Viron tautitilanne romahti koko maailman vaikeimmaksi – kymmenys koronakuolemista todettu viikossa, potilaita käännytetään sairaaloista
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de8558e3-f27f-471b-95a9-ad9d100ee7cf
Viron koronavirusilmaantuvuus on nyt korkein koko maailmassa.
Tallinnalaislääkärin mukaan virusvariantin ärhäkkä leviäminen on johtanut siihen, että potilaita käännytetään jo pois pääkaupungin sairaaloista.
Koronavirustilanne Virossa on nyt lukujen valossa vaikein koko maailmassa.
Maailman terveysjärjestö WHO:n seurannan mukaan Viron koronailmaantuvuus on perjantaina 1 537. Tämä tarkoittaa, että maassa on todettu kahden viikon aikana 1 537 uutta koronatartuntaa 100 000 asukasta kohden.
Esimerkiksi Suomessa vastaava luku on WHO:n mukaan 154 eli noin kymmenen kertaa pienempi kuin Virossa.
Toivottavasti rajat on kunnolla kiinni ja myös virolaiset rahtarit testataan.
Viron koronatilanne nyt maailman pahin - onko rajat kunnolla kiinni?
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koska tartunnoista jo 80–90 prosenttia on viruksen brittimuunnosta, tilanne on muuttunut radikaalisti. Virus on paljon aggressiivisempi kuin pandemian alkuvaiheessa ja tarttuu nuoriin, Lätt toteaa.
- Anonyymi
Tietysti rajat ovat auki, eihän rosvoyrittäjät tienaisi ilman halpatyövoimaa,
mitäs siitä jos porukkaa kuolee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988