Olisin kysellyt yleisellä tasolla minkälainen työpaikka on kyseinen Firma?
Hämeen TavaraTaxi Oy, millainen työpaikka?
8
2827
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy vaan.
- Anonyymi
Varmaan aivan kamala kun suurin osa muistakin on.
- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä.
Kerro tarkemmin...
- Anonyymi
Suosittelen lukemaan tätä ketjun. Jos ei sen takia, että tiedät millainen firma on kyseessä, niin sen takia, että se on hauskaa luettavaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10195036/hameen-tavarataxi - Anonyymi
Ei voi suositella kyseistä yritystä.
Työn johto on ihan pilipali miehiä.
Autot on hyviä mutta itse päätelaitteet paskoja pitää olla iso kasa vara-akkuja mukana että pärjää. Erikoista on se että firma panostaa kalustoon mutta ei työn tekijän vaatteisiin sekä laitteisiin missä kuitenkin kuljettaja tekee työn ja tarvitsee toimivat laitteet. Myös se on erikoista yritys antaa kuluneet työvaatteet työntekijälle missä ei edes värit näy ja oli kesä tai talvi niin sama kesä työvaatteet saa pitää päällänsä myös talvella koska ei ole kunnon talvivaatteita. Lastaus sekä purku tapahtuu pihalla satoi vettä tai lunta siellä on kiva tehdä pihalla töitä. EN VOI SUOSITELLA. Palkka tulee ajallaan se on toinen plussa koko firmasta. Itse menisin jos haluaisin niin vaikka postille ajamaan jakoajoa jos tätä hommaa haluaisin tehdä. - Anonyymi
Yksi äärimmäisen iso ongelma yrityksessä on myös jatkuva työaikalain rikkominen. Työnjohto ymmärtää toki ajoaikalain rajoitukset ja kuorma-autoilla sitä onkin pakko noudattaa, mutta kuljettajia koskee myös työaikalaki mitä työnjohto ei ymmärrä ja tuskin edes haluavat ymmärtää. Osa porukasta tekee 7-9h töitä ennenkuin ottavat ajoaikalain mukaisen tauon jolloin työaikalakia ollaan rikottu ja rajusti.
- AnonyymiUUSI
Täysiä pellejä koko työnjohto mukaanlukien lukittujen ovien takana oleva toimitusjohtaja jolla ei mitään kosketuspohjaa alaan, tuijottelee vaan älyttömiä excel taulukkojaan. Eikä kyllä osalla kuljettajista ole kaikki muumit kotona. Ilmeisesti työnjohto tekee kaltaisekseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579027Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123539Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292767Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812169Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3631818Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671072