Ovikoodi. Tässä taloyhtiössä saa/voi antaa ovikoodi pitsakuskeille. Miksi? Eikö juuri korona. - aikana se pitäisi olla ehdottomasti kielletty? Mistä tietää mikä oli edellinen paikka ja minkälainen. Kuskeilla ei koskaan ole maskia eikä käsineitä. Miksi niitä ovi koodeja laitetaan kun niitä saa jakaa ympäri kylää?
Pitsakuskeille
Anonyymi
5
160
Vastaukset
- Anonyymi
sama täällä taloyhtiössä, isännöitsijän luvalla saa koodin antaa !!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Käykää hakemassa ne lättynne sieltä alaovelta älkääkä täällä säheltäkö.
- Anonyymi
Kävelkää sinne alaovelle hakemaan ne lättynne. Miksi tämä neuvo ei sopinut ylläpidolle?
- Anonyymi
Ei ylläpidolle vaan hallituselle ja isännöitsijälle. Tänäänkin kävi kaksi mustaa miestä ilmam käsineitä ja ilman maskia. Toisella kova yskä. Mihin nämä yskän pärskeet joutuu portaikossa?
- Anonyymi
Ei sitä saisi antaa juuri kenellekään, kuin ihan lähimmille ihmisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249