Minkä vtun takia en sulle muka kelpaa?
Olet täydellinen nainen mulle miehelle.
21
53
Vastaukset
- Anonyymi
kuka? Mistä tiedät ettet kelpaisi?
- Anonyymi
Ja mistäs olet saanut tällaisen ajatuksen päähäsi?
- Anonyymi
Eihän sille vaan voi mitään jos toisella ei ole lämpimiä tunteita sinua kohtaan.
- Anonyymi
Tunne ei varmaan ole molemminpuolinen. Hän ei siis ajattele että sinä olisit hänelle täydellinen mies.
- Anonyymi
Niin se varmaan on.
- Anonyymi
Kirjoitat vtun loukkaavasti. Jos oot livenä samanlainen, siinä on sulle vastaus.
- Anonyymi
Sorry en tarkoittanut.
- Anonyymi
No niin mitään merkkedjä ei ole siitä, että olisit kiinnostunut minusta.
Eikä sekään ole koko totuus asiassa, joka on hyvin moninmutkainen kokonaisuus.
Tulehan lähemmäksi ja juttusille, sekään ei kerro vielä mitään lopputuloksesta.
En ole enää tyttönen en vielä aikoihin vanhus:
Sinäkään et voi olla keskenkasvuinen et vanhus. - Anonyymi
No jos se arvostaa sen vitun korkeemmalle ku sut
- Anonyymi
Ei siitä ole kysymys.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Ei ole siitä kyse ja kelpaat kelle vaan laulun sanoin. Minulla vaan on jo hyvä mies, en tarvitse toista ettei tarvitse rakentaa haaremia. Meillä on myös ikäeroa kieltämättä. Mielelläni olisin kuitenkin ihan myönteisessä väleissä kanssasi. Jos se sinulle sopii? Hyvää yötä😊
- Anonyymi
Trollolloo
- Anonyymi
Jospa larppaisit seuraavaksi mukavaa vaimoa. Vaikka irl.
- Anonyymi
Niin hyvä että tarvii ikävä palstalla se kertoa, niin feikki teksti 😅
- Anonyymi
Kuten jo ketjussa sanottu, sinä et välttämättä ole hänen makuunsa.
"minä haluan, minulle tehty, minua varten" osoittaa tietyn piirteen ihmisestä, ei ole kaikkien makuun. *thumb down* - Anonyymi
Kysy sitä face to face niin saat vastauksen!
- Anonyymi
Ei se aina natsaa.
Aina ei tunteet natsaa, eikä niitä voi väkisin toiseen istuttaa.
Mutta, vastaan tähän kuin tää olisi mulle:
Sun kelpaamisesta ei todellakaan ole kyse, sä kelpaat sellaisenaan. Mä en oo mitään kumppanimatskua kellekään monine ongelmineni. Olisin onnellinen jos.... Pärjään kyllä, eikä mun maailma kaadu siihen jos kaikki haaveet ei aina toteutuisi. Eihän ne ole ennenkään toteutuneet. Tai ainakaan kaikki. Nuoremmalle, jota en saa mielestäni.- Anonyymi
Mies, sinä kelpaat kyllä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 472779
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452062