Ahdasmielisyys sääntöjen noudattamista kohtaan ja dogmaattisuus on huonompi kuin vapaa ajattelu ja ymmärryksen lisääminen, koska tuntemattomat asiat aiheuttavat pelkoa. Pelko yhdessä väärien olettamuksien kanssa aiheuttaa uhreja ja kärsimystä. Pakkovalvonta omassa kodissa on kärsimys. Minä pystyn luomaan oikeudenmukaiset säännöt ihmisten välille. Opetan lapselleni, että mitään ei tarvitse pelätä, jos tietää. Vahvistan hänen itsetuntoaan ja kykyään päätellä. Sääntöjä pitää noudattaa, koska siitä on säädetty rangaistus, mutta niitä pitäisi pystyä säätämään tasa-arvoisesti. Toisen kanssa pitäisi puhua suoraan ja luottaa siihen, että tämä toimii sääntöjen mukaan, eikä valittaa jonkun säännön rikkomisesta viranomaiselle.
Pakko noudattaa viranomaista
2
72
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kaaos lisääntyy ja maahanmuutto, tutkimusten mukaan moni suomalainen muuttaisi Irakiin tai Syyriaan jos saa pannaja Kela maksaa
- Anonyymi
Vapaa-ajattelijat toimivat ihmisten yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon puolesta, uskonnottomien oikeuksien puolesta, ajatuksen vapauden puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174416
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261354Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 114944
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18871