Mitä se osoittaa? Ainakin sen se osoittaa, että tekeepä hallitus niin tai näin, aina se jonkun mielestä on väärinpäin. Kaikille ei mikään hallitus voi olla mieliksi ja persuille ei näköjään edes se hallitus ollut mieleen, jossa he itse olivat pari vuotta, koska alkoivat vastustaa oppositioon jouduttuaan niitä päätöksiä, joita itse olivat olleet tekemässä hallituskauden alussa.
Helsingin mielenosoitus
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmettä oikein haluat, koetat kertoa näillä typerillä ja toistuvilla aloituksillasi ? Kyllä nyt menee omaan polveen vasaroinniksi antipersulla tarinat. Sinä kärsit pahasta persupakkomielteestä.
- Anonyymi
Ettäkö vasarahommiksi menee, täh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se näyttää antipersulla karkaavan, sellaiseksi oman polven vasaroinniksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Risto Kuisma (ex-akt-pamppu) perusti aikoinaan Remonttiryhmän ja muistaakseni loikki enemmänkin puolueiden välillä.
Persuista erotetut ja eronneethan voisivat perustaa Vasararyhmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Risto Kuisma (ex-akt-pamppu) perusti aikoinaan Remonttiryhmän ja muistaakseni loikki enemmänkin puolueiden välillä.
Persuista erotetut ja eronneethan voisivat perustaa Vasararyhmän.Kuisma oli AKT:ssa mies paikallaan, mutta viina vei mukanaan ja alkoi omituinen hörhöily.
- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Demarit eivät osaa hillitä itseään mielenosoituksissa, mikä nähtiin taas Helsingissä.
Kuinka monta demaria tunnistit? Olitko muuten itsekin mukana vai luuletko vain olleesi?
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta demaria tunnistit? Olitko muuten itsekin mukana vai luuletko vain olleesi?
Kaikkihan siellä oli demareita, yhtä todistetusti kuin että kaikki olisivat olleet perussuomalaisia 🙃
- Anonyymi
Vaaleja ei tullut ja mielenosoituksetkin on väärin ?
- Anonyymi
Samaa vasemmistolaista porukkaa kuin muissakin mielenosoituksissa. Vituttaa kun eivät pääse Tallinnaan hakemaan ja sitten trokaamaan kaljaa. Joukossa oli myös virolaisia
- Anonyymi
Oli nyt mitä porukkaa tahansa, mutta todistaa sen, ettei mikään hallitus voi olla kaikille mieliksi. Ja persut itse ovat todistaneet, etteivät osanneet ainossa hallituspyrähdyksessään olla edes itselleen mieliksi.
Vasemmiston ja demareitten oma töppäys, mutta Marinista otetaan mallia ja syytetään omista virheistä muita.
- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Vasemmiston ja demareitten oma töppäys, mutta Marinista otetaan mallia ja syytetään omista virheistä muita.
Et sitten ole ajatellut jättää syyttelyä vähemmälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli nyt mitä porukkaa tahansa, mutta todistaa sen, ettei mikään hallitus voi olla kaikille mieliksi. Ja persut itse ovat todistaneet, etteivät osanneet ainossa hallituspyrähdyksessään olla edes itselleen mieliksi.
Sipilän hallitus oli varsinainen emämunaus.
Tämä on surkuhupaisaa katseltavaa tuolta ajalta.
https://www.paivanlehti.fi/sekava-sote-kaavio-naurattaa-somessa-onko-tassa-hallituksen-esittama-kustannustehokas-hallinto/ Anonyymi kirjoitti:
Et sitten ole ajatellut jättää syyttelyä vähemmälle?
Vasemmisto ja demarit ovat koko ajan syyttelemässä persuja mokomasta.
- Anonyymi
Vasemmistoliiton ministeri Aino-Kaisa Pekonen toteaa tiukasti:
" Todella vastuutonta vastustaa koronarajoituksia! Tautitilanne on vakava.
Tällä menolla tarvitsemme pikemminkin lisää rajoituksia
kuin rajoituksista luopumista. " - Anonyymi
Tyhmä persu osaa vastustaa jopa itseään! Todella typerä tuo lauantain mielenosoitus!
Saa nähdä montako tartuntaketjua lähti liikkeelle? Vastuutonta touhua! - Anonyymi
https://www.hs.fi/visio/art-2000007870207.html
Kohta selviää, miten koronamuunos saatiin tehokkaasti levitettyä persujen "ota korona ja levitä"-kokoontumisessa.
Luuliko Persut, että tilaisuudessa kaikki meni putkeen? Ei mennyt ja siksi Persut huutelevatkin toisilleen "teholla tavataan" - Anonyymi
Tuosta persujen kokoontumisajosta on tehty rikosilmoitus ja hyvä niin! Täysin vastuutonta toimintaa tuollainen! Toivottavasti järjestäjät saavat kunnon sakot! Turtiainenkin siellä pällisteli armeijan maastopuku päällä! Hullujen hommaa, sanon minä!
Tuolle porukalle en antaisi vastuuta missään asiassa, en edes mökkini huussin tyhjennystä! Vaikka sitä p*skaa somessa ja muualla levittävät!
Kuka tuollaiseen sakkiin vielä luottaa?Sinun täytyy olla aika tuottelias jos perussuomalaiset kykenevät huussisi ulostetta levittämään someen ja muuallekin. Silloin olet myös osasyyllinen. Mitäs menit pökäleitäsi lainaamaan 💩
- Anonyymi
Mikään ihme että liikkuisen rajoituksiin päädyttiin.
- Anonyymi
Kiitos persujen vastuuttoman käytöksen rajoitukset jatkuvat vielä väh. puoli vuotta.
Persuilu on sairaus
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272940Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722736Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751251
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951