Kevätpäivän tasaus

Artolle tiedoksi, että tänään oleva kevätpäiväntasaus tarkoittaa sitä, että aurinko siirtyy eteläiseltä pallonpuoliskolta pohjoisella pallonpuoliskolle ja siksi paistaa tänään kohtisuoraan alan päiväntasaajalta. Siltä tänäänkin päiväntasaajalla ihmisestä jää varjo puolenpäivänkin aikaan. Se vain on "mahdollisimman paljon" ihmisen alla, mutta valokuvattavissa.

18

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eim liity mitenkään mormonismiin!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Matkin Artoa. Seuraavaksi uhoan:

        Nyt jäi Arto sanattomaksi!


      • Kas vain en olisi tuota tiennytkään. Nyt on maa kokonaan pystyasennossa ja pohjoisnapa on suoraan ylöspäin.


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Matkin Artoa. Seuraavaksi uhoan:

        Nyt jäi Arto sanattomaksi!

        Kuka jäi sanottomaksi. En ainakaan minä.


      • Arto777 kirjoitti:

        Kas vain en olisi tuota tiennytkään. Nyt on maa kokonaan pystyasennossa ja pohjoisnapa on suoraan ylöspäin.

        Heh....


      • Arto777 kirjoitti:

        Kuka jäi sanottomaksi. En ainakaan minä.

        Jäithän. Ihmisestä tulee varjo ihan joka päivä ja kaikkina kellonaikoina silloin kun aurinko paistaa. Sinä olet väittänyt, että päivätasaajalla ihmisestä ei jää varjoa!


      • Arto777 kirjoitti:

        Kas vain en olisi tuota tiennytkään. Nyt on maa kokonaan pystyasennossa ja pohjoisnapa on suoraan ylöspäin.

        Tänään jo sai vähän D- vitamiinia auringosta. Kun aurinko paistoi täydeltä laidalta ainakin minun paikkakunnalla.


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Jäithän. Ihmisestä tulee varjo ihan joka päivä ja kaikkina kellonaikoina silloin kun aurinko paistaa. Sinä olet väittänyt, että päivätasaajalla ihmisestä ei jää varjoa!

        JOOO kyllä tuli varjo minusta minun paikkakunnalla, kun aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Mutta jo esim. Italiassa olisi varjo ollut paljon lyhyempi kuin oli Suomessa. Ja päiväntasaajalla ei ole varjoa laisinkaan. Saa ottaa ison sateenvarjon että näkee varjon suoraan allansa. Mutta ilman sateenvarjoa ei ole varjoa ihmisen alla.

        Tämä on liian vaikeata höpölixin järjelle, joten ei kannata edes keskustella.

        Minä teen tarjouksen mennään koronan jälkeen päiväntasaajalle. Jos minä olen väärässä minä maksan koko lystin, mutta jos sinä (niin kuin oletkin) maksat sinä. Minä huolehdin kaikesta, että sinä kielitaidottomana tulet toimeen lentokentillä ja hotelleissa ja muissa, joten sinun ei tarvitse huolta kantaa.


      • Arto777 kirjoitti:

        JOOO kyllä tuli varjo minusta minun paikkakunnalla, kun aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Mutta jo esim. Italiassa olisi varjo ollut paljon lyhyempi kuin oli Suomessa. Ja päiväntasaajalla ei ole varjoa laisinkaan. Saa ottaa ison sateenvarjon että näkee varjon suoraan allansa. Mutta ilman sateenvarjoa ei ole varjoa ihmisen alla.

        Tämä on liian vaikeata höpölixin järjelle, joten ei kannata edes keskustella.

        Minä teen tarjouksen mennään koronan jälkeen päiväntasaajalle. Jos minä olen väärässä minä maksan koko lystin, mutta jos sinä (niin kuin oletkin) maksat sinä. Minä huolehdin kaikesta, että sinä kielitaidottomana tulet toimeen lentokentillä ja hotelleissa ja muissa, joten sinun ei tarvitse huolta kantaa.

        Uskomatonta hölmöilyä! Ja kuten olen kertonut, pohjoisen pallonpuoliskon kesällä ei ole syytä mennä päiväntasaajalle. Olin Hainanin saarella Sanyan hiekkarannalla ja keskipäivällä aurinko paistoi jokseenkin suoraan yläpuolelta. Varjo oli tietenkin, vaikkakin todella pieni.

        Olen kyllä matkustellut paljonkin ja tulen ulkomaankielellä toimeen. Mutta ei meidän tarvitse matksutaa mihinkään kun laitat todisteeksi kuvan, jossa ihmisellä ei ole varjoa auringonpaisteessa.


    • Anonyymi

      Keskity Raamatun sanaan, äläkä tyhjän puhumiseen

      • Ei höpölix tiedä Raamatusta yhtään mitään. Sieltä mistä totuus löytyisi, siitä ei höpölix tiedä yhtään mitään.


      • Arto777 kirjoitti:

        Ei höpölix tiedä Raamatusta yhtään mitään. Sieltä mistä totuus löytyisi, siitä ei höpölix tiedä yhtään mitään.

        Mikä on totuus päiväntasaajasta ja ihmsien varjosta? Löytyykö Raamatusta? Annatko kohdan?


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Mikä on totuus päiväntasaajasta ja ihmsien varjosta? Löytyykö Raamatusta? Annatko kohdan?

        1. Joh. 4:15


      • Anonyymi kirjoitti:

        1. Joh. 4:15

        "Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa."

        Ei tuossa sanota ihmisen varjosta päiväntasaajalla yhtään mitään.


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Mikä on totuus päiväntasaajasta ja ihmsien varjosta? Löytyykö Raamatusta? Annatko kohdan?

        Ei siitä ole mainintaa, kun Raamatun tapahtumat eivät tapahtuneet päiväntasaajalla.


        Varjosta kyllä puhutaan muutamassa kohtaa.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        "Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa."

        Ei tuossa sanota ihmisen varjosta päiväntasaajalla yhtään mitään.

        Keskity Raamatun Sanaan!


      • Arto777 kirjoitti:

        Ei siitä ole mainintaa, kun Raamatun tapahtumat eivät tapahtuneet päiväntasaajalla.


        Varjosta kyllä puhutaan muutamassa kohtaa.

        Mutta väitit, että vastaus löytyy. Ei sitten löytynytkään. Sitä paitsi osa Raamatun tapahtumista on melko lähellä Kauriin kääntöpiiriä, joka kulkee Etelä-Egyptin halki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskity Raamatun Sanaan!

        Mutta on paljon asioita, joihin Raamatusta ei löydy vastausta. Tuo varjojuttukin on sellainen.

        Otapa sinä kantaa siihen, että onko Arto oikeassa vai oletko sinä naama punaisena uskonveljesi hölmöillessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe