Tsunami varoitus annettu. ILtasanomat.
Japanissa Honsun edustalla 7,0 richterin maanjäristys
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ton kokosesta järistyksestä viel surffaamaan pääse? :/
Eks tuol päi ollu muutes vast pari viikkoo sit vähä reilumpiki järäys? Ja tuliks siit joku ”hulppee” parinkytäsentin laine?
Toisaalt: Aika huolestuttavaa sinänsä jos tuol alkaa olemaa ton kokosii järistyksii solkenaa samalla suunnalla, ku yleesähä se merkkaa et on joku isompi jyräystulossa? :/- Anonyymi
Taitaa olla painetta maapallon sisuksissa, kun Islannissakin tuo 900 nukkunut tulivuori alkoi purkautua.
- Anonyymi
Ai, sinä muistat että Richterin asteikko on olemassa.
Tiedonvälityksessä se väännetään magnitudiksi.
Richterin magnitudi on määritelmän mukaan paikkaan sidottu sillä värähtely jota mitataan Richterin asteikolla on mittauspaikasta voimakkaasti riippuvainen.
Magnitudi on siis Rihterin asteikon johdannainen.
Miksi sitten vaikkapa virran voimakkuus on nimetty André-Marie Ampère tai jännitteen yksikkö Alessandro Volta - Anonyymi
Voimakuutta on korjattu 7,2 richteriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749