Muusikkojen luulot

Ajatellut

Ottavatko artistit/yhtyeet sinut vakavasti musiikkinsa ihailijana ja innokkaana kannustajana, vaiko kuvittelevat sinun olevan kiinnostunut jostain muusta kuin musiikista? Onko monilla turhia luuloja itsestaan ja liian suuri "ego"? Hemputin utelias kuulemaan kokemuksianne:)

10

1261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??!

Mistä sitä tietää mitä he ajattelevat, en ole ajatusten lukija. Aivan sama minulle...

• Muusikkojen luulot

Ei ole outo kysysmys. Ajatus alkoi oikeastaan vaivaamaan huomattuani joidenkin foorumeiden/kotisivujen kohdalla ettei muutamille artisteille/yhtyeille ole mahdollista kotisivujen kautta antaa palautetta ollenkaan vaikka kyse olisi ihan musiikista vaan. Toisten kohdalla taas joille voi, jos laittaa palautetta varsinkin positiivista ja intensiivisesti toimii kannustajana alkaa tulemaan vihjailuja jos mimmoisia.Kenen luulotaudista sitten on kyse itse palautteen saajan vaiko muiden fanien, en osaa sanoa, mutta aivan tajutonta vihjailua ja manipulointia joidenkin sivuilla ja joidenkin sivuille ei edes voi kirjoittaa joten jotain luuloja kai joillain on.

• mitääh
        Muusikkojen luulot kirjoitti:

Ei ole outo kysysmys. Ajatus alkoi oikeastaan vaivaamaan huomattuani joidenkin foorumeiden/kotisivujen kohdalla ettei muutamille artisteille/yhtyeille ole mahdollista kotisivujen kautta antaa palautetta ollenkaan vaikka kyse olisi ihan musiikista vaan. Toisten kohdalla taas joille voi, jos laittaa palautetta varsinkin positiivista ja intensiivisesti toimii kannustajana alkaa tulemaan vihjailuja jos mimmoisia.Kenen luulotaudista sitten on kyse itse palautteen saajan vaiko muiden fanien, en osaa sanoa, mutta aivan tajutonta vihjailua ja manipulointia joidenkin sivuilla ja joidenkin sivuille ei edes voi kirjoittaa joten jotain luuloja kai joillain on.

Minkähänlaisesta vihjailusta siellä on kyse, voisitko vihjaista ? Mulle toi asia ei auennut ollenkaan.

• mää

Artisteja/muusikoita ei paljoa kiinnosta,mitä fanit ajattelee.Keikkapaikoilla tietysti hymyillään ja jutellaan ystävällisesti asiakkaille,mutta todellisuudessa se on ykshailee,mitä "Topi" ajattelee.Tää on palveluammatti,joten feikkaus kuuluu tähän hommaan.Samalla sapluunalla toimii useat vastaavat alat.

• Niki

Yleisesti artisti ei piittaa minkälainen fani on. Mutta jotkut ihmiset ovat kiinnostavia ihmisinä, jonka takia myös artistit saattavat tutustua paljon keikoilla pyörivään faniin. Silloin ehtii vaihtamaan kuulumisia enemmänkin ja tietää toisesta ehkä hieman enemmän.

Eikä tämäkään tarkoita mitään sen enempää, muuta kuin, että kyllä artistit voivat saada faneista kavereita.

Kaikki eivät feikkaa, vaikka feikkaamistahan se koko homma suurimmaksi osaksi on. Mutta niin on koko elämä lähes aina! Karu totuus.

• Tintin
        Niki kirjoitti:

Yleisesti artisti ei piittaa minkälainen fani on. Mutta jotkut ihmiset ovat kiinnostavia ihmisinä, jonka takia myös artistit saattavat tutustua paljon keikoilla pyörivään faniin. Silloin ehtii vaihtamaan kuulumisia enemmänkin ja tietää toisesta ehkä hieman enemmän.

Eikä tämäkään tarkoita mitään sen enempää, muuta kuin, että kyllä artistit voivat saada faneista kavereita.

Kaikki eivät feikkaa, vaikka feikkaamistahan se koko homma suurimmaksi osaksi on. Mutta niin on koko elämä lähes aina! Karu totuus.

Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole,jos vaikka kaveriksi alkaa,tai "pääsee".Tavallisia ihmisiähän nämä artistitkin ovat.Kaikki vain eivät halua päästää fanejaan liian "lähelle".Itselläni vain hyviä kokemuksia.Täytyy ajatella,että he tekevät työtä ja eivät aina halua faneja kantapäilleen.Kunnioitusta molemminpuolin!!!

• Saapas
        Tintin kirjoitti:

Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole,jos vaikka kaveriksi alkaa,tai "pääsee".Tavallisia ihmisiähän nämä artistitkin ovat.Kaikki vain eivät halua päästää fanejaan liian "lähelle".Itselläni vain hyviä kokemuksia.Täytyy ajatella,että he tekevät työtä ja eivät aina halua faneja kantapäilleen.Kunnioitusta molemminpuolin!!!

Oikeassa olet Tintin. Itse olen saanut ystävystyä muutaman artistin kanssa. Aivan tavallisia ihmisiä he ovat. Tunkeilevia faneja eivät artistit yleensä päästä kovin lähelle henkisesti. Minulla on myös vain myönteisiä kokemuksia. Kunnioitan kaikkia artisteja, mutta nämä, jotka ovat tulleet läheisiksi tietenkin vielä enemmän. Annetaan artisteille työ- ja vapaa-ajan rauha. Kyllä he itse ilmaisevat sen milloin haluavat keskustella enemmälti!

• huomattu on...

T Kansalla on suuret luulot itsestään ja luulee että hänellä on paljon ihailijoita.

• Älä märise. Tapsalla on paljon ihailijoita.

• salla

käyn useiden bändien keikalla.Ja keikkojen jälkeen,kun juttelen laulajan/soittajan kanssa,niin usein he kysyvät miltä soitto kuulosti ja miltä muuten vaikutti.Usein myös keikan aikana he kysyvät miltä saundi kuulostaa,täytyykö jotain ääntä nostaa tai laskea.Joten kyllä muusikot arvostavat ja kuuntelevat meidän kuuntelijoiden mielipiteitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3235
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2197
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1800
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81