Moi!
Mä en enää tiiä että mitä mä tekisin... Mä oon kamppailu syömisen kaa kohta joku 5kk mutta nyt oon huomannu että en pysty syömään ollenkaan se ahdistaa sek yleensä itken kun yritän syödä.. Sitten kun oon syöny niin mä vähä niinku oksennan heti tahallaan enkä tiiä että mitä tekisin enää
Alkava syömishäiriö?
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkäriinhän se on mentävä, tavalla tai toisella. Epäilen että olet aika nuori? Onko koulussa jotain hotajaa? Voit tutustua myös syli ry:n toimintaan jos vaikka sattuisi niin hyvä säkä, että aloittavat jotain ryhmiä teidän paikkakunnalla.
- Anonyymi
Hengittele ahdistus rauhassa kevyesti pois kun tunnet sellaista. Yritä vain olla rentona kun ahdistaa ja hengitä kevyesti
- Anonyymi
sulla on bulimia.Netistä löytyy apua jos vaan googletat.
Hei,
Hyvä, että kirjoitit tänne! Yhdeltä aikaisemmalta kirjoittajalta saitkin jo hyvän neuvon hakeutua lääkäriin tai SYLI:n (Syömishäiriöliitto) palvelujen piiriin. Näihin minäkin kannustan sinua.
SYLI:llä on monenlaista toimintaa myös verkon välityksellä. Tukinetin https://tukinet.net/ kautta voit osallistua esimerkiksi heidän ryhmächatteihinsä. Tässä vielä suora linkkin Syömishäiriöliiton Tukinetissä tapahtuvaan toimintaan: https://tukinet.net/toimijat/syomishairioliitto-syli-ry-9936988/
Tukinetistä saa itselleen myös tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilön löydät kohdasta Mieli Tukisuhde. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/
Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä ja kaikki palvelut saa käyttöönsä yhdellä anonyymillä nimimerkillä.
Ystävällisin terveisin
SOS-kriisikeskus/Kata- Anonyymi
Anis, minttu lisää maitojormoonia ja sitä kautta ruokahalua ja happamat viinimarjat esim. Lisää ruokahalua.
Käytä vain luomu ruokaa koska tiholaismyrkyt sisältää nikotiinia joka vähentää ruokahalua. - Anonyymi
monta kaloria syöt päivässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745