Keusotella ei, mutta muissa Uudenmaan kunnissa kyllä

Anonyymi

Merkillistä hitautta Keusoten koronarokotuksissa. Mm. Keravalla voi jo 1951 ja sitä ennen syntyneet voivat tilata koronarokotukseen ajan, kuten useissa muissakin kunnissa Uudella maalla. Keusote ei ole toiminut nyt asukkaidensa pathaaksi.

"17. maaliskuuta 2021 - ​Kerava aloittaa vuonna 1951 ja sitä aiemmin syntyneiden koronarokotukset. Aikoja tämän ikäryhmän rokotuksiin on avattu ja ne ovat varattavissa nyt. Aika rokotukseen varataan ensisijaisesti HUSin sähköisen koronarokotusaika.fi-palvelun kautta. Myös vuonna 1951 ja sitä aiemmin syntyneiden kanssa samassa taloudessa asuvat omaishoitajat sekä samassa taloudessa asuvat yli 65-vuotiaat ovat oikeutettuja rokotukseen. Alle 70-vuotiaat samassa taloudessa asuvat henkilöt voivat varata ajan vain puhelimitse."

Mistä hitaus johtuu?

Ennen 1951 syntyneet kuuluvat "suuriin ikäluokkiin", joten heitä on eniten , myös Keusoten alueella.

1

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-11300232

Miten homma etenee muissa uudenmaan kunnissa ja muualla Suomessa.
      Perin mielenkiintoisessa jamassa tämä 3 terveyskeskuksen omaavan Nurmijärven rokotusten eteneminen.

Kukahan antaisi oikean selityksen. Keusote ei pitänyt puoliaan rokotusten jaossa, tulikohan nukuttua ja vaan odoteltua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      175
      2968
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2566
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1452
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe