Tervetuloa Järviseudun Sanomien pariin! Täällä osataan pitää pikku salaisuudet.
Vimpelissä suuri boikotti Järviseutu ja Ilkka lehteä kohtaan
15
97
Vastaukset
- Anonyymi
😂😄😆
- Anonyymi
minulle tulee Kansan Ääni
- Anonyymi
Minulle tulee Playgirl
- Anonyymi
Meille on tilattu Tiedonantaja.
- Anonyymi
Meille tulee Ilmiantaja ja Vasikkaposti.
- Anonyymi
Kaikkien maiden proletaarit, liittykää yhteen!
- Anonyymi
Pitää varmaan tilata Ilkka tai Järviseutu. Uutisoivat kaikista asioista, ei vain ylistysjuttuja.
- Anonyymi
Sosialismi on aatesuunta, jonka mukaan kapitalistisen talousjärjrstelmän luomat sosiaaliset epäkohdat ja yhteiskuntaluokkien eriarvoisuus voidaan poistaa vain siirtämällä tuotantovälineet yksityisestä omistuksesta kokonaan tai osittain yhteiskunnan haltuun ja valvontaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosialismi on aatesuunta, jonka mukaan kapitalistisen talousjärjrstelmän luomat sosiaaliset epäkohdat ja yhteiskuntaluokkien eriarvoisuus voidaan poistaa vain siirtämällä tuotantovälineet yksityisestä omistuksesta kokonaan tai osittain yhteiskunnan haltuun ja valvontaan.
Irtisanoin järviseudun sanomat ja Ilkkalehden toimittajan takia. Seuratkaa esimerkkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irtisanoin järviseudun sanomat ja Ilkkalehden toimittajan takia. Seuratkaa esimerkkiä
Mitä tekemistä torvelo on Järviseudun Sanomilla ja Ilkka-lehden toimittajalla kun JS Järviseudun pitäjäseurojen lehti?
- Anonyymi
Kansandemokraateilla on yhä vahva kannatus
- Anonyymi
Ensin SKDL sitten Vasemmistoliitto.
- Anonyymi
Järviseudun Sanomat on nykyään niin huono, ettei se julkaise mitään tärkeitä uutisia eikä ole journalismia vaan hymisee ja nuolee kaikkien p...
- Anonyymi
Järviseudun Sanomat on nykyään niin huono, ettei se julkaise mitään tärkeitä uutisia eikä ole journalismia vaan hymisee ja nuolee kaikkien persettä pakkolisätä- Lopettakaa ihmeessä tilaus.
- Anonyymi
Minä luen uutiset MV-lehdestä siellä on päätoimittajana alajärveläinen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020