Kun lukee palstaa..

Ei yhtään ihmettele miksi juuri Suomessa on Eu- maista eniten naissinkkuja.

118

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjoo-o

Tarkoitatko tilastollisesta näkökulmasta sitä että palsta on ikkuna ihmismieleen? Eli siis tuntuu kuin katselisi pimeään pahvilaatikkoon, johon on juuri saksinut kurkistusreiän.

(hihitystä)

• Anonyymi

Outs

Päähäni juuri pälähti pölinäketju siitä, mitä itse olen täällä vuosien saatossa sanonut.

Ei kuulkaas hyvältä näytä.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outs

Päähäni juuri pälähti pölinäketju siitä, mitä itse olen täällä vuosien saatossa sanonut.

(hirn)

Tuosta tulikin mieleen että meillä oli eilen saunailta. En tiennytkään, että harrastan avantouintia.

Tämä nyt ei tietenkään liity mihinkään.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta tulikin mieleen että meillä oli eilen saunailta. En tiennytkään, että harrastan avantouintia.

Tämä nyt ei tietenkään liity mihinkään.

(naurua)

Detalji

Tuossa muutaman pitkänlinjan kivenheiton päässä vietin murrosikäni. Keskustelimme eilen mirristä, jonka kanssa hengailin teininä. Kaupungissa oli kirjasto, ja jostain syystä olimme päätyneet sinne. Mirri oli älymystöä. Nykyään hän on vakuutusyhtiön henkilöstöpäällikkö. No siinä kirjoja katsellessamme ja hänen etsiessä sitä oikeaa, hän sanoi minulle sofistikoituneella hyllymetrillä näin.

- Nämä kirjat tässä eivät ole sinulle.

Siis tyyliin Dostojevskia, Hesseä, ruispeltoja ja sen sellaista.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Detalji

Tuossa muutaman pitkänlinjan kivenheiton päässä vietin murrosikäni. Keskustelimme eilen mirristä, jonka kanssa hengailin teininä. Kaupungissa oli kirjasto, ja jostain syystä olimme päätyneet sinne. Mirri oli älymystöä. Nykyään hän on vakuutusyhtiön henkilöstöpäällikkö. No siinä kirjoja katsellessamme ja hänen etsiessä sitä oikeaa, hän sanoi minulle sofistikoituneella hyllymetrillä näin.

- Nämä kirjat tässä eivät ole sinulle.

Siis tyyliin Dostojevskia, Hesseä, ruispeltoja ja sen sellaista.

(naurua)

Ymmärrättekö tyrmistykseni?

Luulin olevani keskivertoa fiksumpi.

Menin mököttämään lastenosastolle. Istuin pienellä puujakkaralla ja mökötin.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrättekö tyrmistykseni?

Luulin olevani keskivertoa fiksumpi.

Menin mököttämään lastenosastolle. Istuin pienellä puujakkaralla ja mökötin.

(hihitystä)

:) <3

• Anonyymi kirjoitti:

Outs

(hirn)

Mieluusti kurkistelemme vierestä näitä näkyjä mitä laatikkoon tuijottelu tuottaa :)

• Anonyymi

Ei, ei todellakaan ihmettele.
      Itselleni on nyt ihan muutaman vuoden kuluessa tullut aina vain vastenmielisemmäksi ja inhoa herättäväksi suurin osa miessukupuolen edustajista.
      Joskus ennen vielä jopa seurustelinkin, mutta en enää.
      En pysty näkemään mitään puoleensavetävää tuosta porukasta, on niin äärimmäisen harvoja miehiä joita voisi kunnioittaa ja joista voisi pitää niin että yhdessäolo tulisi kyseeseen.
      Ja ne harvat totta kai viedään käsistä ja ovat varattuja alta aikayksikön.
      En tunne menettäväni mitään kun elän yksin. Jos ja kun sellaista miestä ei löydy joka pystyisi kunnioittamaan naista terveellä tavalla, elämään tasavertaisessa suhteessa naisen kanssa, en tietenkään muunlaista huoli.
      Tämän ovat miehet ihan itse saaneet aikaan. Korjatkoot nyt sitä mitä kylvävät.

• Anonyymi

Harmi että on noin ikävät kokemukset miessukupuolesta!

Itsellä on tullut vastaan monta etovaa ukkoa, mutta onneksi silti enemmän tavannut mukavia, normaaleja miehiä. Kaikkien kanssa ei tietenkään ole kemiat kohdanneet, mutta varsin vähän on jäänyt huonoja mielikuvia miehistä.

Täällä netissä ääneen tuntuu pääsevän ne poikkeavat yksilöt, jotka eivät kunnioita muita ihmisiä, miehiä saati naisia. En silti pitäisi epäkunnioitusta vallitsevana maailmantilana, vielä.

• Anonyymi

Se on juurikin näin. Pointsit sulle.

• Anonyymi

Totta. Palstan naisoletetuista useat antaa itsestään niin feministisen vastenmielisen kuvan, sinä etunenässä, ettei ne kelpaa kenellekään.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Feministinen vastalause tuohon "ettei ne kelpaa kenellekään." Toki kelpaa.

Ihme myytti, että feministit vihaisivat miehiä. Suuri osa feministeistä on parisuhteessa, heillä on lapsia ja he sekstailevat miehensä kanssa mielellään. Moni feministi käy saunassa lauantaisin ja tekee muutenkin ihan samoja asioita kuin ei-feministit.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme myytti, että feministit vihaisivat miehiä. Suuri osa feministeistä on parisuhteessa, heillä on lapsia ja he sekstailevat miehensä kanssa mielellään. Moni feministi käy saunassa lauantaisin ja tekee muutenkin ihan samoja asioita kuin ei-feministit.

- Sheena

No en ihmettele miksi feministeistä saa miesvihaisen kuvan, kun lukee mitä he tällekin palstalle kirjoittavat. Jos väittävät aatteensa olevan muuta, niin miksi he eivät edes yritä käyttäytyä sen mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en ihmettele miksi feministeistä saa miesvihaisen kuvan, kun lukee mitä he tällekin palstalle kirjoittavat. Jos väittävät aatteensa olevan muuta, niin miksi he eivät edes yritä käyttäytyä sen mukaan.

Jokainen käyttäytyy omalla tavallaan oli feministi tai ei.

Itse ihmettelen mistä kirjoituksista saa miesvihaisen kuvan. Kirjoituksia olen paljon lukenut, muttei ole osunut silmääni. Onko kyse enemmän kirjoitusten tulkinnasta kuin tosiasioista?

Miesvihan sijaan olen paljon törmännyt naisvihaan. Aivan liian paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Kyllä feministi vihaa miehiä jotka uskaltavat olla eri mieltä hänen kanssaan.

• Useimmista rakkaan palstamme miehistä ei tarvitse ihmetellä, miksi he eivät naisia kiinnosta. ; )

• Anonyymi

Näin on. Katkerat ihmisvihaajat eivät yllättäen ole sitä himotuinta kumppanimateriaalia.

• Anonyymi

Te eukot ette kelpaa kenellekään.

• Meinaat, että jos sinkuksi joutuu, sinkuksi myös jää?

Itte en pidä huonona vaihtoehtona.

• Anonyymi
        SheHe kirjoitti:

Meinaat, että jos sinkuksi joutuu, sinkuksi myös jää?

Itte en pidä huonona vaihtoehtona.

En pidä minäkään sinkkuutta huonona vaihtoehtona. Miksi pitäisin? En edes viitsi vaivautua miesten takia. Menkööt ne naiset, jotka jaksavat miesten kanssa hääräillä, ja olla heille mieliksi. Minä lepään ja nautin omasta rauhasta.

• Anonyymi kirjoitti:

En pidä minäkään sinkkuutta huonona vaihtoehtona. Miksi pitäisin? En edes viitsi vaivautua miesten takia. Menkööt ne naiset, jotka jaksavat miesten kanssa hääräillä, ja olla heille mieliksi. Minä lepään ja nautin omasta rauhasta.

Yym, onhan se välillä kaikkea muuta kun mukavaa, kun ei jaksa hääräillä miehen kanssa. Välillä jaksa koko miestäkään.

Kai sekin kuuluu elämään. Että on nuivaa.

• Anonyymi

Sinä ja allu olette match made in heaven.

• Anonyymi

Eivätkö naiset olekaan sinkkuja omasta vapaasta tahdostaan kuten he itse kehuskelevat?

• Eiköhän suurin osa naissinkuista ottaisi Hyvän suhteen jos sellainen olisi tarjolla.

• Wwuwuw kirjoitti:

Eiköhän suurin osa naissinkuista ottaisi Hyvän suhteen jos sellainen olisi tarjolla.

Itse asiassa mähän tein siitä kerran aloituksenkin..

Noin neljännes naissinkuista ei halua mitään suhdetta, erillissuhde taas on ylivoimaisesti suosituin vaihtoehto..
        https://aijaa.com/ls14cm

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Itse asiassa mähän tein siitä kerran aloituksenkin..

Noin neljännes naissinkuista ei halua mitään suhdetta, erillissuhde taas on ylivoimaisesti suosituin vaihtoehto..
        https://aijaa.com/ls14cm

Hyvä suhde on siis yhtä kuin erillissuhde?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on.

• Anonyymi kirjoitti:

Toivotuin suhdemuoto.

• Anonyymi

Jos aidosti kuvittelisi tämän palstan antavan kattavan kuvan Suomen miestarjonnasta niin sitä muuttaisi joko heti huomenna luostariin tai lähtisi kohti Keski-Eurooppaa, vaikka kävellen. Onneksi sitä kuitenkin tietää, että ne itseäni kiinnostavat miehet eivät ikinä pyörisi täällä. He pyörivät muilla foorumeilla.

• Anonyymi

Höpö höpö

Tämä on taidefoorumi. Taide on käsittääkseni sitä että ei ymmärrä jotain, ja siitä jää sitten jälkiä.

(hihitystä)

• Mun puoliso totes, että ne on vaan jotain idiootteja.. ( siis kun luin sille näitä juttuja).

"- Miehet, joilla on matala asema, ovat naisille vihamielisiä minimoidakseen omaa heikkoa asemaansa, tutkijat sanovat."

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/2015072320075720

"Mitä epävarmempi mies oli omasta maskuliinisuudestaan, sitä enemmän hän piti seksistisen huumorin viljelyä ja homoille nauramista hyvänä juttuna.

Hyvää huumoria on uhanalaisen miehuuden omaavan miehen mukaan mm. naisten käskeminen takaisin keittiöön, tai topakan naisen kyseenlaistaminen vihjailemalla hänelle, että nyt on varmaan se aika kuukaudesta."

https://www.city.fi/blogit/7/epavarmat miehet tekevat pilaa naisista ja homoista/133042

• Anonyymi

Sä olet ainoa, joka puhuu surkimuksista. Musta tämä paikka on viihdyttävä, mutta valtaosa täällä pyörivistä mieshahmoista on hyvin erilaisia, kun mitä itse seurakseni valitsisin. Puhun hahmoista, sillä enhän mä voi tietää ketä ja mitä te todellisuudessa olette. Itse en ole täällä etsimässä seuraa vaan ihan vaan viihdyttämässä itseäni.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mun puoliso totes, että ne on vaan jotain idiootteja.. ( siis kun luin sille näitä juttuja).

"- Miehet, joilla on matala asema, ovat naisille vihamielisiä minimoidakseen omaa heikkoa asemaansa, tutkijat sanovat."

"Mitä epävarmempi mies oli omasta maskuliinisuudestaan, sitä enemmän hän piti seksistisen huumorin viljelyä ja homoille nauramista hyvänä juttuna.

Hyvää huumoria on uhanalaisen miehuuden omaavan miehen mukaan mm. naisten käskeminen takaisin keittiöön, tai topakan naisen kyseenlaistaminen vihjailemalla hänelle, että nyt on varmaan se aika kuukaudesta."

https://www.city.fi/blogit/7/epavarmat miehet tekevat pilaa naisista ja homoista/133042

" Miehet, joilla on matala asema, ovat naisille vihamielisiä minimoidakseen omaa heikkoa asemaansa"

Ihan järjen- ja miesten oman edunvastaista toimintaa. Naisvihaa harjoittava, seksististä huumoria viljelevä, homoille naurava mies jää yksin. Tai vähintään ilman naista. Eihän tuollaista käytöstä kukaan vähänkään itseään kunnioittava nainen siedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet ainoa, joka puhuu surkimuksista. Musta tämä paikka on viihdyttävä, mutta valtaosa täällä pyörivistä mieshahmoista on hyvin erilaisia, kun mitä itse seurakseni valitsisin. Puhun hahmoista, sillä enhän mä voi tietää ketä ja mitä te todellisuudessa olette. Itse en ole täällä etsimässä seuraa vaan ihan vaan viihdyttämässä itseäni.

Voi harmi...olin juuri ehdottamassa treffejä koska asenteesi on niin kiva ja myönteinen.

• Anonyymi

Suomalaisten miesten puolustukseksi sanoisin, ettei ulkomaiset miehet yhtään kummoisempia ole. Huonoa käytöstä en puolusta, mutta kyllä sitä kaikkialta maailmasta löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi harmi...olin juuri ehdottamassa treffejä koska asenteesi on niin kiva ja myönteinen.

No hyvä, ettet ehdottanut. Säästetään molemmat aikaa ja hermojamme. ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisten miesten puolustukseksi sanoisin, ettei ulkomaiset miehet yhtään kummoisempia ole. Huonoa käytöstä en puolusta, mutta kyllä sitä kaikkialta maailmasta löytyy.

Löytyy löytyy, todellakin löytyy. Eikähän tämä palsta nyt tosiaan kovin kattavaa kuvaa suomalaisista miehistä anna. Pikemmin erittäin kapean ja värittyneen kuvan.

• Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö

Tämä on taidefoorumi. Taide on käsittääkseni sitä että ei ymmärrä jotain, ja siitä jää sitten jälkiä.

(hihitystä)

Mä luulin että koirapalsta.. 😮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy löytyy, todellakin löytyy. Eikähän tämä palsta nyt tosiaan kovin kattavaa kuvaa suomalaisista miehistä anna. Pikemmin erittäin kapean ja värittyneen kuvan.

Aivan totta tuo.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mun puoliso totes, että ne on vaan jotain idiootteja.. ( siis kun luin sille näitä juttuja).

Sun puoliso on jäävi puhumaan idiooteista.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Sun puoliso on jäävi puhumaan idiooteista.

-harmiseikirj-

Taisinkin lukea just sun juttujas..

• Anonyymi

Pyörivätkö seksifoorumeilla?
        Miehiä kiinnostavat naiset eivät myöskään pyöri tällä foorumilla.

• Ne on ne paskat geenit... Ei ole sattumaa, että töissäkin se kaikkein kuumin nainen on Espanjasta kotoisin.

• Etkö sä olekaan opiskelija?

• Wwuwuw kirjoitti:

Etkö sä olekaan opiskelija?

Ne on suoritettu ja nyt taas töissä. Töissä oleminen tuntuu opiskelujen jälkeen lähes lomalta.

• Anonyymi

Maisemia seuraavasta kerroksesta

Tästä ikkunasta näkee hyvin järvelle. Järven jääkansi on vahva, ja sen päällä lepää vähäinen kerros kovaa lunta. Latuja ja moottorikelkkojen jälkiä on lähes yhtä paljon kuin on jalanjälkiä. Tällä valkoisen lakeuden päällä illan viimeisissä valoissa kulkee vain yksi ihminen näillä kellonlyömillä. Metsä vastapäisellä niemellä on musta; vain latvat erottelevat puut toisistaan. Yksilöivät. Ihminen jäällä kulkee suksin. Yksin.

Minusta hän on tämän tarinan sankari, tai kontrasti, joka nostaa valkoisen kannen omiin mittasuhteisiinsa.

(hirn)

• Anonyymi

Mutta jos valittavassasi on vain 2 vaihtoehtoa ja kummassakin vaihtoehdossa, sinä kuolet, valinnanvapaus, Duke Nukem -tyyliin, kuolemasi vai erilainen kuolemasi?

• Anonyymi

Naisille ei ole tarjolla riittävästi komeita top 10 miehiä eikä naisille kelpaa tavis ätmit joten naiset on sinkkuja. Rumia miehiä ei rumat naiset kelpuuta

• Sisäisesti rumat eivät kelpaa.

• Tarkoitat siis että palstalla vierailevista naisoletetuista saa sen käsityksen jotta suomalainen nainen on jonkin verran fiksumpi muut eu-maalaiset kanssasisarensa?

• Niinkö tarkoitan?

• Wwuwuw kirjoitti:

Niinkö tarkoitan?

Huomasithan kysymysmerkin?

• Thymallus kirjoitti:

Huomasithan kysymysmerkin?

Tarkoitin että Suomessa on liikaa teuvohakkaraisia..

• Wwuwuw kirjoitti:

Tarkoitin että Suomessa on liikaa teuvohakkaraisia..

Jospa onkin vaan fiksummat naiset kuin eu-maissa keskimäärin. Ymmärtävät pysyä erossa äijänretkuista.

• Thymallus kirjoitti:

Jospa onkin vaan fiksummat naiset kuin eu-maissa keskimäärin. Ymmärtävät pysyä erossa äijänretkuista.

😊😊😊

• Anonyymi

Onko täällä yhtään yksinhuoltajaa paikalla kun tosi paljon vain sinkkuja tuntuu olevan? Vai onko yksinhuoltajat = sinkkuja, minä kun haluaisin kuulla myös yh-kokemuksia? Onko yksinhuoltajien omaa palstaa Suomi24ssä?

• Anonyymi

Ilmoittaudun palvelukseen! Millaisista kokemuksista haluat kuulla? (Tai no oikeesti on yhteishuoltajuus, mutta yyhoo ku yyhoo)

• Anonyymi

Tässä toinen. Mitäs tietoa tarvitset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä toinen. Mitäs tietoa tarvitset?

Miksi yyhoot ei näissä keskusteluissa julista ylpeästi olevansa yh vaan ollaan niin sinkkuja kun vain voi. Ei kai tänä päivänä tätä aihetta tule mitenkään häpeillä? Arvostaisin suuresti että uskallettaisiin tuoda asia ilmi eikä peiteltäisi ihan normaalia elämäntilannetta.

Jos nyt kiinitätte tähän huomiota kun täällä olette ja kirjoittelette niin seuratkaapa asiaa.
        Olisi kiva kun ihmiset uskaltaisi tuoda kantansa esiin aitoina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi yyhoot ei näissä keskusteluissa julista ylpeästi olevansa yh vaan ollaan niin sinkkuja kun vain voi. Ei kai tänä päivänä tätä aihetta tule mitenkään häpeillä? Arvostaisin suuresti että uskallettaisiin tuoda asia ilmi eikä peiteltäisi ihan normaalia elämäntilannetta.

Jos nyt kiinitätte tähän huomiota kun täällä olette ja kirjoittelette niin seuratkaapa asiaa.

Itse ainakin sanon silloin, kun sillä on jotain tekoa itse aiheen kanssa. Kuten huomaat niin ilmoittauduin heti, kun kyselit. Jos ei asialla kuitenkaan ole mitään tekoa keskustelunaiheen kanssa niin miksi se pitäisi sanoa? Jätänhän mä nyt hyvin monta muutakin elämääni ja henkilööni liittyvää asiaa mainitsematta, jos ne eivät itse aiheeseen liity.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinkkuudella ja tehdyillä lapsilla ole mitään tekemistä keskenään.

Sinkku tarkoittaa ihmistä, joka ei ole parisuhteessa.

Aika harva on täysin yh, useimmat eronneet vanhemmat huoltavat molemmat yhteistä lastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ainakin sanon silloin, kun sillä on jotain tekoa itse aiheen kanssa. Kuten huomaat niin ilmoittauduin heti, kun kyselit. Jos ei asialla kuitenkaan ole mitään tekoa keskustelunaiheen kanssa niin miksi se pitäisi sanoa? Jätänhän mä nyt hyvin monta muutakin elämääni ja henkilööni liittyvää asiaa mainitsematta, jos ne eivät itse aiheeseen liity.

Jep komppaan, oon se ekana ilmoittautunut. Sellaisella lisäyksellä etten todellakaan enkä missään nimessä tai tilanteessa voisi edes kuvitella mitenkään häpeäväni äitiyttäni. Ihan vieras ajatusmalli!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep komppaan, oon se ekana ilmoittautunut. Sellaisella lisäyksellä etten todellakaan enkä missään nimessä tai tilanteessa voisi edes kuvitella mitenkään häpeäväni äitiyttäni. Ihan vieras ajatusmalli!

Juu ei tulis mieleenkään hävetä. Ihan vaan äidiksi mä itseni noin valtaosan ajasta miellän. En mä oikeastaan koskaan edes mieti sitä yh-liitettä. 99%:a ajasta mä en lainkaan tiedosta, että meidän elämä olis jotenkin erilaista, kun missään muussakaan lapsiperheessä. Se tulee mieleen esim. kun päiväkodin täti kysyy, että haluunko varhaiskasvatusuunnitelman kotiin luettavaksi ja mä vähän ihmettelen, että mitäs mä sillä teen, kun käytiin jo läpi. Anna tänne vaan niin pistän nimeni alle. Johon hän sitten, että ai niin joo eihän teillä tosiaan kenenkään muun tarvikaan sitä allekirjottaa. Juu ei tarvii. Normiarjessa en asiaa koskaan mieti. Hyvin vaikee olis aktiivisesti tuoda esiin asiaa, joka ei itelle oo millään tasolla osa identiteettiä. Varsinkaan, jos en koe sen liittyvän aiheeseen mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei tulis mieleenkään hävetä. Ihan vaan äidiksi mä itseni noin valtaosan ajasta miellän. En mä oikeastaan koskaan edes mieti sitä yh-liitettä. 99%:a ajasta mä en lainkaan tiedosta, että meidän elämä olis jotenkin erilaista, kun missään muussakaan lapsiperheessä. Se tulee mieleen esim. kun päiväkodin täti kysyy, että haluunko varhaiskasvatusuunnitelman kotiin luettavaksi ja mä vähän ihmettelen, että mitäs mä sillä teen, kun käytiin jo läpi. Anna tänne vaan niin pistän nimeni alle. Johon hän sitten, että ai niin joo eihän teillä tosiaan kenenkään muun tarvikaan sitä allekirjottaa. Juu ei tarvii. Normiarjessa en asiaa koskaan mieti. Hyvin vaikee olis aktiivisesti tuoda esiin asiaa, joka ei itelle oo millään tasolla osa identiteettiä. Varsinkaan, jos en koe sen liittyvän aiheeseen mitenkään.

No miehillä on nyt jokin omituinen tarve tehdä äitiydestä synti ja häpeän aihe. Eivät he tajua, että äidin rakkaus voittaa kaiken muun ja että naiset ovat ihan aidosti onnellisia ja ylpeitä lapsistaan. Itsekin rakastan omaa jälkikasvuani niin ehdoitta, ettei siinä yhdenkään miehen solvaukset tunnu missään. Vaikka muut yrittäisivät sanoa mitä, niin lapseni on ehdottomasti parasta, kauneinta ja tärkeintä, mitä olen tässä elämässä saanut aikaiseksi enkä koskaan laittaisi yhtäkään miestä lapseni edelle. Jos tämä ei miehille sovi, niin se on täysin heidän ongelmansa.

• Anonyymi kirjoitti:

No miehillä on nyt jokin omituinen tarve tehdä äitiydestä synti ja häpeän aihe. Eivät he tajua, että äidin rakkaus voittaa kaiken muun ja että naiset ovat ihan aidosti onnellisia ja ylpeitä lapsistaan. Itsekin rakastan omaa jälkikasvuani niin ehdoitta, ettei siinä yhdenkään miehen solvaukset tunnu missään. Vaikka muut yrittäisivät sanoa mitä, niin lapseni on ehdottomasti parasta, kauneinta ja tärkeintä, mitä olen tässä elämässä saanut aikaiseksi enkä koskaan laittaisi yhtäkään miestä lapseni edelle. Jos tämä ei miehille sovi, niin se on täysin heidän ongelmansa.

Yksinhuoltajuus kaivelee joidenkin miesten persettä siksi, että se on ikään kuin todiste siitä että nainen tulee toimeen ilman miestäkin, tai että miestä ei enää tarvita mihinkään.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Yksinhuoltajuus kaivelee joidenkin miesten persettä siksi, että se on ikään kuin todiste siitä että nainen tulee toimeen ilman miestäkin, tai että miestä ei enää tarvita mihinkään.

Ja jos on yksinhuoltaja niin siitä pitää ainakin olla ihan valtavan ahdistunut ja elämän pitää olla ihan supervaikeaa. Miehettömyydestä pitää kokea suorastaan maailmantuskaa ja jokasesta tunnista selviämisen pitää olla kidutusta. Yksinhuoltaja(äidin) pitää kaatua iltaisin sänkyyn rättiväsyneenä ja murheen murtama ja nukahtaa miehenpuutettaan itkien.

Itse nyt vaan en lainkaan sovi tuohon ajatusmalliin ja tiedän, että se todella risoo muutamia. Meillä on hyvä tukiverkkon ja ihania ihmisiä ympärillä. Mulla on hyvä työ ja hyvä palkka, sekä reilusti vapaa-aikaa. Emme kumpikaan jää mistään paitsi, vaikka olenkin "vain yksinhuoltaja". Mä en tosiaan tule koskaan tavallisessa arjessa edes miettineeksi, että tässä perheessä olisi mitään erilaista tai outoa. Sitten aina silloin tällöin törmää siihen, että joillain ihmisillä on kummallisia kuvitelmia ja tajuaa, että ai noinkin voi ajatella.

• Anonyymi

Miltä tuntuu olla niin suosittu ja ihailtu palstalainen kuin sinä olet?

• Wwuwuw ei ole todellinen henkilö.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Wwuwuw ei ole todellinen henkilö.

No hyvä. Jos olisi, ei pidä ihmetellä miksi miehet mieluummin hakkaa hanskaan kuin panee wuppiksia.

• Anonyymi kirjoitti:

No hyvä. Jos olisi, ei pidä ihmetellä miksi miehet mieluummin hakkaa hanskaan kuin panee wuppiksia.

Suurin osa miehistä ei taida olla homoja.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei taida olla homoja.

Ei hanskaan hakkaaminen kenestäkään homoa tee. Mut jos herää himot partanaiseen, voidaan asiaa kyllä alkaa epäilemään.

• Anonyymi

Muistan kun olin joskus mökillä juurikin 3d-ohjelmointia tekemässä ... funeau oli hauska juttukaveri aina välillä, well I am everywhere.

• Anonyymi

Suomessa on nirsoimmat naiset. Kurpat haluaa jotain pitkiä komeita miehiä vaikka itse ovat satakiloisia läskejä.

• Anonyymi

Aika moni nainen painaa 0,1 tonnia mutta vaatimuksia silti riittää.

• Anonyymi

Pitäisikö satakiloisen läskin kurpan siis haluta ihmisiä vihaava ja naisia haukkuva katkera ukonkäppänä, kuten sinä?

• Miksi ylipainoisenkaan pitäisi suostua suhteeseen epämiellyttävän ihmisen kanssa?

• Anonyymi

Ei ihme, suomessa on lihavimmat naiset, sinkkuinahan tuollaiset pysyy.

• Ei ole, mutta lihavimmat miehet kyllä.

• Anonyymi

Onnrekdsi emme ole turkulaisia tai porilaisia tai hampurilaisia :D

• Anonyymi
    • Anonyymi

Yhtä harmillista kuin miehellinen nainen :D

• Anonyymi

allu eli peris on kirjoitellut ainakin viisisataatuhatta viestiä vinkuessaan naista :D

• Anonyymi

Anyways, but only My ways... niin naisia mihin pitäisi tutustua paremmin, interesting thinghies=naiset ovat thingies, siis heh, noniin mutta kun aikaa riittää.

• Anonyymi

Joo niin en todellakaan ajattele naisia esineinä kuten voisi käsittää sanonnasta "thingies" kyllä kunnioitan tyttöjä.

• Anonyymi

"Suomi on vaarallinen maa naiselle
      Yle uutisoi viime vuonna, että Suomi on Euroopan unionin toiseksi väkivaltaisin maa naisille.

Kun nainen pahoinpidellään, on tapahtumapaikka usein koti tai työpaikka. Parisuhteessa tapahtuvassa fyysisessä väkivallassa tekijöistä valtaosa on miehiä. Seksuaalinen väkivalta kohdistuu useimmiten naisiin ja tyttöihin. Henkirikosten yleisin uhri on tuttavan tai ystävän surmaama mies. Seuraavaksi yleisin uhri on parisuhdekumppanin surmaama nainen."

Sitten ihmetellään että nykyaikainen valistunut nainen ei miestä halua! Ei ainakaan ketä tahansa miestä.
      Täysin järjenvastaista olisikin asettua uhriksi kun siihen ei mikään pakota.
      Nykyajan yhteiskunnassa kun nainen luojankiitos pärjää todella hyvin ilman miestä, vaikka lasten kanssa. Ei tarvita elättäjää, ei olla riippuvaisia miehestä. Se aikakausi on ollutta ja mennyttä ja kuollut ja kuopattu.
      On todella upea asia että kissa lopultakin aletaan nostaa pöydälle! Liian kauan, ihan nykypäiviin näitä ongelmia on peitelty ja vaiettu. Totta kai siitä nousee älämölö, kuka saavutetuista etuuksistaan ja mukavuudestaan suosilla luopuisi, naisten halventamisesta ja polkemisestakaan.
      On toden totta aikakin miesten joutua myöntymään ja hyväksymään että nainen on ihminen, tasavertainen ja itsestään ja elämästään täyden päätäntävallan omaava.
      Jos se niin kovaa kirveltää, kannattaa kysyä itseltään miksi? Olisiko omassa itsetunnossa kohentamisen varaa? Olisiko aika opetella tuntemaan oma arvonsa terveellä tavalla, ei toista sukupuolta pahoinpidellen ja painostaen, omaa egoaan nostaakseen.
      Viha nousee pelosta. Mitä pelätään? Vallan menetystä? Sitä että miehuus kutistuu jos joutuu tunnustamaan naisen ihmisarvon? Mietittävää itse kullekin. Ja ennen kaikkea opittavaa.

• Sinkkunaisten keskuudessa halutuin parisuhdemuoto onkin erillissuhde.

• Anonyymi

Naiset itse on vaarallinen itselleen koska naiset haluaa väkivaltaisia jännämiehien kanssa seurustella. Siihen vielä naiset ottaa lapset mukaan ja se traumatisoituu kun näkee miten naisen oma jännämies hakkaa naista.

• Anonyymi kirjoitti:

Naiset itse on vaarallinen itselleen koska naiset haluaa väkivaltaisia jännämiehien kanssa seurustella. Siihen vielä naiset ottaa lapset mukaan ja se traumatisoituu kun näkee miten naisen oma jännämies hakkaa naista.

Mitään jännämiehiä ei ole olemassakaan, on vain miehiä. Mistään ei nimittäin tiedä tuleeko juuri tämä tietty miesyksilö olemaan väkivaltainen vai. Sama pätee tietysti naiseen. Jotain viitteitä voi olla esim jos miehellä on kovin vanhoillisia, eli konservatiivisia ajatuksia sukupuolista ja ylipäätään asioista.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mitään jännämiehiä ei ole olemassakaan, on vain miehiä. Mistään ei nimittäin tiedä tuleeko juuri tämä tietty miesyksilö olemaan väkivaltainen vai. Sama pätee tietysti naiseen. Jotain viitteitä voi olla esim jos miehellä on kovin vanhoillisia, eli konservatiivisia ajatuksia sukupuolista ja ylipäätään asioista.

Yksi suurimmista varoitusmerkista on juurikin naisten syyllistäminen miehen tekemisistä. Ja tietysti huorittelu yms.

• Anonyymi

Niin koska kaikki naiset ovat tällä palstalla tavoittelemassa itseäni.

• Noin sitä pitää.. ☝️

• Anonyymi

Kun lukee palstaa niin en ihmettele miksi te miehet olette sinkkuja.

• Anonyymi

Monipuolidis juttuja ja virkistäviä niin... pitäisiköhän keittää kahvia ja avata presidentti tumma paahto paketti?

• Anonyymi

Hienoa että jaksat lukea ja kiinnostua.
        Ehkä niissä kahvin virkistämissä aivoissakin alkaa jotain itää ja viritä?
        Uusia ajatuksia ja oivalluksia, jotkin vanhat juurtuneet ajatuskaavat mennä uusiksi?
        Vai onko liian radikaalia ja pelottavaa?

• Anonyymi

Mikä Sinua pelottaa, pelottaako kuolema vai kenties tulevaisuus?

• Kuolema on kaikkien tulevaisuus.

• Anonyymi

Deathwisher on sanonta joka liittyy johonkin, mutta tarkoittaa että itse on nähnyt jo mitä elämällä on tarjottavana, kokenut kaiken ja kuoleman on yhden tekevää hänelle, kuten myös jonkin toisenkin ihmisen kuolema.... en ole tappamassa ketään kuitenkaan tuo on vain ihmistyyppi tai niin :D

• Pari tosiasiaa:

Suomessa on Euroopan väkivaltaisimpia miehiä naisia kohtaan.
      Suomessa miesten humalahakuisuus on yleistä ( liittyy edelliseen)
      Suomessa vain neljäsosa yli 30-vuotiaista on enää normaalipainoisia
      Isät käyttävät vanhempainvapaista alle 10 prosenttia.

• Anonyymi

Väkivalta, humalahakuisuus, normaalipaino - siinä se. Näihin kun lisätään mielenterveysongelmat, kaikenlainen ahdasmielisyys, epäsosiaalisuus ja muut, niin huonolta näyttää.

Enpä tietysti sano, etteikö Suomesta löydy myös paljon aivan ihaniakin miehiä. He löytävätkin vaimon helposti. Hyvä luonne ja käytös, joustavuus. Ne ovat niin miesten kuin naisten valtteja parisuhteessa.

• Anonyymi

Suomessa on hyviä kunnollisia miehiä yllin kyllin, mutta naiset ovat pinnallisesti niin nirsoja, että nämä miehet eivät kelpaa.
      Ihan oikeasti luulen, että Suomessa saattaa olla maailman nirsoimmat naiset kun mietitään kantasuomalaisten pariutumista keskenään.

• Kantasuomalaisten?

• Anonyymi

Kantasuomalaiset ei kyllä pariudu keskenään missäänpäin maailmaa yhtä paljon kuin Suomessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kantasuomalaiset ei kyllä pariudu keskenään missäänpäin maailmaa yhtä paljon kuin Suomessa.

Lol

• Anonyymi

Tosiaan en halua lähteä näihin juttuihin mitä tarkoittaa joku deathwisher eli kkk dragon enkä muihinkaan noihin juttuihin tuollaisiin, olen uskovainen mies.

Ja rukoilen Jumalalta aina apua jotta pystyisin lopettamaan kokonaan tupakanpolttamisenkin, jota yrittänyt sekä alkoholikäytön rajoittamista.

Kumpikin noista operaatioista kyllä onnistuu koko ajan, siis tupakan ja alkoholin vähentäminen sinänsä, en käy missään terapioissa itse vain :)

• Mene muualle hölisemään..

• Anonyymi

wuwuw miksdi Sinulla ri ole Elämää?

• Liian rasittavaa.

• Anonyymi

wuwuw älä suutu turhista vaikka sanoinkin hieman loukkaavasti että et tiedä mikä on ihmisen ja robotin ero... noh niin... mutta itse asianajajieni kanssakin tottunut sanomaan totuudet tai jne.e.hr.

• En ole suuttunut, sä olet vaan rasittava.

• Anonyymi

wuwuw tuollainen on minun elämää vähän sitten oikeastikin, kun joudun vääntämään kaikkien lakiasioiden kanssa... selittää ehkä hirvittävän järkyttävää suhtautumista jos toinen on erimieltä, mutta niin _D

• Anonyymi

Kun lukee palstaa niin ei voi ihmetellä miksi olette sinkkuja koska teillä ei ole sosiaalista elämää. Ei yksikään nainen halua naista joka viettää aikansa palstalla koko aikaa. Miehen pitää olla sosiaalinen ja juoda viinaa baareissa jos naisia halua tavata. Minun nuoruudessa ei ollut nettia eikä tietokoneita vaan silloin vietettiin porukalla aikaa viinaa juomalla jossain kylillä ja niin ne suhteet alkoi naisten kanssa.

T viinamies

• Mä oonkin sitä mieltä, että vaikka täällä maristaan, ettei ole kunnon naisia, homma menee toisinpäin, ei ole järjellisiä miehiä tai ne on jo suhteissa. 😀

Ei oo kun meitä kaheleita jäljellä. 🤪

• Anonyymi

Tuohan on päivän selvä juttu.
        Fiksulle miehelle löytyy seuraa helposti.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuohan on päivän selvä juttu.
        Fiksulle miehelle löytyy seuraa helposti.

Seuraa löytyy kyllä, mutta fiksu miettii myös mihin seuraan lähtee. 😃

• Anonyymi

Mitä sinä luet täällä? Allun puhelinnumeroa vai?

• Anonyymi

Naisia ei voi tavata jos palstalla hörisee joutavia vaan viinaa juomalla naisiin tutustuu baareissa.

T viinamies

• Anonyymi

Todellakaan ei ihmettele miksi Suomessa naissinkkuja on niin paljon.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3106
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2533
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2521
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2188
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      475
      1826
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      248
      1809
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      105
      1775
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1644
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1577
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      23
      1417
    Aihe