Seksin harrastus monen kanssa puuhaa yksitellen kuitenkin

Anonyymi

Oli monen kuukauden "työ" että sain vaimon 51v , suostuteltua ajatukseen että joku vieras mies olisi seksi puuhissa kanssamme. Jo pelkkä asian esille ottaminen oli alkuun pari kertaa todella vihainen vastaanotto ja annoin asian silloin olla. Ilmeisesti ajatus vieraasta kuitenkin oli lopulta ei niin vastenmielistä kun jo pari kuukautta hienovaraista puhumista ja ehdottomasti kun annoin vaimolle satisfyer/dildo hyväily aikana alkoi estely loppua. Likellä tulevaa orgasmia vaimo jo kysyttäessä annatko varmasti vieraalle ja pyllistätkö auton vierelläkin ulkona vieraalla miehelle ja annat pilluasi? Kysyin muutaman kerran niin ihan alkuun ei puhunut mitään voihki vaan ja sai orgasmin. Viimeisillä kerroilla jo kuului vaimon käheä ääni että "joooo saa pilluani saa ,saa panna pilluun lujaaaa" "Annan pillua " " saa ruiskia spermaa pilluuni " ja sen tyylistä tekstiä kuului viimein vaimoni suusta joka kyllä seksiä on aina antanut aviomiehelleen ,ei ole ollut pihisteliä onneksi ,olin onnelni kukkuloilla sillä olin jo löytänyt ja kelpuuttanut yhden miehen. Viimein oli hetki jolloin kevät 2020 kerroin vaimolle illan pikku auto ajelusta ja vaimo häkeltyi säikähtäen hetkeksi mutta nopeaa oli taas hymy kasvoilla ja kysyi vain millaisen olet löytänyt ja millloin missä? Ilmoitin että n 1,5 tunnin kuluttua ollaan syrjäisessä parkkipaikan katveessa laskevassa ilta-auringossa ja sitten näet aurinkolasiesi takaa hieman kenties kun olin sopinut että vaimo vain pyllistää ison automme tilavasta oviaukosta. Vaimo tyytyi siihen ja jotenkin jännän pirteä ilme vilahti hymyn läpi kasvoilla. Oli itselläkin erittäin jännä olo vatsassa että miten itse asiaan suhtautuisin kun on ensimmäinen kertaa ikinä seksi puuhia vieras mukana huh. Vaimo laittoi hameen ja jättipä pikkuhousut pois kuten joskus muutenkin ihan huvikseen jättänyt kun olen pyytänyt kun ollaan kaupungilla/kylillä liikuttu. Hajuvesi tuoksui vahvana ja posket hehkui selvästi heh olipa hyvällä päällä vaimo joka alkuun suuttui aiheen ensi hetkestä kuultuaa kuukausia sitten. Niin se neuvottelu rauhassa toimii. Ajettiin kohtaamis paikalle ja siellä oli sovitun näköinen auto jo odottamassa! Vaimo sanoi , huuiii tuoko se on ? ja virnistin vain ja kyllä jännitti minua mutta kiihotti samalla paljon. Kysyin oliko pimpsa märkä niin vaimo sanoi että ,no on ollut koko matkan. Ajoin auton viereen sopivaan kohtaan ja astelin vaimon ovelle ja avasin ovea jolloin vaimo huikkasi miehelle joka oli myös noussut autosta , hienokesäilta ja mies ihan säikähti ja samalla vaimo jo nosti hameensa lanteilleen ja asettui penkille pylly pystyssä kuten oltiin monestikkin vaimon kanssa vuosien mittaan tehty. Hyväilin vaimon pyllyä ja sormilla panin tosiaan märkää pillun huulten väliä vieraan miehen astellessa myös viereen. Mies kohteliaasti kysyi että saako hän myös koskea johon vaimo ehti ensin vastaamaan että saat tietysti. Siirryin samalla sivuun ja hui kun jännätti kun vieras käsi kosketteli vaimon pakaraa ja silmin nähden mies oli kiima tilassa! Vaimo värähti hieman kun tajusi vieraan miehen koskevan itseään ja kun pyysin miestä nuolemaan hieman jos haluat ja mieshän halusi. Nuoli vaimon pyllistävää pillua nopeaa himoissaan ja itse siirryin kuskin paikalle ja vaimo muuten suuteli todella kiimaisesti minua kielen pyöriessä villisti oli todella hyvä fiilis kummallakin ja varmaan vieraallakin lipomisen äänistä päätellen. kysyin vaimolta tunnelmia ja vaimo sanoi kiimaisena hänkin ääni käheänä että mahtavaa on mahtavaa ja sanoi että nyt kieli on anuksessa ihan kuten sinäkin teet :-) minuutit meni ja yhtäkkiä vaimon suusta kuului , oooohhhhhh! ja vaimo alkoi liikahdella pikkuisen edestakaisin ja vaimo vain oh oh uh uh oooo uuhh oooo ääniä päästeli ja katsoi minua silmiin että nyt minua mies paneeeeee iiihanaaaa ihanaaaa. Puristelin vaimon rintoja ja kysyin että tykkäätkö antaa vieraalle pillua ja vastaus oli käheää jooooo ääntä. Istuin penkillä vaimon puristellessa verkkari tyylin housujen läpi kaluani joka oli kivikova ja sanoi että sinä kanssa panemaan mutta halusin vielä katsoa vaimon kiimaisia kasvoja ja samalla vaimon liikkuminen loppui ja silmät suureni vaimolla ja sanoiettä anus kiristyy! ai mies siirtyy anukselle no siitä vaan! Vaimo sulki silmät ja pian alkoi liikahtelu tutusti ja silmät aukesi vaimolla hymyyn,tekee hyvää kuului suusta. Nousin autostamme ja kiersin panopaikalle jossa mies puristi vaimon pyllyä ja alkoi samalla selvästi huohottaa ja takoa spermaa anukseen ja piti hetken kaluaan paikoillaan lopuksi ja vetäytyi pois ja nyt näin livenä kalun se oli aika normi kalu ei iso ei pieni ja siirryin äkkiä itse vaimon pilluun ja eipä monta työntö tarvittu kun spermat irtosi ja oli tosi hyvä olo. Vaimo vetisi itsensä kalustani isrti ja istui penkille pyyhkeelle ja sormet hinkasi villisti klitoristaan ja samassa kuului tuttu orgasmin ääni mutta aika kovaa ja pitkään. Pano hetki alkoi rauhoittua. Mies kiitti vuolaan kohteliaasti vaimoa ja nosti housujaan sanoen uudestaan

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        246
        2379
      2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

        Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
        Ikävä
        170
        1510
      3. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        58
        1376
      4. Kaipaaville

        Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
        Ikävä
        74
        1085
      5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

        Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
        Suomalaiset julkkikset
        3
        1079
      6. Miten haluaisit

        Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
        Ikävä
        78
        970
      7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

        8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
        Maailman menoa
        218
        967
      8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

        mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
        Ikävä
        45
        865
      9. Kohta me ei enää nähdä :(

        En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
        Ikävä
        39
        699
      10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

        Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
        Kärsämäki
        15
        690
      Aihe