Väittävät, että paraislaisista yli 15% on tähän päivään mennessä saanut vähintään ensimmäisen rokotteensa.
Mutta miten sitten voi olla niin, että tunnen useampiakin yli 70-vuotiaita paraislaisia asukkaita, jotka eivät ole mitään rokotusta saaneet?
Onko näissä paraisten rokotteiden jakelussa jotain sisäpiirien filunkipeliä vai missä oikein maksaa?
Keitä paraisilla oikein rokotetaan?
12
812
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se menee ,on aina mennyt miks nyt muuttuisi
- Anonyymi
No tietenkin ns. PAREMPI kieliset ensin, sitä filunkipeliä siellä varmasti aina pelataan.
- Anonyymi
Sisäpiiri ensin ja jos piikkejä jää niin sitten muita, näin se toimii muissakin asioissa
- Anonyymi
En yhtään ihmettelisi että ensimmäisten joukossa kirjoitettu kuinkas muuten ruotsinkieliset asukaat ensin siis rokotettaviksi....
- Anonyymi
No etkö sinä tiedä että ne Paraisten ruotsinkieltä mongertavat ovat etusijalla ja jos jotain jää niin ehkä muun kielisetkin jotain saavat mahdollisesti tai sitten ei mitään....
- Anonyymi
Ilman muta sisäpiirin lähipiiri rokotetaan ensin ja tietysti sitten kaverit ja niiden kaverit jne. jne. jne
- Anonyymi
Ilman muuta on rokotus järjestys, ensimmäiseksi tietysti pistoksen saavat nämä ruotsinkieliset tietysti ja sitten ehkä muille jos on jotain jäänyt käyttämättä.....
- Anonyymi
Parempia ihmisiä rokotetaan... he pitävät yhteiskuntaa pystyssä.
- Anonyymi
Ilman muuta Paraisilla on sitä ja paljonkin muutakin filunkia touhua...
- Anonyymi
Niinpä niin, ehkä se on nyt niin että ensin saavat rokotuksen ne ruotsinkielen puhuja ja sitten jos rokotteita riittää niin ehkä sitten saavat jotkut muut jne.......
- Anonyymi
Ensin rokotteen saavat tietysti Paraisten ruotsia puhuvat ja sitten voi ehkä olla muiden vuoro siis jos on jäänyt vielä rokotteita voi ehkäpä vielä riittää Suomen kielisille myös.....
- Anonyymi
Laitetaan nyt hieman jäitä tähän salaliitto teoriaan. Ensinnäkin voi varata ajan.
Asun Paraisilla (etänä työssä COVID 19 takia tilanne on minusta hirveä Helsingissä) mutta työpaikkani on viralliseti Helsingissä. Ennen kun haukutaan paikkallinen vain niin olen asunut vuosia pääkaupunki seudulla ja olen vuokranantaja. En viitsinyt myydä mitä omistan siellä mutta jo voi kai sanoa että en todellakaan ole köyhä mutta en myöskään joku rikas miljonääri.
Olen työelämässä ja minulla on 2 mahdollisuutta saada rokotus:
A. Kunta Parainen. Voi jopa varata soittamatta Internet kautta jos asuu Paraisilla.
Voi myös soittaa ja varata jos haluaa.
B. Työterveys kautta. lähin Paikka on minulle Turussa, jota minun työnantajan kautta voin saada rokotuksen.
Minulla on nyt 2 rokotusta ja en halua vielä 3 rokotustaa sen takia että kesällä haluan tehdä ystävän kanssa ulkomaan matkan.
Laitetaan hieman salaliitto teoria kannustetta:
Mitt modersmål är svenska!
En vihaa suomenkielisiä. Puolet ystävistäni puhuu ruotsia ja puolet puhuu suomea.
En ole huomannut tai kuullut vaikeata saada rokotetta Paraisilla.
Siitä en sitten tiedä jos välillä jossain kunnassa Suomessa tilapäisesti rokotteet voi olla loppu kunnes saadaan lisää.
Lopuksi minulla ei ole mitään valtaa kuka saa rokotteet. Rokotteita voi saada joko työterveyden kautta jos on sellainen työnantaja (kuten minulla on) tai kunnan kautta. Työnantajani muuten ihan äskettäin on lisännyt että voin saada rokotteen heidän kautta. Olen saanut rokoteteita Paraisten Terveys keskuksessa. Nyt taidan ottaa 3 rokotteen jossain vaiheessa Työterveyden kautta kun nyt viimeinkin työnantajani suostuu maksaa sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446