Ja kohtapian 2/3 -osaa !
Yhteisvastuu? Lie turha levittää jotain "yhteisvastuuta" maailman maihin!
Ja yrittää laajentaa yhteisvastuun käsitettä, koskemaan ehkäisyä?
Nyt ovatkin kaiken maailman uskovaiset ihmeissään, kun evoluutio osoittautuu jopa uskovaisiin tunkevissa viruksissa muuntautumiskykynsä!
Kohta vastaväitteet ovat loppuun käytetyt. ???
Jospa nyt satsattaisi kehitysapuun tarkoitetut oikeisiin kohteisiin!
Ihmisiä on 10 miljardia; tiedoksi lähes laskutaidottomille so, 1000 miljoonaa!
Ja niistä yhdestä tuhannesta Suomessa asuvien osuus on 5 miljoonaa!
( noista "asuvista" on jo kohta 10 % = puoli miljoonaa tänne "kehitysmaista"loisimaan tunkeneita "muun kielisiä" !
Ehdotan avustusten kohdentamista maailman promilleporukalle!
.... ja yksi erinomainen kohde on tuossa:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluutio
Puolet maapallon asukkaista turhia!
5
52
Vastaukset
- Anonyymi
"Ihmisiä on 10 miljardia; tiedoksi lähes laskutaidottomille so, 1000 miljoonaa!"
Tiedoksi lähes laskutaitoisille, se on miljoonissa 10 000 miljoonaa.
Mutta olennaista sekä karu totuus on se, että maailmaa ei tuhoa ilmastonmuutos, lajien katoaminen, tai ympäristön saastuminen.
Niitä ennen elämä sellaisena kuin sen tunnemme tulee loppumaan väestöräjähdykseen.
Se olisi estettävissä vain ja nimenomaan ihmisten omilla toimilla.- Anonyymi
Tämä on juuri totuus, silti puhutaan vaan aborttien kieltämisestä, ehkäisyn laittomuudesta ja muusta väestöräjähdystä edistävästä, ja nimenomaan erilaisiin taikauskoihin luottavat. Ne ovatkin useasti syyllisiä ihmiskunnan tuhoamiseen ja todellisen väkivallan aihettajia.
- Anonyymi
Kuka poistaisi kirouksen joka leijuu ihmiskunnan yllä.
- Anonyymi
Ydinaseet ehkäisevät ylikansoittumista.
- Anonyymi
Eivätkö Suomen peruskoulussa opeta tietämään. noinkin yksinkertaista asiaa!
Uskontoa edelleen opetetaan: "Mnkää ja täyttäkää maa, sekä siinä sivussa tehkää heidät "opetuslapsiksi" .
No näitä pakanoita on tosiaan 2/3 liikaa...
Ja Länsimassa hienostorouvat tyrkyttäytyvät "kummeiksi"!
Sellaiset matematiikan ihmelapset (naiset / tytöt) joille miljoona ja miljardi on yhtä paljon!
Oikein sopiva sijoittautuminen kummiksi on ehdotus tuolla sivustolla!
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/11/24/borneon-orangeilla-on-toivoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569