Kiitos tyhjästä, Sanna Marin

Vai onko sanottava "Merci, Madame Sanna Marin,"? Eihän tässä oikein ole lupa mitään muutakaan sanoa.
Tietenkin käytettävissä on vielä "Ies femmes d'abord." (Naiset ensin).
Hallitus ei ole kasvanut vielä henkisesti aikuiseksi. Tämä ei ole naisvihaa. Naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin ja juuri siksi heidänkin on kritisointi kestettävä. Sukupuoli ei saa olla syy hyljeksintään, mutta ei myöskään vastuun pakoiluun.
Kuinka moni meistä kaipaa "palvontaa," mon amie?

60

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terveisin natsifasistirasistiHitlerStalin

      • Anonyymi

        Sanot, ettei hallitus ole kasvanut vielä henkisesti aikuiseksi. Hyvin sanottu, hyvin typerästi.

        Väittämäsi on hyvin, hyvin lapsellinen. Se ei kerro hallituksesta mitään, mutta sinusta sitäkin enemmän.
        Olet sukusi häpeäpilkku, mahtaakohan äitisi olla sinusta kovinkin ylpeä. En usko, vaan luulen, että hän miettii kuinka sinusta pääsisi eroon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanot, ettei hallitus ole kasvanut vielä henkisesti aikuiseksi. Hyvin sanottu, hyvin typerästi.

        Väittämäsi on hyvin, hyvin lapsellinen. Se ei kerro hallituksesta mitään, mutta sinusta sitäkin enemmän.
        Olet sukusi häpeäpilkku, mahtaakohan äitisi olla sinusta kovinkin ylpeä. En usko, vaan luulen, että hän miettii kuinka sinusta pääsisi eroon.

        Minusta hallitus käyttäytyy kuin murrosikäiset teinit.
        He eivät osaa puhua, tehdä päätöksiä, ajatella loogisesti tai ottaa vastaan apua muilta.

        Äitini kaipaa minua ennemminkin kotiin.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Minusta hallitus käyttäytyy kuin murrosikäiset teinit.
        He eivät osaa puhua, tehdä päätöksiä, ajatella loogisesti tai ottaa vastaan apua muilta.

        Äitini kaipaa minua ennemminkin kotiin.

        Tiedätkö muuten kuka tai mikä tuo Ashera on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö muuten kuka tai mikä tuo Ashera on?

        Tottakai, vai mistä luulet nimimerkkini saaneen?


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Tottakai, vai mistä luulet nimimerkkini saaneen?

        Tai sitten luulet tietäväsi. Todennäköisemmin näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten luulet tietäväsi. Todennäköisemmin näin.

        Se onkin arvoitus niille, jotka pysähtyvät joskus ajattelemaan.


    • Anonyymi

      Muistatte ajan, kun mieslääkäriä ei saanut nainen auttaa eikä neuvoa vaikka olisi voinut näin pelastaa potilaan hengen? Tärkeintä oli kuitenkin miehen kunnia.
      Muistatte myös naisvaltaisen hallituksen, jota ei saanut koronan aikana neuvoa tai kritisoida? Tärkeintä heillekin oli heidän kunniansa.

      • Anonyymi

        Kritisoida saa ja pitääkin, jos on aihetta. Mutta vihakirjoittelu, jota löytyy tältäkin palstalta ja Suomen Uutisten kommenteista, ei ole asiallista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kritisoida saa ja pitääkin, jos on aihetta. Mutta vihakirjoittelu, jota löytyy tältäkin palstalta ja Suomen Uutisten kommenteista, ei ole asiallista.

        Mitä on vihakirjoittelu? Kuinka sen määrittelet?


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Mitä on vihakirjoittelu? Kuinka sen määrittelet?

        No lueppa vaikka Ilkka Revon solvaus Krista Kiurusta. Hän nimitteee Kiurua saatanan lehmäksi, joka pitäisi viedä teuraaksi.
        Halla-aho puolestaan sanoi Eduskunnassa, että Marin ei keskity töihinsä, kun aika kuluu Voguen kuvauksissa.
        Vastaavaa törkyä löydät Iltalehtien kommenttipalstoilata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No lueppa vaikka Ilkka Revon solvaus Krista Kiurusta. Hän nimitteee Kiurua saatanan lehmäksi, joka pitäisi viedä teuraaksi.
        Halla-aho puolestaan sanoi Eduskunnassa, että Marin ei keskity töihinsä, kun aika kuluu Voguen kuvauksissa.
        Vastaavaa törkyä löydät Iltalehtien kommenttipalstoilata.

        Lehmäkommentti on seksistinen, mutta pitäisi kuulla Jussin puhe, ennen kuin voin tätä arvostella. Nämä ovat niin usein revitty irti kokonaisuuksista, että niistä saa väärän kuvan jos keskittyy vain siihen yhteen sanaan tai lauseeseen.

        Töksäyttely ei selvästikään ole Perussuomalaisten "yksinoikeus," sitä tekevät muut vähintään yhtä paljon.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Mitä on vihakirjoittelu? Kuinka sen määrittelet?

        Sinä harrastat sitä. Tuo sinun kairjoittelusi on vihakirjoittelua. Jostakin henkisen alueesi puutteesta johtuen sinä itse et sitä varmaan ymmärrä.
        Suosittelen mielenterveystoimistoa näin ensihätään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä harrastat sitä. Tuo sinun kairjoittelusi on vihakirjoittelua. Jostakin henkisen alueesi puutteesta johtuen sinä itse et sitä varmaan ymmärrä.
        Suosittelen mielenterveystoimistoa näin ensihätään.

        Totean vain, että Sanna Marin kumppaneineen ei ole johtajan tasolla ja että jos naiset ovat ihmisiä saa heitäkin kritisoida. Intersektionaalisuus on uhrikultti, jossa kilpaillaan siitä kuka on heikoin ja hallitus oikeuttaa tekemänsä sukupuolellaan.

        Ei tuo ole vihakirjoittelua.

        Haluatteko te palvontaa? Haluatteko, että jokainen mies nostaa teille hattuaan? Haluatteko te, että miehet avaavat teille ovia? Toivotteko te, että ihmiset nousevat seisomaan, kun astutte huoneeseen?


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Totean vain, että Sanna Marin kumppaneineen ei ole johtajan tasolla ja että jos naiset ovat ihmisiä saa heitäkin kritisoida. Intersektionaalisuus on uhrikultti, jossa kilpaillaan siitä kuka on heikoin ja hallitus oikeuttaa tekemänsä sukupuolellaan.

        Ei tuo ole vihakirjoittelua.

        Haluatteko te palvontaa? Haluatteko, että jokainen mies nostaa teille hattuaan? Haluatteko te, että miehet avaavat teille ovia? Toivotteko te, että ihmiset nousevat seisomaan, kun astutte huoneeseen?

        Sinä olet sairas. Ihan totta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet sairas. Ihan totta.

        Perustelut, kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä harrastat sitä. Tuo sinun kairjoittelusi on vihakirjoittelua. Jostakin henkisen alueesi puutteesta johtuen sinä itse et sitä varmaan ymmärrä.
        Suosittelen mielenterveystoimistoa näin ensihätään.

        Miksi aloitukseni on "vihakirjoittelua," vai oliko kyseessä provo?


    • Anonyymi

      Jonkun mielestä on vihapuhetta sanoa "Sanna Marin teki virheen." Vihapuhetta siitä tekee tietysti se, että Marin on nainen ja kaikki luulevat ihmisten hautovan mielessään naisvihaa.
      Riidan haastamista ym tulee täällä molemminpuolin, ja on minusta typerää. Seksistiset kommentit ovat loukkaavia sanoi ne sitten miehelle tai naiselle.

    • Anonyymi

      Vihapuhetta ja kauniin ranskan kielen halventavaa käyttämistä.

      • Tuo oli sarkasmia!

        Luulenpa, että perussuomalaiset naiset ovat vakuuttavampia, koska he seisovat omilla jaloillaan. Punavihreät ovat prinsessoja, joille kelpaa vain kiitos ja kumarrus käsisuudelmien lisäksi.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Tuo oli sarkasmia!

        Luulenpa, että perussuomalaiset naiset ovat vakuuttavampia, koska he seisovat omilla jaloillaan. Punavihreät ovat prinsessoja, joille kelpaa vain kiitos ja kumarrus käsisuudelmien lisäksi.

        Perussuomalaiset naiset ovat lähinnä joko huvittavia tai säälittäviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset naiset ovat lähinnä joko huvittavia tai säälittäviä.

        Olen toista mieltä.


    • Anonyymi

      Kun hallitusta nimitetään punahuulihallituksekisi, Marinia kassatytöksi, niin mitä muuta se on kuin vihapuhetta, Tämä vihapuhe johtaa demokratian kaventumiseen ja se siinä on tarkoituksenakin. .

      • Anonyymi

        Persulle kassatytöttely on asiallista ja maltillista kielenkäyttöä.

        Samoin kaikenlaiset superlatiivit. "Suomen historian huonoin hallitus" on ihan viileän objektiivinen arvio hallituksen työstä.

        "Marinin hallitus tuhoaa Suomen" on sekin asiallinen tosiasioiden ilmaisu.


      • Siinä tapauksessa "tarjoilijapoika" on myös vihapuhetta, eikö vain? Syyllistytte vihapuheeseen kutsumalla Jussia tällä nimellä.
        "Huulipunahallitus" on seksistinen nimitys. Se että hallitus on tehnyt läjän virheitä ei tietenkään johdu sukupuolesta, vaan siitä, että tuo ei ole heidän hommaa.

        Mutta minkä takia Marin ja kumppanit eivät hyväksy edes tekojensa arvostelua ilman että kuvittelisivat sen olevan naisvihaa? He ovat osoittautuneet todella ylimielisiksi ja herkkänahkaisiksi.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Siinä tapauksessa "tarjoilijapoika" on myös vihapuhetta, eikö vain? Syyllistytte vihapuheeseen kutsumalla Jussia tällä nimellä.
        "Huulipunahallitus" on seksistinen nimitys. Se että hallitus on tehnyt läjän virheitä ei tietenkään johdu sukupuolesta, vaan siitä, että tuo ei ole heidän hommaa.

        Mutta minkä takia Marin ja kumppanit eivät hyväksy edes tekojensa arvostelua ilman että kuvittelisivat sen olevan naisvihaa? He ovat osoittautuneet todella ylimielisiksi ja herkkänahkaisiksi.

        Tämä vihapuhe aihe ei tullut hallitukselta vaan ulkomaisesta tutkimuksesta. Ei hallitus ole mitenkään julkisesti puhunut vihapuheesta. Koitatko keksiä omiasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persulle kassatytöttely on asiallista ja maltillista kielenkäyttöä.

        Samoin kaikenlaiset superlatiivit. "Suomen historian huonoin hallitus" on ihan viileän objektiivinen arvio hallituksen työstä.

        "Marinin hallitus tuhoaa Suomen" on sekin asiallinen tosiasioiden ilmaisu.

        Minusta tytöttely on väärin.
        Se että tämä olisi huonoin hallitus on joittenkin yksityinen mielipide.
        Marinin toiminta ei minustakaan kuulosta oikealta. Se on ennemminkin huolestuttavaa.
        Se, että kritisoin hallituksen toimintaa ei ole naisvihaa eikä "vihapuhetta."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vihapuhe aihe ei tullut hallitukselta vaan ulkomaisesta tutkimuksesta. Ei hallitus ole mitenkään julkisesti puhunut vihapuheesta. Koitatko keksiä omiasi?

        En yritä keksiä omiani. Nykyään on vaikea kritisoida hallitusta saamatta syytettä siitä, koska he ovat naisia.

        Kassatyttö ja tarjoilijapoika. Jos toinen niistä on vihapuhetta, niin silloin on toinenkin.


    • Anonyymi

      PARLER PASKAA

      • Mikä puheessani on paskaa? Onko sinulla perusteluja?


    • Anonyymi

      Sannahan huolehti juuri meille suomalaisille 4 MILJARDIN EU-velat.

      Niitä makselee vielä lapsenlapsetkin....

      • Anonyymi

        Ei riitä alkuunkaan, kun pistää nollan perään ollaan lähempänä totuutta. Veronmaksajille lankeaa kallis lasku Sannan työharjoittelusta.


    • Anonyymi

      Sanna Marisenka on tukevasti Kremlin asialla.

      • Anonyymi

        Tottakai kotimaa Venäjän linjoilla.


    • Anonyymi

      Narsismiin kuuluu se ettei kestä kritiikkiä.

      • Ei tarvitse olla narsisti. Jos on huono itsetunto tai oikeutuksen tunnelukko tms on silloinkin vaikea myöntää erehtyneensä.


    • Anonyymi

      Kuka tässä nyt on kritiikkiä kieltämässä. ASIATON kritiikki on eri asia. Siitähän tässä on kyse.

      • Oletko huomannut kuinka varovainen täytyy olla puhuessaan niille joilla on enemmän "uhripisteitä"?


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Oletko huomannut kuinka varovainen täytyy olla puhuessaan niille joilla on enemmän "uhripisteitä"?

        Ei tarvii olla varovainen.
        Kritisoi asioita, älä asiaan kuulumattomia kuten sukupuoli, ikä, jne. Ei se sen vaikeampaa ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii olla varovainen.
        Kritisoi asioita, älä asiaan kuulumattomia kuten sukupuoli, ikä, jne. Ei se sen vaikeampaa ole.

        Itse olen kyllä huomannut, että vaikka mitään noista ei mainitsisikaan, niin ihmiset silti uskovat argumenttini kumpuavan naisvihasta.


    • Anonyymi

      nno niimpä, oletko rumepaa akkaa nähnyt kuin Purra?

      • Minulle ulkonäkö ei niinkään merkitse. Kuten sanoin, perussuomalaiset naiset seisovat omilla jaloillaan.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Minulle ulkonäkö ei niinkään merkitse. Kuten sanoin, perussuomalaiset naiset seisovat omilla jaloillaan.

        Eikös kaikki seiso omilla jaloillaan joilla ne on? Mutta mites persut nyt on huolissaan hoitajien jaksamisesta kun itse olivat lisäämässä työaikaa plus leikkaamassa palkkaa? Lyhyt on muisti kuten persu akoilla jalat. Ps=Paskan suoltajat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kaikki seiso omilla jaloillaan joilla ne on? Mutta mites persut nyt on huolissaan hoitajien jaksamisesta kun itse olivat lisäämässä työaikaa plus leikkaamassa palkkaa? Lyhyt on muisti kuten persu akoilla jalat. Ps=Paskan suoltajat.

        Se on sanonta. Se tarkoittaa sitä, että on itsenäinen ja pärjää omillaan.
        Sitten taas, jotkut istuvat pyörätuolissa, eli ei se kaikilta kirjaimellisestikaan käy.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Minulle ulkonäkö ei niinkään merkitse. Kuten sanoin, perussuomalaiset naiset seisovat omilla jaloillaan.

        joo, persjalkaisia ovat, mitäpäs muutakaan. Etkö ole huomannut että persunaiset ovat keskimääräistä tyhmempiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        joo, persjalkaisia ovat, mitäpäs muutakaan. Etkö ole huomannut että persunaiset ovat keskimääräistä tyhmempiä?

        Minusta asia on päinvastoin.
        He osaavat vastata kysymyksiin ja ajatella laajemmasti, eivätkä ota kaikkea itseensä.


    • Anonyymi

      Mittään ei saa sannoo. Tällähän persu aina selittää suoltamansa tappouhkaukset ja huorittelut.

      • Oletko seurannut palstaa? Totesin, että kaikki ovat yksilöitä ja että epäonnistuminen ei johdu sukupuolesta ja minulle vastattiin, että en vain pidä hallituksesta, koska he ovat naisia.


    • Miten intersektionaalinen feminismi teidän mielestänne eroaa sovinismista?

      • Ashera12

        A on hyvä. B on paha.
        A:ta ei saa kritisoida. B:tä saa kritisoida.
        A palkataan sukupuolena perusteella. B:tä ei.
        A voi välttää vastuuta, koska on A. B ei voi välttää vastuuta, koska on B.

        Mistä kirjoitan?


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        A on hyvä. B on paha.
        A:ta ei saa kritisoida. B:tä saa kritisoida.
        A palkataan sukupuolena perusteella. B:tä ei.
        A voi välttää vastuuta, koska on A. B ei voi välttää vastuuta, koska on B.

        Mistä kirjoitan?

        Suomalaisesta tasa-arvostahan tässä on kyse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisesta tasa-arvostahan tässä on kyse.

        Niin onkin.

        Yhtä hyvin joku voisi luulla, että tarkoitin tuolla tilannetta, missä kehitysmaitten naiset elävät, mistä näkee, että intersektionaalinen "feminismi" onkin vain toinen muoto eriarvoistamisesta.


    • Anonyymi

      On kyllä erikoista, ettei nykyään saa kritisoida hallituksia, naisia, tai tiettyjä vähemmistöjä. Vaikka, itse olen sitä mieltä, että on hyvä, ettei Marin ole lähtenyt yhtä fasistiselle koronalinjalle kuin kokoomus ja perussuomalaiset näyttävät haluavan.

      • Minusta vaalien siirtäminen näin oli kyllä aika hullunkurista.

        Outoa on, että uhripyramidin huipulla pitäisi olla mustat naiset, mutta heidän olemassa oloaan ei hallitus tunnu muistavan.
        Onko valta sokaissut heidät?


      • Anonyymi

        Erikoista? Sehän pitää olla kansalaisoikeus. Sananvapaus! Vihersairaus pitäis kieltää lailla.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1720
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1349
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1278
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      184
      1198
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1053
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1051
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      902
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      876
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      794
    Aihe