Olen venäläinen perus-päästö Igor - Lasken ydinjätteet ja diisselitkin järviin ja jokiin, tahallani

Anonyymi

..että näkyy avaruudesta saakka.Ei näitä säiliöitä jaksa paikkailla,ihan turhaa hommaa.Niin ja öljypuomit.?
Kuka hullu nyt semmosia alkaa askartelemaan ainakaan heti, ehkä sitten kun joku hoksaa., mukavempi vaan istuskella, palkka sentään juoksee.

Olen vaan tällainen vanhempi venäläinen ukko ja lasken jäteöljytkin ja huuhteluöljyt ym. aina maahan. Ajokilometreistä riippuen tämä ruljanssi tapahtuu 2 - 3 kertaa vuodessa.

Nyt sitten yksi nuorempi kaveri alkoi paheksumaan siitä, että lasken öljyt maahan. En oikein ymmärtänyt mitä vaaraa siitä on; sinne maahanhan se imeytyy eikä ketään haittaa. Eikä santa pölise hallin pihalla, kun on öljyä seassa. No tuo kaveri ihmetteli sitäkin kun pyyhin öljytikun kainaloon.

En kyllä ikimaailmassa lähtisi kiikuttamaan jäteöljyjä jonnekin laitokseen. Tehköön vaan viherpiiparit niin.

Kaalisoppaakin keittelen kolmasti viikossa ja tuuletan suolikaasut rappukäytävään ja tupakinsavut.

Laittakoot viherpiipertäjät tamppoonit sieraimiinsa.

Ydinvoimalassakin olen ollut kesäharjoittelijana mm Tsernobylissä vuonna 86.
Ketä se ny haittaa jos vähän suhauttelee säteilyä, eikä edes näy ja kuulu.
Jos tulee syöpiä niin se on voi voi.

Näin meille venäjällä opetettiin, ei mitään väliä, ulosteetkin mereen vaan isoista putkista.

Kerätköön viherpiipertäjät kikkareita kellumasta.

Sukellusveneen raatoja (venäläisiä) makaa merenpohjissa ympäri maapallon ydinjätteineen.

Onkikoot viherpiipertäjät ne sieltä.

Lentokoneitamme putoilee harvase päivä, ruumiita mätänee pitkin peltoja.

Raahatkoon viherpiipertäjät ne pois sieltä.

.............................
avaruudesta otettu kuva kun diesselia lorahti jokeen... kivaa vaihtelua ennen niin siniseen veteen.
https://www.initalianews.it/wp-content/uploads/2020/06/russia-disastro-ambientale-fiume-e1591360577238-700x445.jpeg

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/65a5315e-8662-432d-aea1-b9b6666202f6

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen saksalainen perus-vihreä Franz - Suljen käyttökelpoiset ydinvoimalat, rakennan sattumasähkön (tuuli, aurinko) tuotantoa ja sille vara-ja säätövoimaksi hiili- ja kaasuvoimaloita - tyhmyyttäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe