Miksi tulostimen ajureita joutuu jatkuvasti asentaa uudestaan?
Miksi Windows 10 ei tulosta?
99
1823
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole tarvinnut kertaakaan moista tehdä.
- Anonyymi
Valehtelet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
Itse olen asennellut ainakin 20 kertaa.. että voi tulostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä oli HP:n kirjoittimen kanssa samoja ongelmia. Sitten asensin HP Smart -ohjelmiston ja tulostukset onnistuu sen kautta. Ohjelmisto vahtii että ajurien päivitykset on ajantasaiset.
- Anonyymi
Vintoosa on hankala käyttää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
Juupa juu.. Windows 10 on maailman paskin käyttöjärjestelmä tietokoneissa! Piste!
- Anonyymi
Onneksi Ei Windowsin käytölle ole mitään perusteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juupa juu.. Windows 10 on maailman paskin käyttöjärjestelmä tietokoneissa! Piste!
Sitä se kyllä on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on paljon bugeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako windowsin tulostaan???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä oli HP:n kirjoittimen kanssa samoja ongelmia. Sitten asensin HP Smart -ohjelmiston ja tulostukset onnistuu sen kautta. Ohjelmisto vahtii että ajurien päivitykset on ajantasaiset.
W10 se ei vaan toimi!
- Anonyymi
Voi bugien bugit
- Anonyymi
Kyllä windows on jatkuvaa säätämistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Ei niitä toimivia windowseja taida olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
w10 ei toimi koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sen toimimvuus on surkee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testaile tuota
Tuolla loppupuolella on manuaaliohjeiden lisäksi kätevä resettiaplikaatio
https://www.sordum.org/9199/fix-print-spooler-v1-2/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se ei tulosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ottaa päähän kun ei toimi silloin kun pitäisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja W10 vuotaa kuin seula. Lisäksi se on täydellinen vakoilu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin että Winddows -aukko laajenee, imee ja pulpahtelee!
-------------------------------------------------------------------------------Huomasin että Winddows -aukko laajenee, imee ja pulpahtelee! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, windows vakoilee usa hallinnolle!
- Anonyymi
Se on tullut huomattua, siksi vaihdoin Ubuntuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W11 ei suostu löytään tulostinta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdoin Ubuntuun, nyt tulostaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
Winkurahan ei toimi!
- Anonyymi
Windows 11 näyttää kaatuvan noin 3 kertaa päivässä!
- Anonyymi
liikaa bugeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulostus ongelma on tosiasia windowsissa.
- Anonyymi
Ei sillä ole sitten tulostinta.
- Anonyymi
Winfows on täynnä bugeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koska W11 kone ei suostu tulostaan sillä ollenkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
Totta! Windows ei suostu tulostamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja takuu taattu BSOD! BSOD! BSOD!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä windows on jatkuvaa säätämistä!
Niin on, se on tuskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows toimii vain kun sitä huvittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tulostaakin kun sitä huvittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se edes toimi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows tulostaa kun sitä huvittaa, ja usein sitä ei huvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulostusnapista tulee BSOD! BSOD! BSOD!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi vaihtaa, vaihka Minttiin tai Ubuntuun.
- Anonyymi
Eli sulla ei ole tulostinta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kamalaa säätämistä on windowsin käyttö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdoin Ubuntuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, Ubuntu on hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-------------------------------------------------------------------------------Huomasin että Winddows -aukko laajenee, imee ja pulpahtelee!Se on tullut huomattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
Windows on jatkuvaa säätämistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska se ei toimi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sen toimimvuus on surkee!
Miksei windows enään toimi!
- Anonyymi
Heh heh! Windows on todellakin jatkuvaa säätämistä!
- Anonyymi
Menikö Tuksun kuvasi jumitukseen?
- Anonyymi
Siinä se osu ytimeen, Windows rikkoo, siinäpä miettimistä!
- Anonyymi
Ei kun on UBUNTU!
- Anonyymi
Kun ongelma ilmenee,, Heti syyttävä sormi muuhun osoittaa kuin windowsiin! joka on oikea syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI WINDOWS 10 suostu tulostaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakoilu on W10:ssä kuin jäävuori. se mitä näkyy, sinulla on jonkinasteiset mahdollisuudet sulkea sitä. Microsoft puhuu mitä se haluaa. NSA:sta Microsoft ei puhu mitään.
Microsoft ei luovuta tietoja eteempäin, ei sen tarvi, NSA ottaa ne lennossa.
W10 vakoilu on niin laaja NSA:n takia. Microsoft moisella määrällä mitään tee.
Joskin jakaa wlanisi salasanaa naapuruston koneisiin jotta ne voitaisiin vakoilla ilman että niilä on netti päällä.
Ja NSA saa samalla pääsyn koneellesi ilman hakkerointia ja voi imasta lisää, jos sitä kiinostaa. mm tiedostoja ja töitäsi.
Hyvin Vaarallista. varo sitä. - Anonyymi
Sinulla sitten ei ole tulostin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows on jatkuvaa säätämistä!
Windows on hankala!
- Anonyymi
Siis sulla ei ole ollenkaan tulostinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Ei niitä toimivia windowseja taida olla!
Windows 10 on maailman paskin käyttöjärjestelmä tietokoneissa! Piste!
- Anonyymi
No tipi tiii sitten vaan.
- Anonyymi
Valmiustilan jälkeen ei voi enää tulostaa windowsissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-------------------------------------------------------------------------------Huomasin että Winddows -aukko laajenee, imee ja pulpahtelee!Windoosa vuotaa pahasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
Winddows -aukko laajenee, imee ja pulpahtelee!
- Anonyymi
w10 pappawindows
Tollaista vakoilijaa ja supertoimimattomuutta kanata mihinkään asentaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W10 vuotaa kuin seula. Lisäksi se on täydellinen vakoilu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On erittäin fiksua vaihtaa Windows pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sitten tarkkana niin winkujen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
Minä huomaisin että on w10 ominaisuuksia, katoavat USB laiteet ja verkkotulostimet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistin W10 .. Sen huomaa vasta kun pääsee jotain muuta käyttämään.
W10 käyttäjä voi luulla sitä helvettiä normaaliksi.
Silmät aukee vasta kun huomaa ettei muut vaadi moista tuskailua ja säätämistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
Windows! Lisää lunta tupaan.
"Iso muutos viime vuonna 300%: Windows-hyökkäysten määrä kovaan kasvuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lohdutukseksi voin kertoa, että KAIKKI w10net ovat jo oletuksena rikkinäisiä....†
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pii paa.. 🚑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt haiskahtaa jo epätoivo, Microsoft
Microsoft haluaa Windows 11:n käyttäjien pysyttelevän Edge-selaimen käytössä. Välillä yhtiö sortuu jo lähes epätoivoisella tavalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli se kyllä tuskaa ja witutusta. mutta onneksi siittä voi päästä pois!
Windows helvetin läpi käynyt. Ubuntulla mennään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurin mummo hälyytti huoltomiehen putkitukon takia kun kollioudoksuvan yksiöstä tulee kauhea kauhasession haju sinoli-illan jäkee haku on tuimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulostusongelmat on windowsin perisyntejä w10 ja w11 kohdalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet!
Windows 10 ongelma teollisuudessa..
- Anonyymi
https://betanews.com/2021/03/16/microsoft-fixes-blue-screens-and-printing-problems-in-windows-10/ Kympin uusimmat päivitykset taas haittaa, tällä kertaa tulostinta.
- Anonyymi
Niimpä... on se hankalaa..
- Anonyymi
Ei Windowsin käytölle ole mitään perusteita.
- Anonyymi
Koska se nyt vaan ei toimi. Uskokaa jo!
- Anonyymi
Surkeehan koko w11 on! Uskotaan!
- Anonyymi
Epson tulostin minulla toimii moitteettomasti jo noin 3 v. Päivityksiä tullut muutamia mitään ajuri ongelmaa ei koskaan. Tuo ongelma näyttää koskevan pientä osaa tulostimista.
- Anonyymi
Tulostimeni Canon LBP6000 ei ole ihan uusi, mutta tulostaminen Windows kympistä sujuu oikein hyvin. Ajuritkin olen kerran asentanut.
- Anonyymi
Turha aloittajalle on mitään vastata kun se on tuhansien trollauksien linulks-apina. Niuvan aivoleikkauksestakin karkasi.
- Anonyymi
Ongelmat näyttäisi liittyvän winkympin omiin ajureihin jotka ehkä kannattaa suosiolla vaihtaa valmistajan tekemiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelmat näyttäisi liittyvän winkympin omiin ajureihin jotka ehkä kannattaa suosiolla vaihtaa valmistajan tekemiin
Ei Microsoft tee tulostimen ajureita. Kyllä ne Windowsin tarjoamat ajurit ovat myös tulostimen valmistajan tekemiä.
"The default drivers Microsoft provides are stripped down and a bit older, but they’re written by your device manufacturer — not Microsoft themselves."
- Anonyymi
Tulee päivityksiä jolloin on useampi printteri koneella. Katso onko niin. Poistaa muut kuin se joka siellä kuuluu olla niin löytää oikean printterin. Joskin usein kun yrittää tuon jälkeen tulostaa , on tulostusjonossa useita yrityksiä tulostaa ja se on mennyt tukkoon., Koeta poistaa tulostusjonosta nuo printerin hallinnasta ja sitten koetat tulostaa, mutta katso että ei ole useampia tulostimia kun tulee tuo print sivu jonka printtaat ,jos on valitse oikea. Jos tuosta olisi apuja.
- Anonyymi
Vaan kun ei tulosta!
- Anonyymi
Niin! Windows tulostaa kun sitä huvittaa, ja usein sitä ei huvita.
- Anonyymi
Mutta Ubuntu tulostaa.
- Anonyymi
Ja Windows ei! Windows tulostaa kun sitä huvittaa, ja usein sitä ei huvita.
- Anonyymi
Jos on langaton tulostin joka on kytketty reitittimeen, niin se näkyy kaikissa samaan reitittimeen kytketyissä tietokoneissa ilman eri säätämistä. Kun valitset esim excelissä tulosta, niin sen tulostimen tai tulostimien pitäisi näkyä!
- Anonyymi
Jos vaikka tuo sama
"Uusi haavoittuvuus Microsoftin työkalussa mahdollistaa hyökkäykset haitallisten Microsoft Office -dokumenttien avulla
Haavoittuvuus10/2022CVSS 7.8
Julkaistu 31.05.2022"
Mutta olkoon-. - Anonyymi
Tulostimet ovat yleinen ongelmalähde, mutta ne voidaan usein korjata.
Siirry Asetukset-sovellukseen ja kirjoita hakupalkkiin "Ohjauspaneeli".
Valitse Laitteisto ja äänet -kohdasta Näytä laitteet ja tulostimet
Napsauta tulostinta hiiren kakkospainikkeella ja valitse sen poistaminen.
Siirry nyt tulostimen valmistajan verkkosivustolle ja lataa tulostimesi uusimmat ohjaimet ja asenna ne seuraamalla ohjeita.
Windows-ongelmien ei tarvitse aiheuttaa painajaisia. Jos noudatat täällä olevia vinkkejä, voit ratkaista yleisimmät ongelmat nopeasti ja helposti. Ja älä unohda ladata CleanMyPC :tä ja anna sen auttaa sinua vapauttamaan tilaa, nopeuttamaan tietokonettasi ja korjaamaan muita ärsyttäviä Windows-ongelmia. - Anonyymi
Ei tulosta jos ei ole tulostinta!
- Anonyymi
Laitan joka kerta saman kysymyksen kun W10 käyttöjärjestelmää haukutaan. Miksi minulla ei ole ollut mitään ongelmia. Mitä teen väärin? Minulla on viimeisin päivitys 22H2.
Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817517
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883429- 572375
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691522Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701458Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028