Nainen, miksi et haluaisi miestä?

Anonyymi

Ajatteleppa, miten mukava sulla olis, kun sulla olis miesystävä. Se tois sulle aivan uudenlaista ajateltavaa ja elämänarvot muuttuis toisenlaisiksi. Mitä siinä menettäisit? Sitä sinun ei kannata edes miettiä, koska rakkaus pitää elämässä kaikkien vähintään kerran kokea. Mikään rikkaus ei käy tunteen edelle. Se on henkilökohtaista ja jää aina kahden ihmisen välille.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihinkäs se asia mun elämänarvoja muka muuttaisi? Tai mitä ihmeen uutta ajateltavaa se mun elämääni toisi? Rakastunut olen kyllä ollut, että senkään puolesta ei siinä mitään hirvittävän uutta tulis.

• Anonyymi

Tietysti haluan hänet, johon ihastuin, rakastuin, lumouduin,..
      En muuten olisi tässä kaipaamassa häntä. Mutta ketään muuta en nyt halua enkä huoli kuin hänet.

• Anonyymi

Sanotaanko että miehet ovat rikkoneet jo tarpeeksi. Ei lisää kiitos.

• Anonyymi

Miehet?

• Naiset ilmeisesti viihtyy yksin. En ymmärrä. Eikö naiset kaipaa läheisyyttä?

• Anonyymi

Kun on tavannut paskoja miehiä niin ei viitsi enää yrittää. Pettäviä, valehtelevia niin ei halua enää yrittää.

• allu35
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on tavannut paskoja miehiä niin ei viitsi enää yrittää. Pettäviä, valehtelevia niin ei halua enää yrittää.

Ymmärrän. Mäki tapaan jatkuvasti vääränlaisia naisia... en ymmärrä

• Anonyymi

Kiitos vinkistä mutta itse tiedän paremmin, että sopiiko mies elämään!
      Tällä haavaa ei sovi nähtäväksi jää se, että pystynkö koskaan enää luottamaan yhteenkään. Kun on tarpeeksi pelleilty, loukattu hyvin lapsellisella tavalla ja ajattelemattomasti. Sitä käy niin, että ihminen muuttuu kovaksi ja tulee varovaisemmaksi kuin koskaan aikaisemmin.
      Enkä minä toisen omaa huoli, enkä ketä tahansa onnenonkijaa!
      Siihen asti yksin mielummin.

• Anonyymi

Haluan toki miehen, mutta haluan miehen vain syvästä ja vahvasta rakkaudesta. Miehen ei tarvitse eikä pidä olla täydellinen, mutta tunne pitää löytyä molemmin puolin vahvana.

Ihan kiva, mukava, vähän ihastunut, joka sängyn kautta muuttuu alkavaksi rakastumiseksi ei enää riitä.

• Anonyymi

Sama minulla. Olen huomannut, että joidenkin ihmisten on yllävän vaikeaa sitä ymmärtää. Olen kuitenkin ihan onnellinen yksin, kunnes kohtaan aidon rakkauden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama minulla. Olen huomannut, että joidenkin ihmisten on yllävän vaikeaa sitä ymmärtää. Olen kuitenkin ihan onnellinen yksin, kunnes kohtaan aidon rakkauden.

Monet ihmiset ovat onnellisisempia yksinään asuen.
        Miten tämä asia, on niin vaikea joidenkin ymmärtää?
        Miksi elämään kannattaisi ottaa, miestä vaivoiksi ja muutenkin ongelmia lisäämään?
        Vain harvat miehet lienevät niin fiksuja, että osaavat ja tahtovat elää sovussa.

• Anonyymi

Niin. Mutta ihastun liian helposti ja siitä ystävyydestä ei tule mitään muuta kuin jännitystä ja välttelyä.

• Anonyymi

Olen kyllä haaveillut siitä mitä hänen miehen kanssa voisi olla. Mikään ei kuitenkaan ole niin kuin kuvittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä haaveillut siitä mitä hänen miehen kanssa voisi olla. Mikään ei kuitenkaan ole niin kuin kuvittelee.

En siis halua kohdata häntä, mutta haluan nähdä. Näin on aina, kun ihastun.

• Anonyymi

Koska pidän naisista.

• Anonyymi

Mikä mun elämänarvoissa on vikana kun niiden pitäis muuttua toisenlaisiksi ??

• Anonyymi

Kyllä sellasen sopivan miehen kanssa ihanaa oliskin. Elämänarvoja se ei tietenkään muuttais, sillä niiden pitää olla yhteensopivat.

• Anonyymi

Minulla on vallan toisenlainen näkemys tästä asiasta.
      Aina ihmissuhde ei tuo onnea ja taivasta, uusi tuttavuus voi sekoittaa koko sinun elämän aivan päälaelleen ja tuoda elämään paljon ongelmia.
      En ole valmis jakamaan arkea, elämääni kenenkään kanssa tällä hetkellä.
      Enkä tule koskaan valitsemaan loppuelämän ihmissuhteeksi, miestä josta en aidosti välitä ja josta en ole myös kiinnostunut oikeasti.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen aloitus? Elämässä voi kokea mukavia tunteita, mutta rakkautta ei voi vain kokea. Rakkaus on kuin hyvä kirja, jotkut omaavat taidon päästä kirjan sisälle, eläytyä ja nauttia, mutta kaikille ei ole suotu kärsivällisyyttä ja mielikuvitusta.
      https://youtu.be/kjkv0U287E4

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      47
      4314
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      104
      3484
    3. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      39
      1825
    4. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      106
      1753
    5. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      119
      1501
    6. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      10
      1405
    7. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      8
      1204
    8. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      76
      1183
    9. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      109