Menen mieluummin taivaaseen

Anonyymi

kuin helvettiin.
Jeesuksen ansiosta taivaaseen! 😁

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taivas on väärä sana, pitää sanoa TUONPUOLEISEEN. Se on tuossa vieressä "verhon takana" eri värähtelytasolla. Sinne pääsevät kaikki, diellä ei ole mitäön satuolentoja joita uskonto ooettaa. Kohtaamme ehkä kuitenkin henkiopaamme joka opastaa ja tukee sieluja seyraavaan inkarnaatioon.

    • Epäjumala jeesukseen uskovalla voi olla edessä epämiellyttävä yllätys.

      • Anonyymi

        Niinpä, Siinä tilanteessa "voi kasvot muuttua naamoiksi."😁


      • Anonyymi

        Mars Jane Fonda -gradun pariin siitä! :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mars Jane Fonda -gradun pariin siitä! :D :D :D

        Onko tuossa väsäämässäsi kommentissa jotain järkeä, ja jos on, niin mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuossa väsäämässäsi kommentissa jotain järkeä, ja jos on, niin mitä?

        Mars pilkunhallintakurssille siitä! :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mars pilkunhallintakurssille siitä! :D :D :D

        Pilkunn....jalla on nähtävästi "kevättä rinnassa."🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Voipi tulla aikapitkäksi jos siellä talsit kädet seläntana iäisyyden näkemättä koskaan ketään, eihän siellä ole edes nettiä. Helvetin puolella olisi edes jotain tekemistä ja seuraa.

      • Anonyymi

        Helvetti on hyvä paikka. Siellä on aina lämmin ja ja kaikki kaveritkin siellä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetti on hyvä paikka. Siellä on aina lämmin ja ja kaikki kaveritkin siellä on.

        Ehkä niin, jos sinulla on äärimasokistisia taipumuksia.


    • Anonyymi

      Jumalan taivas tai iankaikkisuus on jokaisen Jeesukseen uskovan määränpää.

      • Anonyymi

        paljonko maksat ?


    • Anonyymi

      "Jeesuksen ansiosta KAIKKI menevät lopulta taivaaseen."

      Kuule se semmonen homma että kaikki ei välttämättä halua uskovaisten taivaisiin kyllä minä ainakin haluan tietää mitä siellä yleensä puuhaillaan ja minkälainen paikka se on .

      Siitä on paljon täällä kirjoiteltu ja ylistetty mutta joka kerta kun olen yrittänyt kysellä paikasta tarkemmin uskovaiset hiljenevät tyystin ja minulle on tullut sellainen kuva ettei uskovaiset tiedä siitä taivaastaan yhtään mitään että se on vain sellainen merkityksetön sana "taivas" jolloin kaikkien pitäisi yhteisten uskovaisten ryhmäkurin mukaan huutaa hallelujaa ja mahtavaa.

      Kun kukaan ei paikasta tiedä mitään niin tällaisena tarkkana ihmisenä tulee väistämättä mieleen olisiko mahdollista että lipevät saarnamiehen ketkut ovat nyt saaneet myytyä tavallaan "sian säkissä"joillekkin hyväuskoisille ja lopputulema onkin melkoinen pettymys ...

      • Anonyymi

        Kyllä taivaasta kerrotaan ihan riittävästi Ilmestyskirjassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä taivaasta kerrotaan ihan riittävästi Ilmestyskirjassa.

        Kuka semmoista "ilmestyskirjaa" haluaa uskoa joka on selvästi kirjoitettu huumeiden vaikutuksen alaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä taivaasta kerrotaan ihan riittävästi Ilmestyskirjassa.

        Mitäköhän sielä siitä kerrotaan kerrohan nyt kun minulla ei sellaista kirjaa ole että voisin katsoa miten miellyttävä paikka se on viettää ikuisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäköhän sielä siitä kerrotaan kerrohan nyt kun minulla ei sellaista kirjaa ole että voisin katsoa miten miellyttävä paikka se on viettää ikuisuus

        Se on satukirja, ei sitä viitsi ainakaan aikuinen ihminen lukea.


    • Anonyymi

      Minun ei olisi tarvinnut edes syntyä, jos johonkin kuolemanjälkeen menisin.

    • Anonyymi

      Raamatussa on yli 30 000 jaetta.

      Helvettiin uskovat voisivat nostaa esille Raamatusta ne jakeet, joissa mainitaan, että

      1) Jumala EI kykene toteuttamaan tahtoaan, tai että

      2) Hän TAHTOO ihmisiä pelastuksen ulkopuolelle.

      Alla muutamia Jumalan tahtoa kuvailevia jakeita:

      Jes 14:24 ”Herra Sebaot on vannonut sanoen: Totisesti, mitä minä olen ajatellut, se tapahtuu, mitä minä olen päättänyt, se toteutuu”
      Jes 46:10-11 ”… kaiken, mitä tahdon, minä teen. …Minkä olen puhunut, sen minä myös toteutan; mitä olen aivoitellut, sen minä myös teen.”
      1 Tim 2:4 joka [Jumala] tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuvat ja tulevat tuntemaan totuuden.
      2 Piet 3:9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

      Löytyykö Raamatusta muunlaisia Jumalan TAHTOA koskevia jakeita - jakeita, jotka kumoavat yllä olevat jakeet? Jos joku siteeraa Room. 9:ää jotenkin lopullisena totuutena, saatettakoon hänen tietoonsa, ettei Paavalin tarinointi siihen lopu, vaan jatkuu 11. luvun loppuun saakka.

    • Anonyymi

      Ihan herttaisen samantekevää, mitä jossain raamatussa sanotaan. Kamelipaimenien satuja ne vain on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1718
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1069
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      900
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe