https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_valtioista_bruttokansantuotteen_mukaan
Miksi me olemme nettomaksajia EU:ssa. Mehän ollaan täysin perseaukista porukkaa. Noin 700 000 suomalaista elää vuodesta vuoteen kituuttamalla leipäjonoissa jonottamalla ja juo maailman kalleinta viinaa ja polttaa sätkää. Me ollaan virolaisia ja latvialaisiakin köyhempiä. Ihmettelen miksi Suomea pidetään johonkin pohjoismaihin kuuluvana ja verrataan Saksaan ja Hollantiin. Kyllä tavallinen kaduntallaaja on todella kaukana hollantilaisen ihmisen elintasosta.
Tietenkään kun monikaan suomalainen ei ole käynyt missään muualla kuin Viron ja Ruotsin lautoilla ja ehkä Espanjassa tai Turkissa ja Kreikassa joskus. Siinä suomalaisten tuntemus maailmasta ja ne suomalaiset jotka ovat käyneet vaikka missä eivät osaa laskeutua suomalaisen köyhän tasolle. Nyt yrittivät laittaa koululaiset eri asemaan koronaan vedoten ja laittaa koulut kiinni. Ei köyhät pysty etäopettaa lapsiaan ja he jäävät jo nyt jälkeen rikkaiden kakaroista.
Antakaa vaan rahaa rikkaalle EU:lle
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195