Jeesus Kristus on kärsinyt ja kuollut sinun syntiesi tähden ja sovitti sinut Jumalan kanssa.
Uskomalla Jeesukseen ja parannuksen tekemällä, kuten Jeesus itse sanoi, saat syntisi anteeksi ja pelastut iankaikkiseen elämään!
TÄMÄ PITÄÄ KERTOA!
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
”Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.”
Mark 8:31
Jeesus siis tiesi erittäin tarkkaan, miksi hänen PITI tulla tänne maan päälle. - Anonyymi
Tuota... Tuo vitsi ei nyt auennut minulle?
Kävi niin kuin joskus Fingerporin kanssa.- Anonyymi
Lapsetkin sen ymmärtävät. Ei se tosin vitsi ole...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsetkin sen ymmärtävät. Ei se tosin vitsi ole...
Ai eikö. Miksi sitten kertoa moista missä ei ole mitään tolkkua. Hyvä vitsi taasen kannatta aina kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai eikö. Miksi sitten kertoa moista missä ei ole mitään tolkkua. Hyvä vitsi taasen kannatta aina kertoa.
Hihhulit saa ilmeisesti jotain nautintoa, tuon sortin tarinoiden vatkaamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle evankeliumi on hullutusta, minulle pelastus! 😁
”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 Kor 1:18 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihhulit saa ilmeisesti jotain nautintoa, tuon sortin tarinoiden vatkaamisesta.
Evankeliumin välittäminen eteenpäin on mahtava etuoikeus. 😁
- Anonyymi
Mielnkiintoista suomen lain kannalta olisi ottaa selvää kuinka pitkälle uskovainen voi mennä valheellisessa syytöksessään henkirikoksesta ja tai sen järjestämisestä olisi metka saada ennakko tapaus ajatellaan vaikka seuraavaa uskovainen kirjoittaa viattomalle ihmiselle :
"Jeesus Kristus on kärsinyt ja kuollut sinun syntiesi tähden "
Tässä mitä ilmeisimmin uskovainen julkisesti ilmoittaa esimerkiksi minun sekaantuneen murhaan tai tappoon tai vastaavasti että minun "syntien" tarkoittanee että olen jotenkin teoillani sekaantunut jonkun kuolemaan.
Jos nyt laittasin syytteen vireille kunnianloukkauksesta ja aiheettomasta syytöksestä mitenkähän suomen laki suhtautuisi asiaan ja voisiko uskovaisen joka julkisesti valehtelee ja aiheettomasti syyttelee vakavasta rikoksesta ihan tuntemattomia saada vastuuseen jotenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009