Miksi uskovaiset pommittaa palstaa? Joka 10 viesti tuota.. Ei uskossa mitään vikaa, mutta miksi sitä pitää tyrkyttää?
Jeesus tulee ota koppi
6
230
Vastaukset
- Anonyymi
Tuotahan nämä hörhöt jankuttaa,usko on elämistä,toisten huomioonottamista,mutta nämä fanaatikot vain ylijumalaksi itsensä koroittaneena,niin ylpeänä jankuttaa mantraansa.Tuo on jo kuultu miljoonia kertoja,kun näitä seisoo esim. rautsikalla,he eivät muuta tunnetta saa aikaan kuin pahoinvoinnin.
Jep.
Mulla naapurina uskovainen. Lukee kovasti raamattua mutta ei tuputa yhtään. Oikein miellyttävä tapaus.- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Jep.
Mulla naapurina uskovainen. Lukee kovasti raamattua mutta ei tuputa yhtään. Oikein miellyttävä tapaus.Ei naapurisi voi sitten olla ainakaan helluntailainen.
No niin Jehovat ja muut hörhöt. Vastatkaa kysymykseen, vai menikö teillä pupu pöksyyn?
Niin ja. Aina ennustatte maailman loppua mitä nyt ei vähään aikaan tule. Eikö teitä hävetä yhtään?! Oikeesti.- Anonyymi
niissä lahkoissa,- vaaditaan, että: "oletko todistanut Jeesuksesta", ja jos ei raahaa mukanaan, jonkun "uskosta osattoman", niin ruvetaan katsoon vähän kieroon, ja syylistäen tyyliin: "häpeätkö sinä Jeesusta, jne . . . siis s y y l l i s t e t ä ä n, jos ei kerro ympäri ämpäri: "Jeesus tulee, oletko valmis" !! herkemmät koettaa sitten noudattaa "määräyksiä", että semmosta.
tarkemmin katsoen, eihän niissä kaikki puhujat, saarnaajatkaan, "ihan omillaan mene" . . .
vaan: harhaanjohtajista Jeesuskin evankeliumissa sanoo:
"kavahtakaa niitä, jotka tulevat luoksenne lammasten vaatteissa . . ." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niissä lahkoissa,- vaaditaan, että: "oletko todistanut Jeesuksesta", ja jos ei raahaa mukanaan, jonkun "uskosta osattoman", niin ruvetaan katsoon vähän kieroon, ja syylistäen tyyliin: "häpeätkö sinä Jeesusta, jne . . . siis s y y l l i s t e t ä ä n, jos ei kerro ympäri ämpäri: "Jeesus tulee, oletko valmis" !! herkemmät koettaa sitten noudattaa "määräyksiä", että semmosta.
tarkemmin katsoen, eihän niissä kaikki puhujat, saarnaajatkaan, "ihan omillaan mene" . . .
vaan: harhaanjohtajista Jeesuskin evankeliumissa sanoo:
"kavahtakaa niitä, jotka tulevat luoksenne lammasten vaatteissa . . ."Alhaalta pelastuneet todistavat kokouksissa ja haluavat julistustyöhön.Monesti kokouksesta viedään toiseen,ku niin alhaalta pelastunut,jotkut väsyvät menoon ja tarvitsevat apuakin.Muutama on julistustehtävissä,kun selvinnyt uuteen alkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437