoit minua pääsemään todella vaikeiden vuosien läpi silloin aikaisemmin. Sinun avullasi olen oppinut paljon itsestäni. Meillä on ystävyyttä toisiamme kohtaan. Pidän sinusta aina, koska olet niin valtavan auttavainen. Se on paras puolesi.
        Elämän on jatkuttava hyvällä ja rehellisellä pohjalla. Ei toisen selän takana toimien. Lopetan kirjoittelun ja poistun palstalta toivottavasti nyt lopullisesti. Se on oikea teko. Elämä jatkuu aina ja kevät tulee😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä toivon, että rakastut ja rakastat vielä joskus. Se on kuitenkin jotakin niin kaunista ja syvää.
        Autoit minua pääsemään todella vaikeiden vuosien läpi silloin aikaisemmin. Sinun avullasi olen oppinut paljon itsestäni. Meillä on ystävyyttä toisiamme kohtaan. Pidän sinusta aina, koska olet niin valtavan auttavainen. Se on paras puolesi.
        Elämän on jatkuttava hyvällä ja rehellisellä pohjalla. Ei toisen selän takana toimien. Lopetan kirjoittelun ja poistun palstalta toivottavasti nyt lopullisesti. Se on oikea teko. Elämä jatkuu aina ja kevät tulee😊

        Itkettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä toivon, että rakastut ja rakastat vielä joskus. Se on kuitenkin jotakin niin kaunista ja syvää.
        Autoit minua pääsemään todella vaikeiden vuosien läpi silloin aikaisemmin. Sinun avullasi olen oppinut paljon itsestäni. Meillä on ystävyyttä toisiamme kohtaan. Pidän sinusta aina, koska olet niin valtavan auttavainen. Se on paras puolesi.
        Elämän on jatkuttava hyvällä ja rehellisellä pohjalla. Ei toisen selän takana toimien. Lopetan kirjoittelun ja poistun palstalta toivottavasti nyt lopullisesti. Se on oikea teko. Elämä jatkuu aina ja kevät tulee😊

        MIKSI luovutit?
        Olisin ollut sinun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä toivon, että rakastut ja rakastat vielä joskus. Se on kuitenkin jotakin niin kaunista ja syvää.
        Autoit minua pääsemään todella vaikeiden vuosien läpi silloin aikaisemmin. Sinun avullasi olen oppinut paljon itsestäni. Meillä on ystävyyttä toisiamme kohtaan. Pidän sinusta aina, koska olet niin valtavan auttavainen. Se on paras puolesi.
        Elämän on jatkuttava hyvällä ja rehellisellä pohjalla. Ei toisen selän takana toimien. Lopetan kirjoittelun ja poistun palstalta toivottavasti nyt lopullisesti. Se on oikea teko. Elämä jatkuu aina ja kevät tulee😊

        Kyllä olen aina auttanut sinua parhaani mukaan, mutta
        tiedätkö millainen mieli mulle loppujen lopuksi sinusta jäi.
        Minusta sinä vain hyväksikäytit minun avuliaisuuttani ja
        kiltteyttäni ja nyt et enää tarvitse minua joten joudan unohduksiin.
        Ei kuule tunnu hyvältä. Luotin ja uskoin sinuun mutta kaikki
        Oli puoleltasi pelkkää peliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI luovutit?
        Olisin ollut sinun.

        Saa luovuttaa jos tahtoo. Silloinhan ei rakasta o-i-k-e-a-s-t-i. Luovuttaa rakkaudessa pitäisi vain silloin, kun toinen on paha, ilkeä ja tekee rakkauden vastaisia tekoja.

        Muussa tapauksessa kun luovuttaa ei ole tuntenut oikeaa ja syvää rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä toivon, että rakastut ja rakastat vielä joskus. Se on kuitenkin jotakin niin kaunista ja syvää.
        Autoit minua pääsemään todella vaikeiden vuosien läpi silloin aikaisemmin. Sinun avullasi olen oppinut paljon itsestäni. Meillä on ystävyyttä toisiamme kohtaan. Pidän sinusta aina, koska olet niin valtavan auttavainen. Se on paras puolesi.
        Elämän on jatkuttava hyvällä ja rehellisellä pohjalla. Ei toisen selän takana toimien. Lopetan kirjoittelun ja poistun palstalta toivottavasti nyt lopullisesti. Se on oikea teko. Elämä jatkuu aina ja kevät tulee😊

        Hänen "oikeat tekonsa" ovat aina ollut niitä vääriä. Eikö koskaan opi ? Hyväksi ehkä (?) tarkoitetut teotkin paljastuvat lopulta itsekkäiksi, jotka maksattaa toisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa luovuttaa jos tahtoo. Silloinhan ei rakasta o-i-k-e-a-s-t-i. Luovuttaa rakkaudessa pitäisi vain silloin, kun toinen on paha, ilkeä ja tekee rakkauden vastaisia tekoja.

        Muussa tapauksessa kun luovuttaa ei ole tuntenut oikeaa ja syvää rakkautta.

        Eikä halua antaa toiselle sitä kaunista, mitä se toinen kyllä ansaitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan tulekaan, koska et tunne tarpeeksi häntä kohtaan. Se näkyy jo asenteestasi, tylsimys! Ehkä jonain päivänä vielä rakastut ja ymmärrät, kuinka syvää se voi olla ja miten siitä tulisi pitää kiinni, koska se on jotain erityistä. Toki tuolla asenteella oleva ihminen ei välttämättä kohtaa sitä Rakkautta.

        Miksi puhut ja syytätä asioista joista et tiedä mitään, et mitään hänen ja minun välisistä asioista.
        Siihen miksi ei tullut eikä tule mitään on syynsä joista sinä et tiedä mitään.
        Edellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI luovutit?
        Olisin ollut sinun.

        Olisit ollut hänen ja nettipalstalla kerrot sen tietämättä yhtään kenelle kerrot. Ei ihme että asianne junnaa pahasti paikallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen aina auttanut sinua parhaani mukaan, mutta
        tiedätkö millainen mieli mulle loppujen lopuksi sinusta jäi.
        Minusta sinä vain hyväksikäytit minun avuliaisuuttani ja
        kiltteyttäni ja nyt et enää tarvitse minua joten joudan unohduksiin.
        Ei kuule tunnu hyvältä. Luotin ja uskoin sinuun mutta kaikki
        Oli puoleltasi pelkkää peliä.

        Luetteks te immeiset koskaan näitä ulostuksianne jälkeenpäin vieraille ihmisille, hävettääks koskaan, sinäki siinä, ei koskaan tuu mieleen et ois puhunu sille kelle kuuluu eikä niille joille ei kuulu pätkän vertaa. Melkosia hupiveikkoja ootte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen aina auttanut sinua parhaani mukaan, mutta
        tiedätkö millainen mieli mulle loppujen lopuksi sinusta jäi.
        Minusta sinä vain hyväksikäytit minun avuliaisuuttani ja
        kiltteyttäni ja nyt et enää tarvitse minua joten joudan unohduksiin.
        Ei kuule tunnu hyvältä. Luotin ja uskoin sinuun mutta kaikki
        Oli puoleltasi pelkkää peliä.

        Kenen kanssa luulet keskustelevasi . Kukaan ei tiedä kenen kanssa täällä juttelee .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan tulekaan, koska et tunne tarpeeksi häntä kohtaan. Se näkyy jo asenteestasi, tylsimys! Ehkä jonain päivänä vielä rakastut ja ymmärrät, kuinka syvää se voi olla ja miten siitä tulisi pitää kiinni, koska se on jotain erityistä. Toki tuolla asenteella oleva ihminen ei välttämättä kohtaa sitä Rakkautta.

        Täällä on käsittämättömän ilkeitä ja tyhmiä ihmisiä. Aivan käsittämättömän. Sinäkin siinä
        kaikessa yksinkertaisuudessasi luulet tietäväsi jotakin ihmisestä ja hänen asenteistaan
        ja tuntemuksiensa määrästä. Tälläiset sitten täällä " neuvomassa ja opastamassa " muita.
        Ollenkaan tietämättä mikä edellisen kirjoittajan ihmissuhteen on särkenyt ja mitä oikeasti on tapahtunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa luovuttaa jos tahtoo. Silloinhan ei rakasta o-i-k-e-a-s-t-i. Luovuttaa rakkaudessa pitäisi vain silloin, kun toinen on paha, ilkeä ja tekee rakkauden vastaisia tekoja.

        Muussa tapauksessa kun luovuttaa ei ole tuntenut oikeaa ja syvää rakkautta.

        Luovuttaa voi myös silloin kun ei saa vastarakkautta tai toinen on varattu eikä halua sotkea avioliittoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa luovuttaa jos tahtoo. Silloinhan ei rakasta o-i-k-e-a-s-t-i. Luovuttaa rakkaudessa pitäisi vain silloin, kun toinen on paha, ilkeä ja tekee rakkauden vastaisia tekoja.

        Muussa tapauksessa kun luovuttaa ei ole tuntenut oikeaa ja syvää rakkautta.

        Luovuttaa voi ja silti se on ja on ollut syvää rakkautta. Ne on tilanteita, jossa edessä on umpikuja eikä enää ole toivoa:

        1) Vastapuoli on sanonut ei-kiitos
        2) Vastapuoli on sanonut kahdesti ei-kiitos
        3) Vastapuoli noiden lisäksi välttelee, viivyttelee yhteyden pitoa tai ei vastaa ja tai muuten osoittaa, että ei kiinnosta tai juna jo meni.

        Suhteeseen ei riitä yksi kiinnostunut, yksi syvästi rakastunut ja yksi tahtova. Tarvitaan kaksi!

        Jos antaa väärän kuvan, sanoo ei vaikka kuitenkin kiinnostaa, niin silloin ei voi kuin katsoa peiliin. Noitakin on. Muistan yhden 36v neitsytkollegan, joka tosissaan itki miksi mies ei ole kiinnostunut ja miksi ei enää ota yhteyttä. Itse oli sanonut ei, ei koska ei kiinnosta, vaan koska halusi että mies haluaa häntä tosissaan.... Ja mies siirtyi eteenpäin, koska nainen ilmoitti ettei kiinnosta. 😂 Olkaa ihmiset johdonmukaisia! Jos mieli muuttuu, ei muuttuu ehkä tai kyllä muotoon, se kannattaa tuoda ilmi... Toisen on elettävä sanojen mukaan, vaikka tunne olisi kuinka suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen kanssa luulet keskustelevasi . Kukaan ei tiedä kenen kanssa täällä juttelee .

        Trolli, trolli, kiusaava, saat vielä tuomion jeesukseltakin.


    • Anonyymi

      Leipää paahtimeen.

    • Anonyymi

      Eihän sitä voi koskaan tietää, jos ei kunnolla tutustu. Jos päättää jo etukäteen, niin eihän toinen sille mitään sitten mahda. Tsempit!

    • Anonyymi

      On tämä metka paikka, täällä osa ihmisistä tietää niin turkasen hyvin kaiken, tuntee muut kirjoittajat, ollaan tietäväisiä ja annetaan köniin niin täydeltä laidalta vaikka oikeasti ollaan täysin pimennossa kuka on kuka, sitten itketään ja porataan ja kysellään miksi luovutit, oliain ollut SINUN. Onkohan ihmiset oikeasti näin hukassa itsensä kanssa vai onko tämä näille vain hupia ja hauskaa ajankulua sunnuntain ratoksi.

    • Anonyymi

      Kävin minäkin housunkevennyksellä siinä yöaikaan mutta ei tullut tarvetta tänne ulostaa ilkeyksiä eikä törkeyksiä. Mutta kukin meistä toimii tavallaan.

    • Anonyymi

      Tiedostettu tuo jo kauan sitten.

    • Anonyymi

      Myös minäkin tiedän sen lopullisesti. Hyvä niin. Molemmat pääsevät elämään omaa elämäänsä.

    • Anonyymi

      Tiedän kyllä et haluat minua edelleen.. Tiedän myös, että puolisosi on hyvin mustasukkainen. Ehkä en enää kirjoita.

      • Anonyymi

        Luoja paratkoon ihmiset teidän mielikuvitusta, sinullakaan ei ole hajuakaan aloittajan sukupuolesta eikä mistään muustakaan, ei aloituksen tarvitse olla varatun ihmisen tekemä, on monia muitakin syitä miksi mistään ei tule mitään, kaiken huippu että " tiedät " noin paljon vielä puolisostakin. Kiitos nauruista ja osanotto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoja paratkoon ihmiset teidän mielikuvitusta, sinullakaan ei ole hajuakaan aloittajan sukupuolesta eikä mistään muustakaan, ei aloituksen tarvitse olla varatun ihmisen tekemä, on monia muitakin syitä miksi mistään ei tule mitään, kaiken huippu että " tiedät " noin paljon vielä puolisostakin. Kiitos nauruista ja osanotto.

        10


      • Anonyymi

        Aika paljon tiedetty kirjoittajalta jolla ei ole hajuakaan aloittajasta ))
        Hävettääkö yhtään tyhjän uhoaminen ja tyhjän tietäminen.


    • Anonyymi

      Tiedän sen ja niin tiedät sinäkin. Pitää juosta karkuun eikun syliin suoraan jotta tajuat sen meitä ei ole eikä tule. Vaikka sitä tahdotaankin!

    • Anonyymi

      Ei tulekaan, en ole koskaan halunnut elämääni itseäni paljon nuorempaa ihmistä, en edes kaveriksi. Omat synnyttämäni lapset riittävät. Kaipaan suunnilleen itseni ikäistä silmiäni paljon miellyttävää ihmistä, jonka olen nähnyt muutaman kerran.

    • Anonyymi

      Niin niin.............
      Ja piti se vielä kirjoittaa.........

    • Anonyymi

      se olikin vaan pelkkää huijausta puoleltani kaikki ne sanat että muka tunteita sua kohtaan nainen... testiä kaikki... en halua likaista ylikäytettyä " naista" kun on olemassa oikeitakin naisia😉

      • Anonyymi

        Kyllä hän tiesi koko ajan ja siksi ei lämmennyt ajatukselle, ahdistui vain. Sellainen että tullaan yllättäen lähelle ei ole koskaan hyvä kokemus ja varsinkin jos se toistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän tiesi koko ajan ja siksi ei lämmennyt ajatukselle, ahdistui vain. Sellainen että tullaan yllättäen lähelle ei ole koskaan hyvä kokemus ja varsinkin jos se toistuu.

        En ole mennyt hänen lähelleen enkä mene....🤮 henkisesti vajaa yksilö ja mikä lie kävelevä kuppa 😂


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1865
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1457
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1267
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1262
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1155
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      198
      1040
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      973
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      44
      924
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      201
      916
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe