TÄMÄ PITÄÄ KERTOA!

Anonyymi

Jeesus Kristus on kärsinyt ja kuollut sinun syntiesi tähden ja sovitti sinut Jumalan kanssa.
Uskomalla Jeesukseen ja parannuksen tekemällä, kuten Jeesus itse sanoi, saat syntisi anteeksi ja pelastut iankaikkiseen elämään!

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.”
      Mark 8:31

      Jeesus siis tiesi erittäin tarkkaan, miksi hänen PITI tulla tänne maan päälle.

    • Anonyymi

      Tuota... Tuo vitsi ei nyt auennut minulle?
      Kävi niin kuin joskus Fingerporin kanssa.

      • Anonyymi

        Lapsetkin sen ymmärtävät. Ei se tosin vitsi ole...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsetkin sen ymmärtävät. Ei se tosin vitsi ole...

        Ai eikö. Miksi sitten kertoa moista missä ei ole mitään tolkkua. Hyvä vitsi taasen kannatta aina kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai eikö. Miksi sitten kertoa moista missä ei ole mitään tolkkua. Hyvä vitsi taasen kannatta aina kertoa.

        Hihhulit saa ilmeisesti jotain nautintoa, tuon sortin tarinoiden vatkaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai eikö. Miksi sitten kertoa moista missä ei ole mitään tolkkua. Hyvä vitsi taasen kannatta aina kertoa.

        Sinulle evankeliumi on hullutusta, minulle pelastus! 😁

        ”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
        1 Kor 1:18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihhulit saa ilmeisesti jotain nautintoa, tuon sortin tarinoiden vatkaamisesta.

        Evankeliumin välittäminen eteenpäin on mahtava etuoikeus. 😁


    • Anonyymi

      Mielnkiintoista suomen lain kannalta olisi ottaa selvää kuinka pitkälle uskovainen voi mennä valheellisessa syytöksessään henkirikoksesta ja tai sen järjestämisestä olisi metka saada ennakko tapaus ajatellaan vaikka seuraavaa uskovainen kirjoittaa viattomalle ihmiselle :

      "Jeesus Kristus on kärsinyt ja kuollut sinun syntiesi tähden "

      Tässä mitä ilmeisimmin uskovainen julkisesti ilmoittaa esimerkiksi minun sekaantuneen murhaan tai tappoon tai vastaavasti että minun "syntien" tarkoittanee että olen jotenkin teoillani sekaantunut jonkun kuolemaan.

      Jos nyt laittasin syytteen vireille kunnianloukkauksesta ja aiheettomasta syytöksestä mitenkähän suomen laki suhtautuisi asiaan ja voisiko uskovaisen joka julkisesti valehtelee ja aiheettomasti syyttelee vakavasta rikoksesta ihan tuntemattomia saada vastuuseen jotenkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1926
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      201
      1631
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1451
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1442
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1076
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1070
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      123
      993
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      986
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      958
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      916
    Aihe