Kevätpäivän tasaus

Artolle tiedoksi, että tänään oleva kevätpäiväntasaus tarkoittaa sitä, että aurinko siirtyy eteläiseltä pallonpuoliskolta pohjoisella pallonpuoliskolle ja siksi paistaa tänään kohtisuoraan alan päiväntasaajalta. Siltä tänäänkin päiväntasaajalla ihmisestä jää varjo puolenpäivänkin aikaan. Se vain on "mahdollisimman paljon" ihmisen alla, mutta valokuvattavissa.

18

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eim liity mitenkään mormonismiin!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Matkin Artoa. Seuraavaksi uhoan:

        Nyt jäi Arto sanattomaksi!


      • Kas vain en olisi tuota tiennytkään. Nyt on maa kokonaan pystyasennossa ja pohjoisnapa on suoraan ylöspäin.


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Matkin Artoa. Seuraavaksi uhoan:

        Nyt jäi Arto sanattomaksi!

        Kuka jäi sanottomaksi. En ainakaan minä.


      • Arto777 kirjoitti:

        Kas vain en olisi tuota tiennytkään. Nyt on maa kokonaan pystyasennossa ja pohjoisnapa on suoraan ylöspäin.

        Heh....


      • Arto777 kirjoitti:

        Kuka jäi sanottomaksi. En ainakaan minä.

        Jäithän. Ihmisestä tulee varjo ihan joka päivä ja kaikkina kellonaikoina silloin kun aurinko paistaa. Sinä olet väittänyt, että päivätasaajalla ihmisestä ei jää varjoa!


      • Arto777 kirjoitti:

        Kas vain en olisi tuota tiennytkään. Nyt on maa kokonaan pystyasennossa ja pohjoisnapa on suoraan ylöspäin.

        Tänään jo sai vähän D- vitamiinia auringosta. Kun aurinko paistoi täydeltä laidalta ainakin minun paikkakunnalla.


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Jäithän. Ihmisestä tulee varjo ihan joka päivä ja kaikkina kellonaikoina silloin kun aurinko paistaa. Sinä olet väittänyt, että päivätasaajalla ihmisestä ei jää varjoa!

        JOOO kyllä tuli varjo minusta minun paikkakunnalla, kun aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Mutta jo esim. Italiassa olisi varjo ollut paljon lyhyempi kuin oli Suomessa. Ja päiväntasaajalla ei ole varjoa laisinkaan. Saa ottaa ison sateenvarjon että näkee varjon suoraan allansa. Mutta ilman sateenvarjoa ei ole varjoa ihmisen alla.

        Tämä on liian vaikeata höpölixin järjelle, joten ei kannata edes keskustella.

        Minä teen tarjouksen mennään koronan jälkeen päiväntasaajalle. Jos minä olen väärässä minä maksan koko lystin, mutta jos sinä (niin kuin oletkin) maksat sinä. Minä huolehdin kaikesta, että sinä kielitaidottomana tulet toimeen lentokentillä ja hotelleissa ja muissa, joten sinun ei tarvitse huolta kantaa.


      • Arto777 kirjoitti:

        JOOO kyllä tuli varjo minusta minun paikkakunnalla, kun aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Mutta jo esim. Italiassa olisi varjo ollut paljon lyhyempi kuin oli Suomessa. Ja päiväntasaajalla ei ole varjoa laisinkaan. Saa ottaa ison sateenvarjon että näkee varjon suoraan allansa. Mutta ilman sateenvarjoa ei ole varjoa ihmisen alla.

        Tämä on liian vaikeata höpölixin järjelle, joten ei kannata edes keskustella.

        Minä teen tarjouksen mennään koronan jälkeen päiväntasaajalle. Jos minä olen väärässä minä maksan koko lystin, mutta jos sinä (niin kuin oletkin) maksat sinä. Minä huolehdin kaikesta, että sinä kielitaidottomana tulet toimeen lentokentillä ja hotelleissa ja muissa, joten sinun ei tarvitse huolta kantaa.

        Uskomatonta hölmöilyä! Ja kuten olen kertonut, pohjoisen pallonpuoliskon kesällä ei ole syytä mennä päiväntasaajalle. Olin Hainanin saarella Sanyan hiekkarannalla ja keskipäivällä aurinko paistoi jokseenkin suoraan yläpuolelta. Varjo oli tietenkin, vaikkakin todella pieni.

        Olen kyllä matkustellut paljonkin ja tulen ulkomaankielellä toimeen. Mutta ei meidän tarvitse matksutaa mihinkään kun laitat todisteeksi kuvan, jossa ihmisellä ei ole varjoa auringonpaisteessa.


    • Anonyymi

      Keskity Raamatun sanaan, äläkä tyhjän puhumiseen

      • Ei höpölix tiedä Raamatusta yhtään mitään. Sieltä mistä totuus löytyisi, siitä ei höpölix tiedä yhtään mitään.


      • Arto777 kirjoitti:

        Ei höpölix tiedä Raamatusta yhtään mitään. Sieltä mistä totuus löytyisi, siitä ei höpölix tiedä yhtään mitään.

        Mikä on totuus päiväntasaajasta ja ihmsien varjosta? Löytyykö Raamatusta? Annatko kohdan?


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Mikä on totuus päiväntasaajasta ja ihmsien varjosta? Löytyykö Raamatusta? Annatko kohdan?

        1. Joh. 4:15


      • Höpsislöpsis
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Joh. 4:15

        "Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa."

        Ei tuossa sanota ihmisen varjosta päiväntasaajalla yhtään mitään.


      • Höpsislöpsis kirjoitti:

        Mikä on totuus päiväntasaajasta ja ihmsien varjosta? Löytyykö Raamatusta? Annatko kohdan?

        Ei siitä ole mainintaa, kun Raamatun tapahtumat eivät tapahtuneet päiväntasaajalla.


        Varjosta kyllä puhutaan muutamassa kohtaa.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        "Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa."

        Ei tuossa sanota ihmisen varjosta päiväntasaajalla yhtään mitään.

        Keskity Raamatun Sanaan!


      • Arto777 kirjoitti:

        Ei siitä ole mainintaa, kun Raamatun tapahtumat eivät tapahtuneet päiväntasaajalla.


        Varjosta kyllä puhutaan muutamassa kohtaa.

        Mutta väitit, että vastaus löytyy. Ei sitten löytynytkään. Sitä paitsi osa Raamatun tapahtumista on melko lähellä Kauriin kääntöpiiriä, joka kulkee Etelä-Egyptin halki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskity Raamatun Sanaan!

        Mutta on paljon asioita, joihin Raamatusta ei löydy vastausta. Tuo varjojuttukin on sellainen.

        Otapa sinä kantaa siihen, että onko Arto oikeassa vai oletko sinä naama punaisena uskonveljesi hölmöillessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      64
      2819
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2236
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      73
      2158
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      141
      1841
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1464
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      146
      1455
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      458
      1219
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1214
    9. Olet tosi lapsellinen...

      Ja kiva harrastus tämä palstailu sulla. Lisää uskottavuutta ja luotettavuutta paljon. 🙄 Eipä sillä onneksi enää ole väl
      Ikävä
      44
      1035
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1029
    Aihe