Minusta Suomen kieli on todella kiva juttu. Siitä on helppo väsätä runoja.
Neljä vuodenaikaa näillä main ovat tietysti myös etu.
Luonto on kaunista ja sitä on paljon.
Pidän hiljaisuudesta, miksi onkin hyvä, etteivät muutkaan tykkää tyhjiä jaaritella.
Koska Suomi on ollut hieno paikka asua säilytän mielelläni itsenäisyyspäivän, Finlandia hymnin, Lippulaulun ja kaiken muunkin mikä muistuttaa meitä itsenäistymisestä.
Toiset pitävät näitä rasistisina ja toiset mielikuvituksena, mutta minulle ne merkitsevät enemmän.
Mikä on Suomessa parasta, mitä et antaisi pois?
7
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän se on perustuslaki, tasavalta, oikeusvaltio, itsenäisyys ja vapaus jotka Persun sydäntä lämmittää suomessa.
- Anonyymi
järvet.
- Anonyymi
Turvallisuus, elintaso, oikeusvaltio, parlamentarismi, puhdas luonto....
- Anonyymi
Tasa-arvo, kaikilla on oikeus ja mahdollisuus hyvään koulutukseen, demokratia
- Anonyymi
Perussuomalaisuudesta en haluaisi luopua. Meillä on vuosisataiset perinteet kristillisyydestä. Ennen vaan kaikki oli paremmin. Silloin saattoi laillisesti kiduttaa ja polttaa roviolla suvakkeja.....
Suomalaista spirittiä, älykkyyttä, rauhallisuutta, menestystä, itsenäisyyttä, yhtenäisyyttä... valitettavasti kaikki em. asiat on jo ehtinyt kärsiä väärissä käsissä.
- Anonyymi
Luonto ja hiljaisuus.
Keskuslämmitys ja lämmin vesi.
Kaukolämpö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099