https://yle.fi/uutiset/3-11677649
KYLLÄ KANSA TIETÄÄ !!!
Persut Suomen suurin puolue ja kommunistit hävinneet kokonaan listoilta:
22
77
Vastaukset
- Anonyymi
Partacus meni sanattomaksi. Ihmekös tuo.
- Anonyymi
Miettii nyt miten estää muiden kuin kommareiden nousu. Valintalistassa ohjattu äänestys idän malliin, äänestys prosentyi 100 ja 99 % kommunisteille. Toinen lisäkeino, estetään ehdokkuus ja taasen idän oiva malli. Sitten vain ripaska soimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettii nyt miten estää muiden kuin kommareiden nousu. Valintalistassa ohjattu äänestys idän malliin, äänestys prosentyi 100 ja 99 % kommunisteille. Toinen lisäkeino, estetään ehdokkuus ja taasen idän oiva malli. Sitten vain ripaska soimaan.
Kommunistin pahin vihollinen on toinen kommunisti, varsinkin jos on jossain niistä monista muista kommunistipuolueista kuin itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä porvari näyttää olevan porvarin pahin vihollinen. Suomensyöjä Navalnyitä ei suvaita Venäjällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä porvari näyttää olevan porvarin pahin vihollinen. Suomensyöjä Navalnyitä ei suvaita Venäjällä.
Navalnyitä ei suosita Suomessakaan.
Ei toivota Suomessa enää kolmatta Leniä ja Stalinia.
Hitler oli hyvä mies, pelasti Suomen ja suomalaiset täydelliseltä tuholta. Suomi olisi venäläisten asuttama -maa edelleenkin, vai väittääkö joku toisin. Suomalaiset olisi kaikki ammuttu, Ruotsissa ja USA oli osan evakoimassa Alaskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuuko säestys balalaikalla ja vodka päissä?
- Anonyymi
Partacus on hiljaista poikaa. Kuin se muuan tunnettu luonnontuote sukassa.
- Anonyymi
Kun persut nousee gallupissa, se on mahtavaa vasemmiston häviämistä. Kun persut laskee gallupissa, se on vain mittausvaihtelua.
Tosiasiassa kaikenlaisen ihmisvihan puolueen kannatus on maksimissa. Ainoa suunta on alaspäin. Jeesuskin toivoo vihaihmisten katomaista.- Anonyymi
Johtunee virhemarginaalista. SKP:n koko kannatus mahtuu useampaan kertaan virhemarginaalin sisään.
- Anonyymi
pikkukomulia pikkuisen viituttaa tai sitten aivan kamalasti...
buuaahhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Mutta mikä ero. Kumpikin muinaisjäänne pelaa Putlerin pussiin.
- Anonyymi
TMTT kertoo että myös pudlerin pussi on muinaisjäänne...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TMTT kertoo että myös pudlerin pussi on muinaisjäänne...
Oli miten oli, mutta tosiasia on, että persujen ja kommareiden välinen kannatusero on järkyttävän suuri. Maanvyöry luokkaa.
- Anonyymi
....Kommarit uskovat murskavoittoon.......
- Anonyymi
Nyt, kun vielä saisi muutamat poliitikot ymmärtämään, ettei kommunismia esiinny. Taitaa kyllä olla liika odotettu kalevalais-saarelaiselta poliitikkoryhmältä.
- Anonyymi
Persut on gallupissa vaihteeksi suurin puolue.
Mitä iloa siitä kansalle on?
Mitä ketään hyödyttää PS-puolueen natsilaisen rotuopin levittäminen. Normaalit ihmiset vain sekoavat ihmisvihaan.- Anonyymi
Olet oikeassa, kansa vihaa kommunismia ja sen vuoksi kommunistien kannatus on kokonaista -10% !!!
Lauletaan yhdessä tätä, kansan rakastamaa kansanlaulua !!!
https://www.youtube.com/watch?v=Npjw567Fqek - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, kansa vihaa kommunismia ja sen vuoksi kommunistien kannatus on kokonaista -10% !!!
Lauletaan yhdessä tätä, kansan rakastamaa kansanlaulua !!!
https://www.youtube.com/watch?v=Npjw567FqekSitten laulamme laulun viimeisestä kommunistista ja siinä se !! :)
https://www.youtube.com/watch?v=v310DQXXTko
böööööööööööööööööööööööööööööö... :)
- Anonyymi
Satutteko tietämään vieläkö teidän kunnasta löytyy yhtäkään komulia ? Meidän kunnasta ei enää löydy, kertoo mm. TMTT.
- Anonyymi
Niin se menee.. Jokohan kannattaisi kuskata kompurat kuorma-autolla kaatopaikalle , ei niistä ole muuta kuin haittaa...
- Anonyymi
Jo vain. Kukaan ei kaipaa kompuroita enää, olkoot siellä missä ovat.
Monet komukoissa vaikuttaneet ovat jättäneet ko puljun ihan kokonaan ja siirtyneet ihan muihin hommiin kuin tyhjän pskn jauhamiseen, mitä kommunismi lienee pääsääntöisesti vai kuinka...
Tuli mieleen b wahlroos, s hassi, etc, jotka aovat vaihtaaneet kommunismileirin ihan toisenlaisiin hommiin... Vähemmän tunnettuja kansalaisia lienee kymmeniä tuhansia jotka ovat jättäneet kommunismin ikiajoiksi, jos on ymmärtänyt asian oikein... Noin kansa kuitenkin puhuu...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529