Onko Parkanossa ulkomaalaisia firmoja leipomo.kahvila. pizzeria. Kebab ja ruokapaikkoja? Jos on niin ovatko hyviä ja minkämaalaiset niitä pitää? Vois käydä katsomassa saisko hyvää evästä muksan.
Ulkomaalaiset työntekijät
8
76
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kannattaa hakee suomalaiselta sieltä saa rasvaa sokeria siirappia sekoitettuna
keskenään on saman-näköisten siirappi emulssio ja lihoo hyvin.- Anonyymi
Suomalainen omista raaka-aineista tety ruoka on parasta. Nam nam....
- Anonyymi
Kallen grilli on ehdoton ykkönen.
- Anonyymi
Suomalaista härkislihaa ahtaa taakale naamaansa seurauksena on monipoimuinen
niska ja silmät syvällä läskin sisällä. - Anonyymi
Kallen grillin Kalle-special on tosi hyvä annos.
- Anonyymi
Kiitos, täytyy käyda hakemassa Kalle-spesial!
- Anonyymi
Kiitos vinkistä, annos oli suuri ja maukas. Loistava takeaway palvelu. Itse grilliä oli hieman vaikea löytää mutta hyvä ruoka kruunasi kaiken.
- Anonyymi
Ruoka on hyvää mutta on kaunista katsottavaa myös grillin myyjätär. Kerrassaan upea nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418