Olen miettinyt miksi orgasmin saaminen on nykyään niin vaivanloista. Ennen sen kanssa ei ollut minkäänlaisia ongelmia. En käytä minkäänlaisia leluja, enkä seurustele. Sormilla ollaan pärjätty. Kiihotun kyllä herkästi, mutta orgasmin saavuttamisessa voi kestää useita kymmeniä minutteja. Loppujen lopuksi homma ei ole enää nautinnollista, vaan alkaa tuntua väkinäiseltä suoritukselta. Kaikenlisäksi orgasmi on melko laimea ja koko tyydyttämisen ilo katoaa. Voiko kyse olla jostain todellisesta ongelmasta vai onko se vain normaalia tai ohitse menevää...
Orgasmin saaminen
9
203
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ikäinen olet? Joskus vaihdevuosia lähestyttäessä orgasmin saanti vaikeutuu ja orgasmi on laimeampi. Oletko kokeillut pitää taukoa ja miten se vaikuttaa kun taas sormetat?
- Anonyymi
19 :o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
19 :o
Tarviitko jeesiä. Toinen henkilö voisi auttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviitko jeesiä. Toinen henkilö voisi auttaa?
Ei kiitos :D En kaipaa muita henkilöitä jos kyseessä on soolo suoritus
- Anonyymi
Sulla on todella paha ongelma, toi kannattaa ottaa vakavasti. Tota hoidetaan normaalisti niin, että pillu poistetaan ja jätetään pillin mentävä reikä auki. Huh, pelottavaa.....
- Anonyymi
Suomeksi: ota taukoa, tee jotain muuta ku runkkailua. Keskityt elämässä muihin asioihin, annat aivojen rauhoittua tollaisesta orgasmien pakottamisesta. Kokeilet vaikka kk päästä uusiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomeksi: ota taukoa, tee jotain muuta ku runkkailua. Keskityt elämässä muihin asioihin, annat aivojen rauhoittua tollaisesta orgasmien pakottamisesta. Kokeilet vaikka kk päästä uusiksi
Kauheen pillukeskeistä menoa taas..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauheen pillukeskeistä menoa taas..
Naisen itsetyydytys ja orgasmi yleensä on aika pillukeskeistä.... mutta jos mielessä on vääränlainen viritys on turha lähteä orgasmia suorittamaan. Varmasti se oikea fiilis palaa aikanaan.
- Anonyymi
Kieli hoitoa nuolla sun pillua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664241
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺574042Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363522Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163053Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342759En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142552Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102244IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm131357Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1551240- 801026