Luin eilen tulevasta parinvaihto tapahtumasta johon odotettiin jopa 800 henkeä, peruttu koronan vuoksi silti mökkejä varataan. Todella suosittua vaikkakin pieni osa kritisoi kyllä ihmiset osaa nauttia😊😊
Parinvaihtoa Himoksella
19
1578
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein vaan jos korona tarttuu kaikkiin näihin irvikuviin pahimmalla tavalla ei tipu sääliä eikä sympatiaa
- Anonyymi
Ja tuollasiin persläpi bileisiin pitäisi olla pakollinen mustaa valkoisella todistus jottei ole sukupuoli tauteja.
- Anonyymi
Taidat olla mustis! Sun vaimollekin tekis hyvää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuollasiin persläpi bileisiin pitäisi olla pakollinen mustaa valkoisella todistus jottei ole sukupuoli tauteja.
siellä saa kunolla kullia , tään sivun räkäronkat runkkaa vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellä saa kunolla kullia , tään sivun räkäronkat runkkaa vain
Saa sieltä tippuri tiinaa ja kukkakaali moloa sitten mennään tohtorille kun kirvelee ja kutiaa heh heh 😂 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla mustis! Sun vaimollekin tekis hyvää..
Vaan onkin peruttu koronan takia mahtaa ottaa pattiin kun ei pääse persettä jakamaan hihihii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan onkin peruttu koronan takia mahtaa ottaa pattiin kun ei pääse persettä jakamaan hihihii
Niinhän halutaan valtakansan luulevan että mukamas peruttu katinkollit sanon minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän halutaan valtakansan luulevan että mukamas peruttu katinkollit sanon minä.
No ei ole peruttu. Mökit on varattu ja bileisiin on tulossa ihan mukavasti porukkaa. Toki jokainen pitää huolta itsestään ja on omaehtoisessa karanteenissa ennen kokoontumista. Nuo muut taudinkannot nyt ovat taas noita höpinöitä. Olemme siistiä ja tervettä väleä. Odotamme innolla tapahtumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole peruttu. Mökit on varattu ja bileisiin on tulossa ihan mukavasti porukkaa. Toki jokainen pitää huolta itsestään ja on omaehtoisessa karanteenissa ennen kokoontumista. Nuo muut taudinkannot nyt ovat taas noita höpinöitä. Olemme siistiä ja tervettä väleä. Odotamme innolla tapahtumaa.
Siinähän ootat kuppa perse itse olen himoksella töissä ja ne sairaat bileet on peruttu älypäät ja mökeissä ryhmä sessiot kielletty muutoin tulee ylimääräinen lasku kun joudumme desinfioimaan kaiken jäljiltänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän ootat kuppa perse itse olen himoksella töissä ja ne sairaat bileet on peruttu älypäät ja mökeissä ryhmä sessiot kielletty muutoin tulee ylimääräinen lasku kun joudumme desinfioimaan kaiken jäljiltänne.
Nyt puhut täyttä paskaa.. työntekijänä et käyttäis tollasta kieltä, olet näiden sivustojen pahin rukkari😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhut täyttä paskaa.. työntekijänä et käyttäis tollasta kieltä, olet näiden sivustojen pahin rukkari😬
Yksityiset varaukset on tehty ja ne pätee. Niitä ei kukaan kiellä. Varanneet tervetuloa nautiskelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityiset varaukset on tehty ja ne pätee. Niitä ei kukaan kiellä. Varanneet tervetuloa nautiskelemaan.
Kiitos! Vaimon kanssa varattu mökki toisen parin kanssa. Oltiin myös viimeksi eikä mitään ongelmia jokaisella parilla joiden kanssa vietimme läheisempää tuttavuutta mukana korona testi tulos. Yksi rouva käytti suusuojaa yhdynnän aikana ainoastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Vaimon kanssa varattu mökki toisen parin kanssa. Oltiin myös viimeksi eikä mitään ongelmia jokaisella parilla joiden kanssa vietimme läheisempää tuttavuutta mukana korona testi tulos. Yksi rouva käytti suusuojaa yhdynnän aikana ainoastaan.
No ei päässyt sitten kunnolla imemään kalua. Upea kontrasti kuiteskin alaston nainen pantavana ja kasvomaski naamalla. Seksikäs asu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei päässyt sitten kunnolla imemään kalua. Upea kontrasti kuiteskin alaston nainen pantavana ja kasvomaski naamalla. Seksikäs asu.
Imi kylläkin kulleja useampia silloin hän vaati miehellä maski. Ehkä tällä tapaamisella moni käyttää maskia naisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa sieltä tippuri tiinaa ja kukkakaali moloa sitten mennään tohtorille kun kirvelee ja kutiaa heh heh 😂 🤣
Hyppykuppa sieltä tulee
- Anonyymi
Kestääkö roula pari suhdetta?
- Anonyymi
Kestää kyllä.
- Anonyymi
Sain aikoinaan useammankin........
- Anonyymi
Ai että, pääsee nauttimaan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725558Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne241262Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988