Emmerdalen paras perhe ja aviopari

Anonyymi

Mielestäni paras perhe ja aviopari emmerdalessa on Jimmy ja Nicola King.
He ovat, mitä ovat, hölmöilyineen. Jimmyn ja Nicolan liitto on tässä sarjassa aika harvinainen. Se on vahva ja kestänyt monenlaiset koetukset. Kuten toisen vastaavan parin Lisan ja Zak Dinglen suhde.Jimmy ja Nicola rakastavat aidosti toisiaan ja lapsiaan. Nicola, vaikka hän on ajoittain melko hirveä persoona.
Hän rakastaa Jimmyn lapsia, yhtä paljon kuin omaansa Angelicaa, vaikka hän ei ole näiden poikien biologinen äiti.

Olisi kurjaa katsella, jos tälläinen pariskunta ja ehjä perhe jotenkin lopullisesti hajoitettaisiin. Pelkään näinkin vielä käyvän. Koska emmerdalen käsikirjoittajat kekisivät aina jotain, pirullisia konkeloita ja kaikenlaisia epäonnistumisia jatkuvasti kaikkien kylän asukkaiden elämään.
Kummalliset riidat, uskottomuus, tai traagiset tapahtumat ovat päättäneet monia onnellisia ihmissuhteita, erottaneet ihmisiä toisistaan ja etenkin hajoittaneet perheitä.

Jos olisi tylsää katsella sarjassa, aina vaan toinen toistaan onnellisempia ihmisiä ja tapahtumia. Aika tylsäksi alkaa mennä jo näiden onnettomien ihmisten ja heidän elämänsä katselukin. Näytetään miten joku saa, ikäänkuin "elämänsä palikkatornin" onnistuneesti kasattua. Se ei koskaan kauan pystyssä pysy. Tuntuu kuin, sarjan tekijöillä olisi joku pakkomielle, tavalla, tai toisella, potkaista se palikkatorni nopeasti kumoon.

9

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kieltämättä Jimmyn ja Nicolan avioliitto on harvinaisen pitkä, kun vertaa Emmerdalen avioliittoihin. Mutta molemmilla on menneisyytensä. Nicolalla on muistaakseni kolmas miespuolinen sarjassa ja Jimmyllä toinen toinen avioliitto. Lisäksi Jimmyllä on avioliiton ulkopuolinen lapsi.
      Lisan ja Zakin avioliittokin on pitkä, vaikka Zak kävi välillä toisen naisen kanssa naimisissa.
      Mutta kieltämättä mukava nähdä (suhteellisen) onnellinen perhe sarjassa.

      • Anonyymi

        Tuli yksi toinen liikaa...


    • Anonyymi

      Samaa mieltä aloittajan kanssa. Kingit ovat ehdottomasti tämän hetken paras pari ja perhe. Vaikka Jimmy vähän liian usein pelle onkin niin Nicolan ja Jimmyn suhde on omalla tavallaan hyvinkin toimiva ja mukavaa seurattavaa ylä ja alamäkineen.

      Sam ja Lydia hyvällä kakkossijalla, he ovat mielestäni vähän sellainen nykypäivän versio Zackin ja Lisan parhaista päivistä.

    • Anonyymi

      Suhdehan alkoi vähemmän romanttisesti, suoraan kuorma-auton 'ruumaan'? tai takaosaan puuhastelemaan, mutta yhdessä on pysytty. Ovatko he naimisissa?
      Marlon, David, Laurel, Debbie, Moira, Jai, Leyla, Tracy , Pete ja moni muu vaihtaa kumppania usein.
      Lydia ja Sam on toinen esimerkki hyvältä vaikuttavasta suhteesta. Samoin Paddy ja Chas.
      Jotkut taas pysyvät enimmäkseen sinkkuina kuten Victoria ja Pria, kylän kaunottaret.

      • Anonyymi

        Sam ja Lydia kyllä näyttää aika onnellisilta yhdessä. Voi olla ettei Emmerdalessa heillä juurikaan kiusauksia löydy, Ovat sen verran omanlaisiaan
        Paddylla ja Chasilla on jo toinen yritys menossa. Draamakuningatar Chas kyllä pompottaa Paddya mennen tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sam ja Lydia kyllä näyttää aika onnellisilta yhdessä. Voi olla ettei Emmerdalessa heillä juurikaan kiusauksia löydy, Ovat sen verran omanlaisiaan
        Paddylla ja Chasilla on jo toinen yritys menossa. Draamakuningatar Chas kyllä pompottaa Paddya mennen tullen.

        Miten Chas pompottaa Paddyä? Tai sitten multa mennyt ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Chas pompottaa Paddyä? Tai sitten multa mennyt ohi.

        Ainakin ne tuoreimmat käänteet mitä olen itse katsonut niin Paddyn ja Chasin suhde lähentelee fyysistä ja henkistä parisuhdeväkivaltaa (paholaisnainen Chasin suunnalta siis).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin ne tuoreimmat käänteet mitä olen itse katsonut niin Paddyn ja Chasin suhde lähentelee fyysistä ja henkistä parisuhdeväkivaltaa (paholaisnainen Chasin suunnalta siis).

        Sillon kun Chas odotti lasta, niin ehkä oli henkistä väkivaltaa, mutta ei nykyisin


    • Anonyymi

      Paddy on täys ääliö. Sen aivot käyvät yhtä tyhjänä kuin päälaki. Ihmeen kauan Chastity on täystampiota sietänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe